Itt is lenne az első rész. Remélem elnyeri tetszésetek.✌😀
JIMIN - Lee_Min_Young0
JUNGKOOK - Én
JK
"JungKook gyorsabban fuss neki és nagyobb lendülettel csináld!"
Edzőm hangja vízhangzott a fülemben. Próbáltam minden erőm beleadni, szeretnék megfelelni neki. Hogy ne csak a kisfiút lássa bennem, hanem az életerős férfit.
Tudom, gáz, hogy meleg vagyok, readásul egy nálam jóval idősebb férfi után sóvárgok, de az érzelmeimnek nem tudok parancsolni.
Az utolsó pár méternél begyorsítottam, és felugorva rádobtam a labdát.
Természetesen bement, így nagy mosollyal az arcomon pacsiztam le a csapattársaimmal.Jimin
- Rendben, ez jó volt. * jegyeztem meg. - Ha továbbra is így fogtok játszani, a győzelem a kezetekben lesz. Elhiszem, hogy iskola van és sok tanulni való, lányok, bulik meg minden, de amikor a pályára léptek, kérlek felejtsétek el ezeket a dolgokat és az edzésre koncentráljatok. * mosolyodtam el, a sok fáradt arcot látva. - Mára vége. Nyújtsatok, aztán mehettek öltözni. * kiskorom óta a kézilabda a szenvedélyem, sose volt kérdés, hogy mi akarok lenni. 2 éve vagyok az én kis csapatomnak az edzője, és örömmel tölt el, hogy azóta rengeteget fejlődtek. Habár... Lehet hogy egyből elhúznának, ha kiderülne, hogy meleg vagyok. Ezt pedig nem fogom kockáztatni!
JK
Felsóhajtottam, mikor elengedett.
Még nyújtottam, majd mezemet levéve, félmesztelen mentem az öltözőbe.
-Héj Kook! Este buli. Lisa nagyon rád van állva, ma este te is ráállhatsz. Vagy rádülhet. Ahogy tetszik. - vigyorgott idióta barátom.
Rávezettem Jiminre a tekintetem, hátha megcsillan valami féltékenység, de semmi.
-Bocs, de ma nem. Amúgy is az idősebbekre bukom.Jimin
- Jól mondja JungKook, nektek is inkább aludni kéne egy ilyen fárasztó edzés után. Vagy esetleg nem fáradtatok ki eléggé? Tőlem futhattok még 10 kört az egész pálya körül. * húzogattam szemöldökömet.
Mostanába már nem járok én sem bulizni, általában vagy a konditermemben vagyok, vagy elvagyok a saját kis panel lakásomban. Talán nekem sem ártana már kimozdulni valahova...JK
-Jöjjön maga is. Sok csöcsös bige, vagy ha nem tetszenek van egy csomó helyes pasi is. Itt van a mi kis Kukink. Tessék megnézni, kocka has, helyes pofi. Mi kell még? - karolta át a vállam és tapizta le a hasam.
Elvigyorodtam, hogy pont engem hozott fel példának. Tudom, hogy jól nézek ki. Az iskolában is elég népszerü vagyok, de engem akkor is csak Jimin érdekel.Jimin
- Az már nem nekem való. * nevettem el magam. - Ti még fiatalok vagytok, kell nektek a szórakozás. Nem nézek én ki annyira jól, hogy felszedjek én akárkit. * mosolyodtam el
JK
-Ohh dehogynem... - csúszott ki a számon.
-Mármint nyugodtan jöhet velünk, nem sokkal idősebb.
Basszus, lebuktam? Ügyesen kimentettem magam, talán nem tűnt fel neki.
De hát tényleg olyan jól néz ki...egy isten csávó. Miért van ilyen kevés önbizalma?
Hát a karom odaadnám, ha csak egy csókot is kaphatnék.Jimin
- Háát... Ha megígéritek, hogy keményen fogtok dolgozni, akkor elmegyek. * vetettem fel az ötletet. Örültem, hogy Kook így vélekedett rólam. Az, hogy egy jól kinéző fiatal srác ezt gondolja rólam, egy kis örömmel tölt el.
YOU ARE READING
Handball Love
RandomÜdv!✋ Ez egy szerepjáték, amit @Lee_Min_Young0 -val írtunk. A történetben: 👉 JungKook kézilabdázó 👉 17 éves 👉 Jimin az edzője 👉 25 éves 👉 Yaoi (Fiú x fiú 👬) 👉 Előfordul 18+ - os tartalom.