Part 8

566 23 4
                                    

-Csak gondolkoztam a jövőn és arra jutottam, hogy nekünk ezt nem szabad tovább folytatnunk.-sírtam el magam a végére.
-Mi..de miért?Teljes szívemből szeretlek.Veled akarom leélni az életem.Miért akarsz elszakítani magadtól.Miért?
-Egyikünknek se jó ez a távkapcsolat.Én beleőrülök a hiányodba, te pedig a karrieredre koncentrálsz.Jobb lesz az ha különválunk.
-Hát jó.Legyen így.Elfogadom a döntésedet, de nem értek veled egyet.Küzdeni fogok a szerelmedért.-ezzel fogta magát és kiviharzott.
Megállíthatatlan sírásba kezdtem.Nem akartam így.Szeretem.Már annyira, hogy fáj.Nem tudom miért csináltam.Egyszerűen azt hittem ez a megoldás.De nem.Ez nagyon nem az.Mérhetetlenül szégyenlem magam.Legszívesebben utána futnék de nem lehet.Töprengésem Kyra zavarta meg.Gyorsan letöröltem a könnyeimet, mert nem akartam, hogy lássa azt, hogy sírtam.
-Anyuék hazamentek.Úgy gondolták ketten tudunk rád vigyázni.Amúgy történt valami veletek?Leo kb. 20 perce rontott ki elég feldúltan.
-Szakítottam vele.-könnyeim újból utat törtek maguknak.
-Mi?Te normális vagy?Szeretitek egymást nem?
-Szeretjük, de nekem ez nem megy.Nem akarok távkapcsolatban élni.Nem bújhatok oda hozzá amikor akarok.Nem csókolhatom meg amikor akarom.Nem ölelhetem meg.Nem foghatom a kezét.És ezekre nekem mind szükségem lenne.
-Miért pont most szakítottál vele?3 hónapig egy városban fogtok tartózkodni.Mikor hazamegyünk akkor kellett volna nem gondolod?
-Nem.Sokkal jobb ez így.Rossz lett volna áltatni ennyi időn keresztül.És a búcsú napján teljesen összetörtem volna.-Kyrának csörögni kezdett a telefonja.

*Kyra szemszöge*
Hívott egy ismeretlen szám, de gondoltam felveszem.Nem mentem ki a szobából, mert igazából feleslegesnek tartottam.
-Haló?Kivel beszélek?-szóltam bele.
-Jasper Cillessen vagyok.Az FC Barcelona nevű futballcsapat kapusa.Pállfy Kyrát keresem.Fontos beszédem van vele.
-Én vagyok az személyesen.De tegeződjünk, mert nem hiszem, hogy olyan öreg lennék.
-Rendben.Nos akkor azt szeretném mondani,hogy pontban holnap este 8 órakor legyél a stadion előtt.Az egyik csapattársam szeretne veled beszélni.Nagyon fontos.Bár ember életek nem múlnak rajta, de akkor is.Értetted?
-Igen,tökéletesen értettem.Holnap 8-kor a stadion előtt.
-Így van.Most viszont le kell tennem.Szia!
-Szia!

*Messi szemszöge*
2 nap múlva 5 órakor élő interjúban szerelmet fogok vallani Laurának.Vissza akarom kapni.Előtte viszont a nővérével kell találkoznom és meg kell vele beszélnem, hogy az nap délután kapcsolja be a tv-t a kórházban.Megkértem Jaspert, hogy hívja fel helyettem Kyrát és adja át az üzenetet.Elég régimódian kezdte a beszélgetést,de aztán feloldódott.Szerintem még fél óráig is elbeszélgettem volna, ha nem bököm oldalba jelezvén azt,hogy fejezze már be a dumapartyt.Kyra holnap itt lesz és rá tudom venni a tervemre.Edzésen nem tudtam koncentrálni teljes mértékben a reggel miatt.Nagyon rosszul érintett az egész dolog.Az edző sem volt elragadtatva a teljesítményemtől, ahogy saját magam sem.Ez a nő olyan,mint egy hurrikán.Amilyen gyorsan belépett az életemből, pont olyan gyorsan is akar kiszállni belőle amit persze nem engedek.Mert még nem lehet vége a kapcsolatunknak.Főleg nem így.Egy nő sem bánt még így velem.Mondjuk egyetlen nőnek se engedtem volna meg ezt.Csak neki.Ámulatba ejtő.Egyszer mindenképpen feleségül fogom venni.
De előbb...

Hiába a távolság [Lionel Messi FF.]- BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now