BU BÖLÜMÜ YAZARKEN BİLE COK HEYECANLANDIM YORUM VE OY ATMAYI UNUTMAYI TEPKİNİZİ MERAK EDİYORUM
mira gideli 1 saat olmuştu ama ben daha etkiden kurtulamadım bu doğru olamazdı deyilmi. peki melodiyle deniz ne yaptı acaba. mirayı almaya melodi geldi oldukca sinirli oldugu için birşey soramadım. peki şimdi ne olucak. kardeşime ve kendime verdigim sözü unutamam hemde sadece sınıf arkadşım dedigim biri için mirayla başka bişey değildik oyuncağım olabilir ama değersiz değer vermediğim biri için kendime verdiğim sözleri hiçe sayamam. 'mira sevgilim olmaya hazır olsan iyi olur' pek şimdi ne yapıcam sıkıldım boş oturmaktan. şimdi okulada gidemem uykuda yok mirayla yeterince uyudum. melodi ve deniz arasında ne geçtigini ögrenmek için denizle buluşmam gerekir. oturdugum koltuktan kalkım denize mesaj atım geri cevap gelince üstümü giyininmek için yukarı cıktım...
---------KEREM (geçmişten devam edicegiz)----------
sabah melodiyi alıp çiftlerin gitigi bir yere gitik: birlikte cift bisikletine binip dolaştık, yemek yedik, resim cekindik, oyun oynadık, kısacası bir kızın düşlerinde kurduğu herşeyi yaptık melodi kahkaha atarak yanıma geldi. " bu çok eglenceliydi hadi birdaha binelim" dedi. parmağıyla bisikleti göstererek. gülümseyip "tamam bineriz ama gel bir şeyler içelim önce" dedim. dudaklarını bükerek cafeye girdi oturup meyve suyu iki tane meyve suyu aldık. melodi bana gülümseyerek "ben lavaboya gidiyorum" dedi. kalktı ve lavaboya ilerledi gerçekten ne yapıcağıma dair en ufak bir fikrim yok, nasıl onu incitecegim dün gece çok düşündüm galiba melodiden hoşlanıyordum belki onun için arasın mirayı almasını istemedim sadece aras degil kimseye veremem o benim. melodi telaşla yanıma koştu çantasını ve montunu alarak.
"beni gitmem gerkiyor özür dilerim miranın yanında olmam lazım" dedi. yine mira ne bu mira muhabeti artık sinirimi bozuyor. ayaga kalkıp kolundan tutum şaşkınca bana bakarken "gitme neden gidiyorsun aras onun yanında o bakar miraya, neden hep sen gitmek zorundasın benim yanımda kal" dedim. şaşkınca ban bakaraken kolunu sertce cekti. "neden böyle saçma haraketler yapıyorsun" dedi. bu sefer kolunu daha sıkı tutup kendime cektim "aptalmısın sen neden mirayı bu kadar cok düşünüyorsu arkadaş olbailirsiniz ama bu fazla yanından bile ayrılmıyorsun" degim karşısında afalayıdı bir kaç saneye düşünüp. bana ters bakışlar atı "sanane" dedi var güçüle bagırarak. ona sarılarak "anlamıyormusun sende ne kadar hoşlandıgımı" dedi. beni omuuzlarımdan var güçüyle itleyip, kahkaha atı bu kızın derdi ne "gerçekten bu kadar saf mısın sana acıyorum sen ve diger erkekler aynısınız kendinizi degerili zannediyorsunu ama sadece basit bir oyuna kanıyorsun gerçekten sana aşk olucamımı zaneti" dedi ve histeriklik bir kahkaha atı, "saçmalık" diye devam eti. sonrada hızlı ve sert haraketlerle giti ben oldugum yerde kalmıştım. sonunda kendime geldigimde montumu aldı ve cafede cıktım.
saçmalıkmış sadece oyunumuş basit bir oyun ne bekliyorduki kerem aptalın tekisin ne bekliyorsun. arabamın gazına okadar bastımki bir an kırılacagını zanetim. bara gidigimde telefonum titredi baktıgımda arastandı nerde oldumu soruyordu 'bardayım' diye cevap yazıp telefonu kapatım. barmenin getirdigi biraları içmeye başladı 1-3-5 kafama diktigim biraların hadi hesabi yoktu. gözümü kapayıp kafamı geri atım sadece olanları düşündüm. ayında haraketlenme olunca gözümü actım aras yanımda oturuyordu görünce kırgın bir gülüş yoladım. iç cekip "seni burda bulucanı biliyordum" dedi başarısız oldumu yüzüme vurmak istemiyor beliki "melodi rüzgarın kardeşi degilmiş merak etme bişey olmuycak ona "diye devam edince "umrumda bile degil istedini yap" dedim sadece sessizce durduk ikimizde diyecek ne vardıki...........
