23.Bölüm-Papatya Sevgili

230 15 35
                                    


Bölüm şarkısı;

Joel Faviere-If  you knew

"O papatya yeşiliydi...Papatyanın yeşiliydi."

Yatağımda yan döndüm.Bakışlarım Ali'nin odasının ışığına takıldı.Bugün olanlardan sonra deli gibi kahkaha atmak tepinmek istiyordum.

Sürekli aptalca şeylere gülüyordum.Annem biraz önce sofrada neden tencereye içli içli baktığımı bile sormuştu.

Ali'nin odasının ışığı kapanınca bakışlarımı tavana döndürdüm.Gülümsedim.

Ali...

Her yerde onun tanıdık simasını görüyordum.Güldüğünde gözlerinin etrafında oluşan kırışıklıkları,alnına dökülen bir tutam saçı...

Telefonumu elime aldım.İnstagrama girip fotoğraflarına bakmaya başladım.Ezbere bildiğim ve asla bakmaktan usanmadığım fotoğraflara uzun uzun baktım.

Tam o sırada telefonuma bir bildirim geldi.Hızla whatsappa girdim.

Mesaj Ali'den gelmişti.Bakışlarım istemeden onun penceresine döndü.Sonra onun yatağın üzerinde parlayan telefonunun ekranını gördüm.

"Ne o yoksa beni mi düşünüyorsun?"

"Evet nerden bildin? 😋"

Şuan içimden geçenleri okuma şansı olmadığını bilmesem de tedirgince etrafıma bakmadan edemedim.Hatta aptalca bir şekilde yemek düşünmeye başladım.

"Her genç kızın hayallerini süslüyorum da ondan😎"

Aklıma istemsizce Damla gelirken bıkkın bir şekilde bir nefes verdim.Her ne olursa olsun Ali'yi başka bir kızın yanında düşünmek tüylerimi diken diken ediyordu.

"Ben çıktım.Sana iyi geceler.😒"

"Dur ya!Naptım ben şimdi?"

Git Damla'ya sor demek istesemde kendimi tuttum.

"Aptal minibüs.🐃"

"Yalnız öküz emojisi o😆"

"🐊💨"

"Osuran dinazor mu?Ciddi olamazsın? Jdjdjd"

Görüldü attıktan sonra interneti kapattım.Somurtarak yorganı başıma çektim.

Ali Dinç senin kafanı gerçekten koparacağım!

***

Sabah tam odamdan çıkıyordum ki aklıma gelen şeyle duraksadım.Hızla odamdaki çekmeceyi karıştırmaya başladım.

Aradığım şeyi bulduğumda gülümsedim.Madem ki hayatımda birşeyler yoluna girmeye başlamıştı o zaman bu da artık kendi yolunu bulmalıydı...

Denizkabuğu....

Sırt çantamın yanına taktığım kemanımı düzelttim.Haftaya okullar arası yetenek yarışması olacaktı.Bizim okuldaki elemeyi ben kazanmıştım.Bu yüzden haftaya olacak olan seçmelere de ben katılacaktım.

Berrak'la birlikte daha okula adımımı atar atmaz müdür yanımıza damlamıştı.

Tetikte bekliyor mübarek!

-Su?

-Buyrun hocam.

Gözümü alan kelinin ışığından kaçmak için biraz sola kaydım.

-Bugünki derslere girme.Senin sıkı çalışman gerekiyor.Hocalarınla konuştum.Notları verecekler sana.

-Ama hocam..?

KALBİM KÖRDÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin