Bölüm 2 :astral santral(cuma akşamı ne yaptım )

123 1 0
                                    

Çok yorgudum ve sinirli .Eve gelir gelmez hemen yatağıma geçip soyundum ve sirt üstü uzandım .Evet hayattan bikmiştim .Herşey adeta üst üste geliyordu .Önce annemin uyuşturucu bağımlısı olması ardından annem ve babamin ayrilmasi ,okulda olanlar artık dayanamıyordum .Haftalardır düşündügüm şeyi yani astral seyahati yapacaktim .

Deneyen çoğu kişinin memnun kaldığıni rahatlatıcı bir şey olduğunu okumuştüm .Ve rahatlamaya ihtiyacım var diyerek bunu yapmaya karar verdim .Üstelik birçok kez istem dışı yapmıştım da ve bu yaptığım ilk istemli astral seyehatim olacakti.Aslında biraz korkuyordum yada çekiniyordum ...

Neyse evde kimse yoktu .Hiç bir şey düşünmemeye çalisiyordum.Bu şekilde yaklaşık 1 saat durdum.Ardından tuhaf şeyler hissediyordum sanki çok derin bir bosluktan aşağıya düşer gibi ve bu boşluğun hiç sonu yokmuş gibi beynim adete çekiliyordu ruhum artık çıkmak istiyordu .Tuhaf cigliklar, uğultular duyuyordum...

Olmuştu yapmıştım .Aslında bunu becere bildigimi hemen anlamamıştım.Yataktan hızlı bir şekilde kaldım yurumeye çalıştım âmâ yürüyememistim .Sonra arkama döndüm ve yatan bedenimi gördüm arkamdan gümüş kordonum uzanıyordu.ışte bu zaman bunu yaptıgimi öğrendim.uçmayi denedim çok hafiftim sanki yoktum aslında ilk kendi evimi gezdim ardından sokağımi geziyordum âmâ odamdan çıkan siyah tuhaf şeyleri gördüm yanlarinda birde tam göremediğim bir şey vardı .odamda ne yaptıklarını düşündüm ve yatağımda yatan bedenime geri döndüm ...

ASTRAL   SANTRALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin