Kako sam ih zavoljela ( 11. dio )

385 31 4
                                    

11.dio
Sledeća dva dana dok su momci bili zaokupljeni poslom,istraživala sam New York zajedno sa Louisovom djevojkom Eleanor. Ona je,kako mi je rekla,već bila ovdje 3. Decembra kad su momci nastupali u Madison Square Gardenu. Kako mi je rekla,čitave njihove porodice su tad bile prisutne,i to će biti u filmu vjerovatno. I obišle smo neki dan MSG,i taj dio New Yorka mi se jako dopao,Manhattan. Da mogu birati sad,voljela bih se ovdje školovati. Kad smo već kod školovanja,i dalje nisam našla koju bih željela upisati. Mama me davi sa time svaki dan,a ja je uporno lažem govoreći da sam već našla par savršenih.
,,Internet tabloidi i tračevi su se smirili",započela je,već hiljadu puta do sad raspravljenu temu.
,,Divno."
Uzdahnula je:,,Potrudi se da ostane tako,ne dozvoljavaj da ti se pomuti razum i da se otmeš slavi,razumiješ?"
,,Da mama,zaboga."
,,I kloni ga se",upozorila me je. Znala sam na koga misli.
,,Ne brini,na jako sam udaljenoj distanci od njega",slagala sam , ,, idem sad,čujemo se." Brzo sam prekinula prije nego što je zapčela još nešto. Zaista nemam snage za razgovore ovog tipa. Sva sreća je što me niko nije sa Ryanom uhvatio,inače bi me isti caš vratila u Srbiju.
Onda sam začula korake iza sebe,odzvanjale su prostorijom. Da,jedino Harryjeve čizme mogu da proizvedu takav zvuk. Okrenula sam se i susrela se sa njim. Upravo je izašao iz kupatila,u ruci noseći svoju četkicu i pastu za zube.
,,Srami se",rekao mi je ostavljajući četkicu i pastu u svoj kofer. Danas odlazimo,idemo u Miami.
,,Zbog...?",nameštila sam se.
,,Lažeš vlastitoj majci",rekao je te se okrenuo kezeći mi se.
Prevrnula sam očima:,,Za njeno dobro,dobila bi srčani da zna sa kojim defektom dijelim sobu."
,,Zamijenila si me Ryanom",kiselo je rekao. A da,baš me morao podsjetiti na Ryana. Dobijala sam milione poziva i poruka od strane dotičnog,na koje naravno nije dobio odgovor.
,,Vas dvoje ni u snu ne bih mogla pomiješati",rekla sam mu. Preslagala sam stvari u svom koferu,i polako sabirala šta je tu,a šta ne.
Harry se odjednom sav rasvjetao,kao da sam mu,Bože me sačuvaj,udijelila neki kompliment.
,,To je zato što je on govno,a ja sam andjeo."
Uzdahnula sam:,, Zato što je on govno,a ti proliv."
,,Proliv?",namrštio se.
,,Da Styles,proliv",uspravila sam se , ,,On je bar nestao,a ti ćeš da me proganjaš još mjesec i po."
,,Ko kaže da ću tad da stanem?",pogledao me je mrtav ozbiljan. Odmahnula sam glavom,te se vratila spremanju kofera. U glavnom,sve je bilo tu,osim haljine. Moje omiljene haljine. Jutro poslije one večeri,shvatila sam da mi se haljina pocijepala na par dijelova. Tad mi se više plakalo zbog nje nego zbog Ryana. Odlučila sam ju,teška srca,baciti. Tako da je tu sad bilo sve osim nje. Dakle,nakon što sam konačno sve spakovala,uzela sam telefon i čeprkala po internetu. Ne znam šta me je natjeralo,ali oguglala sam ono Kristijanovo 'Haurora". Šokovi su me preplavili gledajući sve to. Milioni naših slika,stvarnih i fotošopiranih. Fanfictionsi,gifovi,nema čega nema.
,,O moj Bože",izletilo mi je slučajno.
,,Sve okej?",zbunjeno me pogledao Harry.
Klimnula sam glavom. Nastavila sam gledati,ušla sam na twitter. Nisam ga posjedovala,ali znala sam kako se Kristijan zove te sam našla njegov. Zaboga, lajna mu je prepuna tvitova o meni i Harryju. Nije se šalio kad je rekao da će podržati Hauroru.
,,Haurora zvuči mnogo privlačno",odjednom sam osjetila Harryja kako stoji iza mene. I naravno,nije bilo svrhe to što sam sklonla telefon kad je shvatio šta sam gledala. Zbunjeno sam sjedila tu,ne usudjujući se da pogledam prema njemu.
,,Pa,svakako mi se svidja više nego Haylor ili Hara ili nemam pojma,sve prethodno." I čekaj,to mu je kao utjeha,šprdnja ili šta?
,,Haylor?",upitala sam odlučivši da skrenem sa teme. Dobro,znam da je Hara vjerovatno vezano za Caru Delevinge,ali ko je Haylor?
Zamislio se na trenutak te vratio pogled na mene:,,Čudno kako ne znaš,s obzirom da me guglaš neprestano." Zinula sam te se iznervirano uspravila i okrenula ka njemu kako bih ga gledala ravno u oči.
,,Ako sam zabrinuta za to šta bi moja mama mogla u vezi nas da pronadje ne znači da dane provodim zaludjena na internetu slineći za tobom",rekla sam , ,,briga me za koga je Haylor,to što si ti i dalje zaludjen njom je tvoj a ne moj problem!" Uhvatio me je za lakat i privukao me sebi.
,,Jako si slatko izbovorila to "nas" maloprije". Mozak mi je zaštekao na sekund dok sam pokušavala shvatiti ovu osobu ispred mene. Ja pričam jedno,on drugo. Kako god,zbunio me te sam ostala bez riječi par sekundi. Tad me je konačno pustio i počeo da se kleberi. Istog trenutka sam skontala da je to samo još jedna njegova šprdnja,te sam digla ruke u vis u znaku 'nepopravljiv je'.

