Bölüm 1

37 3 0
                                    

Sevdim seni bir kere baskasini sevemem,yeniden yandi tüm isiklar, "Askim değiştirme artik sunu." dediğimde bana ölümcül bakislar attiginda karsidan gelen arabayi görememişti.Ve o lanet arabanın bize carpisini da... Arabadan firlamis olmaliyim çünkü su an yeşillik bir yerde yatiyorum ve herkes basima toplanmis beni izliyor.Arabayi göremiyorum ama ambulans ve polisin siren seslerini duyuyorum ilerde bir yer dikkatimi çekiyor ve kalkmaya calisiyorum, kalktigimda bacagimin kanadigini yeni fark ediyorum ama umurumda bile değil, su an aklimda olan tek şey Deniz'in nerede olduğunu öğrenmek.Ayağa kalktigimda yardim etmeye calisiyorlar ve (tanimadigim)o insanlardan da destek alarak dikkatimi çeken tarafa doğru ilerlemeye basliyorum.

Arabayi o halde gördüğüm anda DENİZZZZ! diye bir ciğlik attim çünkü araba berbat durumdaydı orada birinin yaşayabilmesi mucizeydi gerçekten hemen oraya koşmaya basladim kosabildigim kadar çünkü ben de çok kotuydum.Ama tabi su an ki önceliğim denizi bulmakti ve belki o da benim gibi kurtulmustur umuduyla kostum . Olay yeri ekiplerini arkamda birakip yerde hareketsiz yatan Denize sarildim ve o an anladim ki artik hayatta yapayalnizdim , asik oldugum ve su an kollarim da olan adam nefes almiyordu.Kalbi çoktan durmuştu. O an bayilmistim arkadan bir polisin bagirdigini duydum ama benim nefesim kesiliyordu çünkü hayat benim için artik bitmişti ...

Evet arkadaşlar bu benim ilk hikayem ve umarim begenirsinizz :-) :-)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 07, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YAĞMURHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin