Perspectief Houdae:
09:11
Ik werd wakker en besefte dat we vandaag zowat zouden vluchtten.
Ik liep de douche in en liet alle tranen die ik de afgelopen weken heb ingehouden hun vrije loop.
Ik had besloten dat ik vanaf nu een hard persoon word behalve tegen Youssra en Mounir.10:02
Ik liep naar de kamer van Youssra.
Ik deed de deur open en zag dat ze nog sliep. Ze heeft al zoveel meegemaakt op haat leeftijd, beiden ouders verloren plus ze moet nu gaan vluchtten.' Youssra Youssra ' fluisterde ik.
Geen enkele beweging ewajah dan zo ik trok haar deken van haar af.
En meteen begon ze te kreunen ik zag dat ze wakker werd en liep weg.Ik liep naar me kamer en keek in de spiegel eigenlijk ben ik best een mooi meisje.
Gevuld op de goede plekken, licht Bruine ogen. Zwart golvend haar tot mijn heupen.Ik pak een grijze lichtgescheurde broek en een kenzo trui waar ik een zwarte vest op deed.
Ik liep naar de keuken pakte een emmer koud water en slagroom.
Waarna ik naar de kamer liep waar hij sliep. Zachtjes deed ik de deur open ik gooide het koude water op de grond.
Ik pakte mijn telefoon erbij en begon te filmen.Ik pakte zijn rechterhand en spoot er slagroom op waarna ik aan met mijn nagel op zijn gezicht ging kietelen.
Hij wou gaan krabben, maar de slagroom belandde in zijn gezicht.
' HAHAHAHAHA ' ik ging helemaal stuk en het leukste gedeelte moet nog komen.
Hij werd wakker en keek me dodelijk aan hij stapte zijn bed haastig uit om naar de douche te lopen, maar hij gleed uit en belandde in het koude water.
' IK GA DEDDE AHAHAHAHAHAH ' ik kon niet meer. Het leukste was Youssra had alles gezien + ik had alles gefilmd.
Ik gooide het op mijn snap en deed als tekst ' Mij moet je niet uitdagen 😈 '.
Kort daarna kreeg ik reacties als 'HAHAHAHA ' etc.
Ik liep naar de keuken ik ging tosti maken en thee met Marokkaanse munt.
Nadat iedereen aan de tafel kwam keek ik Mounir grijnzend aan en natuurlijk moest Youssra het weer verpestten ze begon hayeck hard te lachen.
Ze liet de snap aan Mounir zien en gelukkig kon hij erom lachen nadat we hadden gegeten en hadden opgeruimd.
Mounir ging onze koffers naar beneden brengen zei hij, ik liep voor de laatste keer naar de kamer van mijn ouders.
Ik had wat spullen van hen meegenomen zoals sjaals enz zodat ze toch bij me waren soort van.
' HOUDAE KOM JE NOG ' hoorde ik Youssra schreeuwen.
Ik liep de kamer uit en keek nog 1 keer om waarna ik de trap naar beneden liep. Waarna ik mijn nike airmax 2017 aan deed.
Ik liep de deur uit en stapte de auto in waarna ik ' Bismillah ' zei.
Een nieuw begin dat is wat ze dachten ...
Heyy lieve lezertjes,
Deel 5 alweer.
Ik hoop dat jullie het een leuk deeltje vonden.
Ik ben net wakker en het eerste wat ik doe is dit deeltje schrijven 😂😭.
Vergeet niet te ⭐️ en te 💭.Groetjes,
Houdae 💕!
JE LEEST
' A world full secret's '
RandomHoudae Al Mourabit een 17 jarige meid. Bij de meeste mensen staat ze er ook wel bekend on het meisje die haar moeder heeft vermoord onder invloed van Alcohol. Nu is ze verantewoordelijk voor haar 13 jarige zusje genaamd Youssra. Beetje bij beetje ko...