-----------------ARAS--------------
"oglum yesene ne bekliyosun"dedi. annem kerem ısrar eder. agzını doldurup "yıyom ya asma tayza" dedi kerem agzındakilerini yere saçarak konuşyordu. "oglu ye bak tabagın biticek arkandan aglarsonra " diye tehtit edince. kerem kahka atarak "büyüdümüze hiç inanmıyıcanmı teyze eşşek kadar adam olduk hala ne diyon bize"dedi, dalga gecerek. annem söylenerek masadan kalktı motunu giyerek "ben gidiyorum geç kaldım zaten "dedi ikimizde el saladık annem cıktında benle kerem yemek yemege devam etik. dün olanları kendini toparladıktan sonra anlatı kerem. ilk aşkı beni gibi kötü çıktı bunu buruklunu uzun süre yaşıcak belki hiç unutmuycak ama tek emin oldugum şey canı çok acıycak. ne kadar iyi oldugunu söylesede sadece numara yapıyordu. bende mervenin gittiginde böyleydim hep birbirimize 'en cok ben seviyoru' kavgalarını yapardık, ama beni terk edip giti bir piçle. ben böyle düşüncelere dalmışken "gidelimi lan "dedi kerem. kendime gelip kafamı salladım ikimizde kalktık cantalarıızı alıp dışarı cıktık. bu sefer herkes kendi arabsına bindi. okula geldimizde inanılmaz bir topluluk gördü park edip oraya yaklaştık bize yol verenlerin arasında gecip neye baktıklarına bakmaaya başladım.
"merve" dedigimde toplulugun ortasında mirayla tartışan merve bana dönüp gülümsedi "aras" diye koşup boynuma atladı bana sarılıp geri cekildi. "sen çok özledim aras biraz konuşalımı" dedi. arkaya baktıgımda mira çoktan sinirli sinirli gitmeye başlamıştı. "tamam" dedim neden geldini merak ediyordum elimden tutup beni cekiştirmeye başladı bu beni bir piçle terk eden kızmıydı ilk aşkımın bir oruspu oldugu gercegini hiç degişmemiş. fiziksel olarak güzeldi ama için sürtükten başka birşey degildi sarışınlar aptal olurderler ya yalan tam bir sinsiydi sarı ve mavi saçlarıyla ve olmasa olmaz kırmızı dudaklarıyla vazgecilemez görünsede öyle degil. kimseni olmadığı bir yere geldigimizde, elim elinde çekip "konuş" dedim. bana hüzümlüce bakıp "lütfen bana böyle davranma seni kaybetikten sonra anladım sensiz yapamacagımı sadece bana bir şans ver " dedi. coktan aglamaya başlamıştı böyle bir insanı nasıl seve bildigime hala inanamıyordum. " senin gibi bir sürtükle neden tekrar birlikte oluyum tamam önceden sana aptalar gibi aşıktım ama fark etiysenden önceden dedim, şimdi pılını pırtını topla defol burdan" diyerek uzaklaşmaya başladım. "tekrar bana aşık olucaksın biz birbirimi için yaratıldık " diye arkamdan bagırsada sadece sınıfa dogru ilerledim. sınıfa girdigimde melodi ve keremin bir birine bakmadını gördüm onları pas geçip kafamı sırama gecirdim mira sıraya oturmuş söyleniyordu yanına geçip.
"neden kavga etiniz" diye sordum göz ucuyla bana bakıp "ne o sevgilinimi savunucaksın yanda onu dövmedim diye beni teprikmi edicen" dedi sırıtıp. "o beni sevgilim degil rahart ola bilirsin ayrıca onu dövmedigin için kızgınım sana " dedim. kaşlarına kaldırarak "birde dalgamı geçiyorsun" dedi. bu sırada içeri hoca ile merve girdi " hadi yerinize geçin yeni bir arkadaşınız var " dedi. sonrada merveye dönerek "kendini tanıt sıonrada boş bir yere otura bilirsin merveciğim" dedi. merve kendini kısaca tanıtıp bize dogru gelmeye başla miranın kafasına dikilerek "oraya ben oturucam" dedi. mira dedigi karşısına gayet sakin bir biçimde "burası benim yerim defol başka yere" dedi . "bunda sonra benim yerim kalk yoksa pişman ederimsen " dedi. sinirlice tırnaklarını cıkarmış kediye benziyordu. mira kahka atıp "kim pişman edecekmiş beni senmi gerçekten çok komiksin ama burası sirk değil "dedi. merve üstüne yürüyüp miranın saçnı tutucaktıki mira kolundan tutup kolunu döndürdü. merve bunula açı içinde inlerken onu itleyip kolunu bıraktı birkaç adım geriye giden merve tekrar buraya dogru harakete geçtiki. kolumu miranın omzuna atıp onu kendime cektim
"defol merve" dedim mervenin gözleri dolmuş bir şekilde bize bakıp sınıfın kapısına ilerlerken mirada şaşkınlıkla bana bakıyordu. bütün sınıfta bize mira sınıftakileri fark edince kolumu itleyip sınıftan çıktı melodide peşinde çıktıgında denize baktıgımda melodini bu haraketine cok sinirlendigi ortadaydı elini yumruk yapmış bir vaziyete kapıya bakıyordu. hoca miraya birşey demeden derse devam eti. sınıfa nöbetçi ögrenci geldi ve müdürün beni ve keremi cagırdını söyledi. kalkıp sınıftan çıktık müdürün odasına dogru ilerlerken. miranın ve melodinin seslerini duyunca oraya dogru ilerledik. spor salonundalardı aralık olan kapıda onlarak baktımızda melodi aglıyordu. mira "lütfen saçmalama böyle birşey olamaz" dedi yalvarır şeklinde onu ilkez birine yalvarıyor görüyorum. melodi bağırarak "neden seni sevdigime inanmıyorsun"dedi. biz sadece oraya gözlerimiz büyüm ve oldugumuz yerde kalmış bir şekilde onlara bakarken. melodi miraya yaklaşıp onu dudagından öpmeye başladı
İŞTE SON MİRA VE MELODİ HAKKINDA NE DÜŞÜMYORSUN LÜTFEN YAZIN