Kreatív cím ^,^

50 6 13
                                    

Sziasztok. Nagyon szépen köszönöm Bubu-sama-nak a kihívást. Nem hittem volna, hogy akármilyen könyv nélkül kapni fogok díjat, nagy meglepetésként ért. :)

 :)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


13 tény rólam:

1. Nem Magyarországon élek. Szerbiai magyar vagyok, Vajdaságban, egy kis faluban élek, a szerb nyelv bárminemű ismerete nélkül. XD

2. Kedvenc évszakom a tél.

3. Január óta megrögzött műkorcsolya - rajongóvá váltam.

4. Szeretem az animéket, amiről a környezetem nem igazán tud. Nem azért, mert szégyellném, hanem csak nem érzem szükségét, hogy tudjanak róla, úgysem értenék meg a dolgot.

5. A környezetemben én vagyok az egyetlen könyvmoly, mások fel sem tudják fogni, mit élvezek benne, és hogyan tudok ennyit olvasni.

6. Sportok terén reménytelen vagyok.

7. Maximalista vagyok, így sosem tudok teljesen elégedett lenni önmagammal.

8. Imádok zenét hallgatni. Akármilyen műfajból megtetszhet egy-egy szám. Ha ideges vagyok, és a fülembe bömbölő zene se tud ezen változtatni, nagy bajban vannak a körülöttem lévők.

9. Édességszájú vagyok.

10. A kedvenc tantárgyam és tanárnőm is a magyar.

11. Rengeteg iskolai plusz dologban benne vagyok. Ilyenek például a gitár- és angol-szakkör, a kosárka (csak hogy ötös legyen a torna :D), a színészet és az énekkar is.

12. (a legszaftosabb, Bubu-sama :D) Írok egy Yuuri on Ice fanfiction-t. Nem vagyok benne biztos, de tervezgetem, hogy ha jól elhaladok vele, egyszer talán feltöltöm ide is.

13. Nehezebb megszerkeszteni ezt a könyvet, mint ahogy elsőre gondoltam. XD

Jelöltjeim:

1. KawaiiInuChan9 

2. Letti-chama

3. AyameNekoChan

4. Fantasy-Dragongirl (folytaaasd a Ketrecbe zárvá-t pls :D)

5. PattyLion

6. Aya_Hlms

7.  YaoiFanGirl9

8. Androsama 

9. morgenstern4555

10. valaki_Da_py

11. Sanbimu

Sajnálom, több emberkét nem tudok írni, mivel akiket rajtuk kívül követek Bubu-sama már megjelölte.

A kihívást még egyszer köszön szépen, szép estét/napot!

KihívásaimWhere stories live. Discover now