Nimic. Nimeni. Niciodata

59 3 2
                                    

Mergi pe strada... Poti fi coleg cu mine, prieten, ruda... Si ma vezi zambind. Ma intrebi ce fac si cum ma simt. "Sunt bine". Mereu aceeasi minciuna. O primesti de fiecare data.

Te uiti la mine si vezi o fata care rade, glumeste si i se citeste in ochi bucuria. Mereu aceeasi coperta. O vezi de fiecare data.

Cand pleci de langa mine, cand nu te mai uiti la mine... Mai simt doar un singur lucru... Nimic. Ma simt goala. M.am obisnuit cu asta. Cu... Nimicul pe care il am in interior.

M.am obisnuit sa ma prefac. In fiecare zi, minut, secunda ca simt ceva. Ma prefac mereu. Ca sunt fericita, trista, ca.mi pasa... Dar nimic. Nimeni nu ma face sa simt nimic. Niciodata.

Ma uit la oamenii din jurul meu... Unii rad, altii plang, si chiar...  SIMT ceva. Ma intreb cum e sa simti aceste lucruri. Durerea, fericirea, tristeatea... Niciodata n.am avut parte de ele. Am avut parte doar de... Nimic.

Stau in pat si ma gandesc. Cum e sa fii un om normal. Sa ai sentimente. Sa iubesti sau urasti pe cineva. Niciodata n.am inteles. Inca continui sa ma gandesc.

Aud des niste cuvinte. Mi se adreseaza frecvent. " Proasta, idioata, curva, imbecila, n.ai niciun rost, omoara.te". Ma gandesc ca persoanele care le rostesc au un motiv pentru care mi le spun.

Probabil au dreptate in unele cazuri. Si m.am gandit. Daca toata lumea nu.mi vede rostul pe lume... Eu de ce sa mi.l vad?

Mai sunt anumite persoane care imi adreseaza alt fel de cuvinte. Aceste persoane, din cate am auzit, se numesc... "Prieteni".

Imi zic: " te iubesc, tin la tine, esti talentata, frumoasa, nu.i baga in seama, sunt alaturi de tine, te sustin ". Acestea sunt cele mai frumoase minciuni pe care le aud zi de zi.

La un moment dat, am inceput sa cedez. Spunandu.mi de ce traiesc. Ca nu am un rost pe lume. Ca ar trebuii sa mor. Recunosc ca am incercat sa ma sinucid.

Dar dupa, am stat si m.am gandit. Exista o gramada de persoane care au o viata frumoasa. Chiar daca au avut un trecut oribil in spate. Dupa tot ce s.a intamplat, ei au trecut peste.

Si mi.am spus. De ce ei pot si eu nu? In acel moment am pus punct unui vechi, vechi capitol. Un capitol plin de... Nimic. Acel capitol m.a impiedicat sa ajumg la MINE.

Am inceput sa imi construiesc o alta viata. Una care imi place. Si tin la ea. Una pe care nu vreau s.o pierd. Dupa cate s.au intamplat, dupa toate acele momente in care eram doborata la pamant, am reusit sa ma ridic. Sa stau in picioare cu adevarat.

Ma bucur ca am putut sa imi creez o alta viata

Nimeni. Nimic. NiciodataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum