Konu: Tarih kendini daima tekrar ederdi. Thor, beş ay sonra yine yeşil devin karşısında duruyordu. Ve artık iş arkadaşı değillerdi.
Bölüm:
Beş Ay Sonra...
Thor, Tony'ye baktı gözünün ucuyla. Adamın ne kadar zorlandığını biliyordu. Geçen sefer birbirlerine girdiklerinde Thor arkadaşlarını durduramamış, onların yanında olamamıştı. Şimdi her şey çok farklıydı. Şimdi saçma bir karmaşa yoktu ortada. Sevdikleri insanları kaybetmişlerdi ve her geçen gün yenisi ekleniyordu.
Thor'un bildiği bir şey varsa, o da tarihin kendini daima tekrar ettiğiydi. Ve her ne kadar bu bir tekrar olsa da sonuçları her seferinde farklı olabiliyordu. Bu yüzden Thor elindeki kılıca sıkı sıkı tutundu. Çünkü geçen sefer her ne kadar Hulk'ı yenmiş olsa da, bu sefer sonuçlar farklı olabilirdi.
Loki diye iç geçirdikten sonra karşısındaki yeşil deve saldırdı.
Günümüz...
"Bruce!" diye bağırdı Thor, arkadaşına ulaşmak için. Zihni kontrol edilen Yeşil Dev karşısındakilerin arkadaşları olduğunu bilmeksizin var gücüyle saldırıyordu onlara.
Loki, Hulk'ın üzerine atladığında yeşil dev onu bacağından yakaladı ve Muspelheim'ın soğumuş lavdan oluşan yerine vurmaya başladı.
Sif arkada cansız yatıyordu. Muspelheim'a vardıklarında Thor, Sif'in planına uymayı kabul etmişti. Ama Surtur onları bekliyordu elbette. Odinsword onun göğsünü deştiğinde Thor, Surtur'a doğru hamlesini yapmak üzereydi fakat hamlesi Hulk'ın saldırısıyla yarıda kesildi.
Hulk, Loki'yi Thor'un yanına fırlattığında, öfkeyle bağırdı. "Yeni bir plana ihtiyacımız var!" dedi Loki, nefes nefese. "Buna Dünya'da ne yediriyordunuz siz Odin aşkına?"
"Şaka yapacak zaman değil." dedi Thor, kardeşinin bileğinden yakalayıp kalkmasına yardımcı olurken. "Surtur'a ulaşmak için bir şekilde Bruce'u durdurmamız lazım."
"Ben onu oyalarken sen de Surtur'a yaklaşmaya çalış." dedi Loki ve kardeşini beklemeksizin bıçaklarına sıkıca sarılıp yeşil devin üzerine tekrar atladı.
"Şimşek Tanrısı!" Kaptan Marvel, sonunda Muspelheim'ın etrafındaki bariyeri aşıp adamın yanına geldiğinde, durumun pek de iç açıcı görünmediğinin farkındaydı.
"Sen de kimsin?" diye sordu Thor, karşısındaki sarışın kadına bakarak. Daha önce böyle bir tanrıça ile karşılaşmadığına emindi.
"Kaptan Marvel," dedi kadın, Hulk'ın üzerlerine fırlattığı kaya parçasından uçarak kurtulurken. Havadayken üzerine doğru gelen ikinci büyük kaya parçasını yumruklarından çıkan enerji ışınlarıyla parçalara ayırdı.
"Burada biraz yardım iyi olurdu!" diye bağırdı Loki, yine Hulk tarafından yakalanmış ve yerden yere vurulmaktaydı.
Kadın, Yeşil Dev'in etrafında hızla uçarak onun dikkatini dağıttı. Ama bu dikkat dağınıklığı bekledikleri sonucu vermemişti.
Hulk, Loki'yi kollarından ve bacaklarından yakalamış, vücudunu ikiye ayırmaya çalışıyordu.
Thor tüm gücüyle Hulk'a saldırdığında bir an için onun dikkatini dağıtmayı başarmıştı ama Hulk onu tek yumrukta olabildiğince uzağa fırlattı. Yerden zorlanarak kalkarken "Amora!" diye bağırdı. "Hulk'ı kontrol etmeyi bırak!"
Kaptan Marvel her ne kadar Hulk'ı yumruklasa da öfkelendikçe güçlenen yaratık gücünün son seviyesinde görünüyordu. Loki ilk defa canının yandığını hissetti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Masters of Infinity (Stony)
Hayran KurguOdin dünyada kim olduğunu hatırlamadan yaşarken, Thor, Loki ile dünyaya dönmüş, Doctor Strange'in de yardımıyla babasını aramaya koyulmuştur. Öte yandan Tony tüm arkadaşlarını geri kazanmak için bir plan yapmıştır bile. Kabul etmese de kazanmaya çal...