Κεφάλαιο 26

153 20 0
                                    

Γονάτισα κοντά τους.
"Είμαι η Ίσμαϊλ" έκανε το κορίτσι τείνοντας το χέρι της για χειραψία "αλλά εσύ φώναζέ με Ίσμα, το Ίσμαϊλ το μισώ!"
Χαμογέλασα και της έσφιξα το απλωμένο χέρι.
"Είμαι η Θάλεια" έπειτα στράφηκα προς τη μικρή που με κοίταζε.
"Κι εσύ να φανταστώ είσαι η μικρή μου αδερφή ε;"
Ένα λαμπερό χαμόγελο εμφανίστηκε στο πρόσωπο της μικρής και χώθηκε στην αγκαλιά μου σφίγγοντάς με δυνατά.
"Είμαι η Έμμα" συστήθηκε χωρίς να απομακρύνεται λεπτό από κοντά μου.
"Δεν είσαι μεταμορφωμένη" έκανα παρατηρώντας την.
"Η μικρή πρέπει να διαλέξει μόνη της τον δρόμο της. Είναι δώδεκα χρονών πλέον μπορεί να αποφασίσει ποια θα είναι η βασική της μορφή και ποια αυτή που θα χρησιμοποιεί λιγότερο" απάντησε η Ίσμα.
"Τι ακριβώς είσαι;" αναρωτήθηκα καρφώνοντάς την με το βλέμμα.
"Είμαι μάγισσα" δήλωσε απλά εκείνη.
Τότε άκουσα κρότους και βήματα από το εξωτερικό της σπηλιάς. Σηκώθηκα και πήγα να δω ποιος ήταν και αν μας είχαν βρει τα παιδιά.
Βγήκα έξω και τότε ένιωσα ένα μικρό τσίμπημα στον λαιμό. Έβαλα το χέρι μου και τράβηξα ένα αναισθητικό βελάκι.
"Όχι ρε φίλε" μουρμούρισα πριν καταρρεύσω στο έδαφος.
Το κεφάλι μου συγκρούστηκε με το κρύο και σκληρό έδαφος έξω από την σπηλιά και μια μαύρη δίνη με τύλιξε, παρασέρνοντάς με μια και καλή στην αγκαλιά ενός υποχρεωτικού Μορφέα.
Ακόμα και όταν ήμουν λιπόθυμη ένιωθα ζαλισμένη και αυτό με ενοχλούσε γιατί με εμπόδιζε από το να ξεχάσω την αποτυχία μας.
Ήλπιζα να μην πάθαινε κανένας κακό εξαιτίας μου και προσπαθούσα να ενεργοποιήσω τα εγκεφαλικά μου κύτταρα ώστε να σκεφτώ ένα αποτελεσματικό σχέδιο και μάλιστα γρήγορα, δεν ήξερα αν και πότε θα ξυπνούσα.
Άφησα ένα βογγητό αλλά δεν ήμουν σίγουρη αν ακούστηκε μόνο μέσα στο κεφάλι μου ή αν το ξεστόμισα πραγματικά.
Αναζητούσα κάποιο γνώριμο πρόσωπο μέσα στο εφιαλτικό μου κουκούλι μα δεν έβλεπα κανέναν και τίποτα, μονάχα άκουγα εξωπραγματικούς ψιθύρους που με έκαναν να πιστεύω πως τα πνεύματα και οι ανώτεροι θεοί συνεδρίαζαν για να δουν αν θα με σώσουν ή αν θα με αφήσουν να κοιμάμαι για πάντα.

----------------------------------------------------------
Σε λίγες μέρες επιστρέφω, ετοιμαστείτε😏👅

Moonlight🌙Where stories live. Discover now