Oko ponoći smo sletili na Floridu te se lagano iskrcali iz aviona. Prespavala sam čitav put,i kad sam izašla spopao me šok. Zar je moguće da novinari imaju živaca u ovo doba biti vani i dočekivati ove degenerike,samo da bi uhvatili koju fotografiju? Besmislice.
Progurali smo se do automobila, i ovaj put sam zapala da sjedim tačno do gospodina čupavog.
,,Znaš,jako si užasno spavala",progovorio je odjednom,svoj pogled pkrećući skroz ka meni.
Namrštila sam se:,,Kako misliš užasno sam spavala? Ja sam se odlično naspavala za tvoju informaciju Styles."
,,O znam ja da si se ti naspavala,ali hrkala si i prevrtala se u sjedištu,nemoguća si bila."
,,Nisam uopšte,nemoj...",tad sam zinula dosjetivši se , ,,stani malo. Spavao si u sjedištu do mene?!"
Ponosno je klimnuo glavom. Bože,kao da je dobio oskar,a ne..
,,Pa Harry!",opalio se smijati kad sam ciknula. Okrenula sam se ka Louisu i Zaynu , ,,Ja sa njim više ne dijelim sobu." I ovima je to bilo smiješno ali su se suzdržavali. Iznervirano sam uzdahnula,okrenula se na stranu i pokušala ignorisati čupavog idiota do mene.
Stigli smo dakle u hotel. Ni ovi naravno nisu bili budale da im iznajme čitav sprat kao u Srbiji. Dobili smo svako ključ i uputili se ka tim sobama. Čim sam ušla u sobu,ostavila sam kofer i stala odmah do vrata. Nekako sam imala osjećaj da će se dotični ponovo pojaviti na vratima,ali ovaj put ću ga zaustaviti. Ovaj put sam spremna.
I kao što sam očekivala,kovrdzavi kreten je krenuo da udje u sobu.
,,Nema šanse Harolde,ni ne pomišljaj",upozorila sam ga. Imao je usku bijelu majicu i one uske crne farmerke. I naravno,obavezne smedje čizme. Nije mu vruće u njima?
,,Aurora,ne zezaj. Ne možeš ni sa kim drugim,a ne mogu ni ja."
Ispustila sam neki iznerviran uzvik.
,,Kako ne možeš?!"
Prevrnuo je očima. Bože,ponaša se kao da sam JA ovdje problem a ne on.
,,Louis je sa Eleanor,dakle sa njima ne mogu",počeo je , ,,Zaynu je došla Perrie,dakle ni sa njima ne mogu. Liam je sa Sophiom,i ta opcija otpada. Niall...ne znam,vrlo lako može pokupiti neku naloženu djevojku odavde i onda mu je potrebna prazna soba. Dakle,ostaješ mi samo ti."
Uhvatila sam se rukama za kosu i počela se čupati.Nije normalan poludiću zbog njega. A i svi ovi,sad su im cure našle dolaziti zaboga...
Harry je već nonšalantno prošao pored mene,ostavio kofer i uvalio se u fotelju. Izvadio je,naravno telefon,i počeo tapkati po njemu. Bože,ne odvaja se od njega.
Upravo u pomen toga,moj telefon je zazvonio. Od iznerviranosti nisam ni pogledala ko zove,samo sam se javila i onda se šlogirala.
,,Jesam ti nedostajao Lolice?"
Ryan Sheckler.
-----------------------------
Sledeći dio poslije malo više komentara hehe. Čitajte,dijelite,pomozite mii. xx

Kako sam ih zavoljela.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin