Giriş

180 8 2
                                    

Bütün hikaye Lucy'den olacak. İyi okumalar...

Her sabah olduğu gibi Natsu'nun bağırışmalarıyla uyandım demek isterdim fakat her yer sessizliğe bürünmüş bir şekilde uyandım.

Biraz şaşırsamda uyanmamıştır diyerek yanımdaki kaloriferin üstündeki dünden hazırladığım kıyafetlerimi giymeye başladım.

Üstüme anahtarlarımıda koyup ayakkabılarımı giydim.

Kapıyı gıcırtısı eşliğinde kapanırken aklıma gelen şeyle hemen mutfağa gittim.

Yedekte tuttuğum etlerden 7 tane çıkardım.

Hepsini pişirdikten sonra bir büyük kaba koyup çıktım.

Elimdeki ağır kabı düşürmemek için ecel terleri dökerken Fairy Tail'e varmıştım bile.

"Kes sesini şömine kafa!"
"Sende beni ittirmeseydin Buz Don!"

Elimi alnıma vurarak içeri girdim.

Juvia ve Levy'nin oturduğa masaya oturdum.

"Günaydın Jubi. Günaydın Levy-chan" dedim. İkiside bana dönüp tebessüm ile 'Günaydın Lucy/Lu-chan' dediler.

5 dakikadır süren sessizliği bozmak için Natsu ve Gray'i çağırdım.

İkiside yanıma geldiğinde kabı açıp 2tabak koydum ve 'Size getirmiştim' dedim.

İkiside gözleri parlayarak hemen masaya oturup yemeği koymamı beklediler.

3tane Natsu'ya 3 tane Gray'e koyup bir tanede ortadan bölüp kızlara koydum.

Herkes yerken bende onlara bakıyordum.

3tane de çiğ et getirmiştim. Gajeel da ister diye.

Köşede oturan Gajeel'ı çağırarak onada et verdim.

Pişiremediğim için Natsu'ya dönüp

"Hey Natsu" dedim. Kafasını kaldırmadan
"Öfondöm Löcy (efendim Lucy)" dedi.
"Şu etleri pişirirmisin" dedim etleri gösterip. Ağzındakini yutup
"Tabiki Lucy' dedi. 3saniye içinde pişen etleri tabağa koyup Gajeel'ın önüne koydum.

Oda afiyetle yerken masaya baktım. Yüzümdeki gülmeye engel olamadım.

3yıl önce böyle bir şekilde olacağımı tahmin dahi edemezdim.

Herkes yemeğini bitirdikten sonra 'Eline sağlık Lucy' diyip kalktilar.

Jubi ve Levy-chan ile tabakları toplayıp poşete koyduk.

Tabaklar plastik olduğu için çöpe attım.

Kap diye birşey kalmadığı için de onu da çöpe attım.

Herkes konuşurken ayağa kalkıp Boş kanepelerden birine yattım.

Düşünceler beynimi ele geçirirken Natsu'nun seslenmesi ile Kafamı ona çevirip noldu anlamında göz kırptım.

"Happy ile görev seçtik. Gelecek misin?" Dediğinde hemen oturup kafamı salladım.

1 SAAT SONRA GİTTİKLERİ
ŞEHİRDE

"Natsu biraz daha dayan" diyerek ecel terleri döken Natsu'nun sırtını sıvazladım.

"Geldik!" Diyen Happy'e bakarak gülümsedim.

Natsu'ya yardım etmesi için Gray'i çağırdım.

Onun Natsu'nun gitmesine yardım etme konusunda ikna ettikden sonra eşyaları alıp 3 gecelik kalacağımız otele koydum.

Natsu da düzelince hemen görev yerine gittik.

Biraz yol uzun olduğu için nefes nefese kalmıştım fakat kafamı kaldırdığımda gördüğüm şeyle donup kaldım.

İçeriden dışarı kan dağılıyordu...

Herşey Bitti { Fairy Tail } Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin