"Size kolay gelsin!" diyip kapıyı çarpıp çıktı.Hızlı adımlarla yürümeye başladı.
Kerem de arkasından koşarak yetişti.Tam şirketin kapısında..
"Zeynep...Zeynep güzelim bi dur."
"Zeyneep."
"Ya bi dur."
Kerem Zeynep'i kolundan yakalayıp yavaşça kendine döndürdü.
"Ne var Kerem?"
"Ya bak sen yanlış anladın.Ben dosyaları imzalıyodum.O yeni sekreterim."
"Sekreter?Ha o kız.Sekreter mi o Kerem?Bana daha çok oros- neyse ya ben meşgul etmiyim seni!"
Zeynep şirketten çıktı.Tabi Kerem'de.
"Ya Zeynep...Zeynep..."
"Ne?"
"Sen bana güvenmiyo musun?Seni ne kadar sevdiğimi bilmiyo musun?"
"....."
"Aldım ben cevabımı..!"
Kerem hızlı adımlarla şirkete geri girdi.Zeynep arabaya atlayarak eve gitti.
Melis Zeynep'e kapıyı açtı.
"Geldin mi?Nasıldı çekimler?"
"Çekimler iyiydi..İyiydi de..Ben sonra şirkete gittim Kerem'e sürpriz yapıyım,beraber yemek yiyelim dedim.Ama bana sürpriz oldu!"
"Noldu ya?Otur anlat."
"Ya.Bunlar,yani Aksel,Can ve Kerem sekreter almışlar.Bi girdim Kerem'in odasına,Kerem sandalyede oturuyo,sekreter bozuntusu da eğilmiş Kerem dosyaları imzalarken bunu ayartıyo.Ay dellendim ben tabi."
"Yeni sekreter demek..Aksel'de almış demek..E sonra?"
"Sonra ben kapıyı çarpıp çıktım Kerem peşimden geldi.İşte sen bana güvenliği musun falan dedi.Ben cevap vermedim.O da aldım ben cevabımı diyip şirkete geri girdi."
"Üzülme ya.İyi yapmışsın.Oh iyi olmuş."
"Ama çok kırıldı."
"Kırılsın boşver.Üstüne düş kocan o senin."
"Neyse ya..Nerde benim prensesim?"
"Uyuyo annesi.Neyse ben de gidiyim.Aksel gelicek alışverişe gidicez."
"Tamam canım.Sağol."
Melis gitti.
AKŞAM:
Zeynep,Deniz le beraber salonda oturuyordu.O sırada Kerem geldi.
İkiside hiç konuşmadı,Kerem direk yukarı çıktı.Duşa girdi.
Biraz sonra Kerem duştan çıkıp aşağı geldi.Denizle oynamaya başladı.
"Prensees..Özledin mi sen babayı." Zeynep,Deniz'i Kerem'e verdi.Ve mutfağa geçti.
"Zeyneeep..Altına yapmıış..Zeyneeep."
"Kerem işim var değiştiriver."
"Hadi bakalım.İş başa düştü."
Kerem,Deniz'i odasına götürüp bez değiştirme yerine yatırdı.Bezi açınca "Deniiz ne yedin babacım sen?" dedi. :D
Bezi çıkarıp ıslak mendille altını sildi ve temiz bezi taktı.
"Nerde bu cırt cırtlar?Heeh buldum" Kerem bezi bağlayınca zafer gülüşüyle Deniz'i kucakladı.
"İşte bu kadar."