CHAPTER 1

14 0 0
                                    

"Kalau kau nak bunuh budak tu pun boleh sebab aku tak nak ambil tahu pasal budak sial tu!! Suara appa masih lagi ku ingat.apa salah omma dan aku sampai appa sanggup tinggalkan kami sebab perempuan tu."sohyunna jangan mudah percaya dengan kata-kata manis kaum mereka....ingat tu"kata-kata omma juga ku masih ingat.lamunan aku terhenti apabila disapa satu suara yang amat aku kenali."cik muda?silakan masuk ke dalam kereta"Katanya membuka pintu kereta kepada ku.aku hanya senyum dan terus masuk ke dalam kereta.dalam perjalanan ke rumah aku sempat berbual kecil dengan pak cik jaesuk."samchon boleh tak kita pergi ke pusara omma"kata ku."boleh cik muda,dah lama cik muda tak pergi sana semenjak cik menuntut ilmu di negara orang"katanya.aku hanya senyum lalu membuai pandagan ke arah tingkap."maaf omma,sohyun dah lama tak jenguk omma selama ni?omma apa khabar?perlahan air mata ku jatuh ke pipi dan aku cepat-cepat mengelapnya supaya pak cik jaesuk tak perasan.dah lebih sepuluh tahun omma tinggalkan aku.hidup ku banyak cabaran semenjak omma tinggalkan aku,aku jadi anak yatim.ada appa pun,tak hiraukan aku.nasib baik datuk dan nenek aku sentiasa memberi bimbingan dan semangat aku hingga aku boleh bersemangat.masuk ke sekolah rendah,datuk tinggalkan aku serta diikuti oleh nenek aku kerana terlalu sedih.aku hanya sebatang kara.walaupun mempunyai kehidupan yang serba mewah tapi hidup aku sentiasa sunyi.mak cik jihyo,pak cik kwangsoo serta pak cik jaesuk hanya peneman ku.

Di pusara omma,aku dah tak tahan menahan air mata.aku rindu sangat dengan gurau senda omma.bila aku dah nak bahagia,halmoeni serta halabeoji ku juga tiada.aku hanya mampu menagis."dalam dunia ni....hanya segelintir jer lelaki yang macam appa"kata-kata halmoeni ku masih ingat.kalaulah ayah tahu bertapa deritanya hidup aku tanpa kasih sayang yang penuh dari seorang ayah dan ibu.aku hanya menangis dan menangis di pusara omma,halabeoji serta halmeoni."cik muda? Kita kena balik sekarang,dah lama kita kat sini nanti risau pulak mak cik jihyo"kata pak cik jaesuk.aku hanya mengangguk faham."omma sohyun kena pergi dulu? Nanti sohyun datang jenguk omma halabeoji serta halmeoni"kata ku.




Maaflah cerita kali ni tak seberapa yer....tapi author dah buat yang terbaik ok 👌

Dengan malas nya vote di bawah jangan lupa yer....👇

PLEASE TAKE  MY HEART MISS COLD...💓Where stories live. Discover now