Yoongi ne-a adus acasă mai rapid decât mă aşteptam. Tot drumul m-am jucat cu degetele, crezând că e supărat pe mine.
"Eşti supărat pe mine?" am dat glas gândurilor mele. M-am uitat la el; avea un zâmbet viclean pe faţă.
"Nu" a răspuns. Mă simţeam de parcă mă minţea. Bătea cu degetul în volan. Minute după, a parcat în fața casei mele. M-am dat jos şi am intrat în casă, cu Yoongi pe urmele mele care a trântit uşa în spatele nostru. M-am dus în camera mea şi m-am îmbrăcat într-un tricou şi nişte pantaloni scurţi. Apoi m-am dus în living, aşezându-mă pe canapea, lângă Yoongi. S-a aşternut o tăcere stresantă peste noi doi. Am oftat şi m-am uitat la picioarele mele.
"Mă iubeşti, aşa-i?" m-a întrebat. M-am uitat la el cu ochii măriţi de şoc.
"De ce mă m-ai întrebi?"
"Simt doar că... Poţi avea pe cineva mai bun ca mine" s-a uitat în jos. M-am târât până la el şi l-am luat în braţe.
"Te aleg pe tine, Yoongi" i-am şoptit în ureche. Mi-a răspuns la îmbrăţişare, strângându-mă mai tare. A oftat, iar eu m-am dat mai in spate, uitându-mă în ochii lui negri ce aveau o sclipire în ei. Şi-a trecut degetul mare peste buze. Mi-am presat buzele de ale lui; erau calde şi fine ca deobicei. Mi-am încleştat mâinile în părul lui. Mi-a presat şoldurile de ale lui, în timp ce îmi explora cavitatea bucală, apoi s-a tras înapoi. A făcut ce a făcut de a ajuns deasupra mea.
"Yoongi.... "
"Lasă-mă să te am" mi-am dat ochii peste cap.
"Am mai făcut asta acum câteva zile"
"Vreau mai mult" şi-a băgat mâinile sub tricoul meu. A bâjbâit până mi-a găsit sânii şi a început să-i maseze. Aş minţi dacă aş spune că nu mi-a plăcut. Şi-a mutat mâna stângă ca să-mi desfacă sutienul. Şi-a luat ambele mâini, dându-mi jos tricoul împreună cu sutienul. S-a uitat la pieptul meu pentru un moment.
"Yah! Nu te mai holba" m-am făcut toată roşie. A râs şi s-a uitat la mine.
"Eşti perfectă, nu-ţi face griji" m-a tras într-un sărut pasional, între timp eu dându-i jos tricoul.
***
Am decis sa mutăm petrecerea în camera mea pentru că acea canapea îi dădea dureri de spate. E aşa un bebeluş, jur. Dupa ce am terminat, ne-am uitat la un film. Părea obosit."Pot să te întreb ceva?" m-am uitat la el.
"Da. Ce este?" l-am întrebat.
"Dintre toţi băieţii din şcoală de ce m-ai ales pe mine?" s-a uitat în ochii mei.
"Pentru că nu eşti ca ceilaţi"
"Adică?"
"Pur şi simplu nu eşti ca ceilalţi, Yoongi. Nu placi pe cineva doar pentru înfăţişare" continuam să mă jos cu degetele. A scăpat un oftat.
"Deci, ieşi cu mine pentru că sunt 'periculos'?"
Periculos? Ce tot vorbeşti? Eşti cel mai mare bebeluş pe care-l ştiu
"Nu eşti periculos. Nu ai făcut nimic rău de când ne-am întâlnit" am zis. S-a uitat la mine.
"Dar tu de ce m-ai ales pe mine?" l-am întrebat. A zâmbit.
"Pentru că nu eşti ca celelalte fete. Eşti drăguţă, dulce, bună la suflet şi deşteaptă"
"Nu cumva ieşi cu mine pentru că sunt 'inocentă'?"
"Nu vreau o curvă drept iubita mea. Te vreau pe tine" mi-a ciupit obrazul, iar eu m-am uitat la mâinile mele.
"De ce eşti atrasă de mine?" mi-a scăpat un zâmbet.
"Am crezut că am terminat cu asta" m-am uitat la el. A dat din cap.
"Pentru că eşti sexy, d-aia" am râs amândoi.
"Dar, ai avut grijă de mine. Ţi-ai arătat iubirea faţă de mine în secret, nu ai făcut-o publică" am zis. Mi-a zâmbit.
"Te iubesc" a zis
"Te iubesc" i-am zis înapoi.
CITEȘTI
1. My Bad Boy (Yoongi) [Tradusă]
FanfictionCe se întâmplă când o fată cuminte se îndragosteşte de cel mai rău băiat din şcoală? -Continuarea e Saving Us- ©Credits @Min-Yoongi ÎN CURS DE EDITARE