10.BÖLÜM

1.1K 33 2
                                    

Arkadaşlar bu bölümden sonra Ecemimiz uyanıyor.Onun ağzından yazmayı cok özledim.Bence sizde özlediniz.Okuyanlar çoğalmış.Hikayemi beğendiğinize çok seviniyorum.Vote ve yorumlarınızı da eksik etmeyin .Sizleri seviyorum .İyi okumalar <3

Emir ' in Ağızından

Birkaç dakika sonra 3 doktor da Ecem ' in kaldığı yoğun bakım odasından çıkmışlardı.Merakla ve hızlı adımlarla yanlarına gittim " Ecem nasıl?  iyi mi?  "  dedim. Doktorlardan ak saçlı olanı " O iyi. Birkaç saat sonra uyanır. " diyerek yanındaki 2 doktorla beraber asansör ' e bindiler.Ecem birkaç saat sonra uyanacaktı.

Ona fazla yakın olursam yanlış anlardı.O yüzden biraz soğuk olacaktım.

Zaman geçmek bilmiyordu.Canım sıkılmıştı.Biran aklıma Ceren gelmişti.Gece yarısı olduğu için uyucağını düşünmüştüm.O yüzden cebimdeki telefonu çıkartıp resimlerimize baktım.Oldukça güzel bir kızdı.Güzel olduğu kadar çekiciydi de. Resimlerimizde ben hep ona bakarken çıkmıştım.Poz verirken olduğundan dahada güzel görünüyordu.Herkezden herşeyden kıskanıyordum onu.Onun için dövüştüğümde hoşuna gidiyordu.Benim zarar görmem neden onun hoşuna gidiyordu ki ? 

Ben bu düşüncelere dalmışken birden telefonum çaldı. Arayan Mert ' ti.Mert benim en yakın dostumdu.Telefonu açıp kulağıma götürdüğümde Mert " Emir duyduklarım doğru mu?  Kıvanç delisi Ecemi mi kaçırdı?  " dedi. Şaşırmış bir şekilde " Sen nerden biliyorsun?  " dedim. " Rabia söyledi " dedi. Zaten birşeyi de söylemese olmaz." Mert senden Kıvanç ' ı bulmanı istiyorum " dedim." Hallederiz.  Sen şimdi bunu düşünme Ecem ' e bak " dediğinde tamam deyip telefonu kapattım ve yoğun bakım odasının hemen karşısında ki koltuklardan birine oturdum.

3 saat geçmişti.Ayağa kalkıp cam ' a biraz daha yaklaştığımda Ecem ' in parmaklarını oynattığını farkettim.Büyük bir heyecanla asansör ' e binmeden merdivenlerden atlaya atlaya hızlı bir şekilde indim.Bana Ecem ' in iyi olduğunu söyleyen ak saçlı doktorun yanına gittim " Ee-ecem uyandı " dedim " Tamam genç sakin ol. Gel onun yanına gidelim " dedi gülümseyerek.Asansör ' e doğru ilerliyorduk.

Ecem ' in bulunduğu 3.kata çıktığımızda bana burda beklememi söyledi.Kendi yoğun bakım odasına girdi ve bazı şeyleri kontrol ettikten sonra tekrar yanıma geldi." Birkaç tane hemşire gönderiyorum.Ecem ' i odaya alacaklar " dediğinde çok sevinmiştim. Gayet gülünç bir yüzle " Teşekkürler " dedim.

Birazdan hemşireler gelmişti.Ecem ' i odaya alacaklardı.Ve ben onun beni yanlış anlamasını istemiyordum. Biraz soğuk olacaktım.Onu bu haliyle bile gıcık etmeyi düşünüyordum.

PRENSESİM OL.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin