Medya: Asya Mina
Düşlerimiz... Gerçekleştirmek için tonlarca çaba harcayıp, savaş verdiğimiz, kendimizle cebelleştiğimiz, o biricik, saf düşlerimiz. Ne kadar büyük yada küçük olması farketmeyen, her haliyle seni büyüleyip hayal dünyandaki hülyalara dalmanı sağlayan, her yönü ile etkilendiğin, geceleri rüyana giridiğinde sabah hiç uyanmamayı dilediğin, ufacıcık, kalbimizdeki o sıcacık yere dolup taşan, verdiği heyecanla kurduğumuz o güzel hayaller... Hayallerimiz.
Herkesin bir hayali vardır elbet. Hayal kurmayan insan, kendi içinde yavaş yavaş ölmeye mahkum kimselerdir. Peki nedir benim hayalim? Küçücük, ufacık, mini minnacık bir kafetarya desem?? Cam kapıyı her itişinizde alacağınız o güzel kokuları içinize çekerekten salına salına yürüyerek, o sıcacık koltuklarınıza yerleşip bir yandan elinize aldığınız kitabın sayfalarını hissederken diğer yandan o güzel kokulu tatlıları, börekleri, poğaçaları yemenizin hayaliyle yaşıyorum. İçininin samimiyetle dolup taştığı bir cafe diliyorum sadece.
Peki her hayalin ardındaki gizli gerçeklikler? Sürekli direndiğimiz ve bu savaşta kaybetmemeye çalıştığımız gerçeklerin hayatımızdaki yeri nedendi? Belkide herkesin hayali gerçekleşmemeliydi.
Gerçekleşen hayallerin güzellikleri ile arzuladığımız sevince ulaşırken bir türlü olduramadığımız düşlerin verdiği üzüntünün yerini ne kapatabilirdi? Ne yaparsak gerçekleşirdi ki çikolatadan evler, şekerden bulutlar...Herşey o gün ile başlamıştı...
————————————
Merhabaaa, ilk bölümü nasıl buldunuz?? ^^
Herkes buraya kitaba başladığı tarih ve günü yazsııınn ›.‹
Yorumlara hayallerimizi mi döksek??
→ Eleştiri ve yorumlar burayaa ←
Benim hakkımdaki düşüncelerinizi de anlatabilirsiniz :)
Diğer bölümde görüşmek üzere <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
North Star
General FictionNorth Star; En çok Daegu'da olmak üzere Busan'da gerçekleşmiş olan savaşta Güney Kore'lilerin Türk askerlerine takmış olduğu lakap bir kafeteryaya ne kadar uyum sağlayabilirdi?