Kendimden örnekler vericem
Ruh halim aşırı değişkendir bir saniye önce gülüyorsam bir saniye sonra bütün yaşam enerjim çekilebilir.Böyle zamanlarda en nefret ettiğim şey "Ay sana ne oldu?" "Ay ben seni biliyorum sen bir şeye üzüldün hadi anlat anlat "diyenler.Ya kardeşim bırak beni bana ,uykum var canım bir şey yapmak istemiyor, yatacam aşağı ,kafa dinliycem, beni benimle bırak uğraşma, anlamamış fark etmemiş gibi yap mutlu mesut yaşayalım. Benim derdim seni mi gerdi?
Yüzümü astığımda bir şey üzüldüğümü sanan ileri zekalılardan bıktım lan ben ya! Bir şeye üzülmedim niye sorguluyorsunuz size ne ,sonrada gelip "sen duygularını dışa çok yansıtıyorsun üzülünce hemen belli oluyor "diyen mal kardeşim ben surat asıyorsam ya yorgunum ya da bir şey düşünüyorumdur. Düşünürken surat asarım ben, gelip bana boş boş" ben seni tanıyorum dırdırı yapma.
Bir şeyi o amaçla yapmadığım halde "sanki bilmiyorum seni bu yüzden yaptın"diyenlerden ve ben "aklımdan bile geçmedi ne saçmalıyorsun" dememe rağmen" hı hı anladım ben seni he he" diyenler lan bir sus ya aklımdan geçenleri mi okuyorsunuz özel güçlerin mi var, ne bu özgüven ,ben seni tanıyorum halleri nereden geliyor?
Abi beni kimse çözemez, kimse tanıyamaz, kimse anlayamaz. Ben DENGESİZİM.Bugünüm yarınımı tutmaz o yüzden bana gelip ben seni tanıyorum deme çünkü daha ben bile kendimi tanımıyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOVA BURCU
De TodoBiz deliyiz, aklımıza eseni yapaar, kimin ne dedigini umursamayız, haklıyı sonuna kadar savunur, herkese iyilik meleği kesiliriz SİZDE BiZDeN MİSiNiZ??😆😅