Selamün alleyküm millet. Başlasin yeni bölüm.
Asmin
Olmaz dedığım karşımdaydı. Nasıl davrancağımı bilemiyordum nasıl tepki vereceğımı bilmiyordum. Neden burda olduğunu, ne oldugunu bilmeden tepki verirsem kendımı elle verirdim. Allahim bu nasıl olur. Ona baktiğımda oda şaşkındı oda nasıl tepki vereceğini bilmiyor. Biyan kendini toparlayıp bana sadece sus işareti yaptı. Ellim ayağım titriyordu, biran önce burdan çikmaliydim ama ayaklarım ne illeri gidiyordu ne geri. Gücüm tükenmiş gibi hissediyordum.
Güc bela kendimi dişariya atıp sessiz bir yer bulup oturdum ve karşımdaki dağları seyrettim. Icimde bir firtina vardı sanki. Aldiğim her nefes içime batiyordu.
Birçok silah arkadaşım kollarımda şehadete uğurladım canım yana yana feryad ede ede 'dayan anneni babani sevdiğini kardeşini düşün onları yanliz birakma' diye teselleli etmeye ama bazen yetersiz olur feryadlar bir işe yaramaz yakarışlar. Canım dediklerini ayyildizli taputa uğurlarsin ebediyete, canından can gitmiş sanarsin. Memleketekı yakinlarına ellinde ay yildizli bayraklarla kapilarını çaldığinda o acıyi görmek. Ne acı onlar olayı anliyarak vatan sağ olsun demelerı. Yada bazilarin sessiz ağlaşlari yada sessli şekilde yakayaraşlarını şahit olmak.
Alim can dostum bundan tam 7.5 ay önce haberını bir görev dönüşünde aldım. Şehit düştü pusu kurmuşlar kurtulamamiş dediler. O anı hiç unutamiyordum. Ailesine ben Ay Yildizli bağrayi götürdum. Eşinin kapiyi actiğinda beni görmesiyle attiği ciğliği ben bilirim. Ona destek olmak için kaç gece ben yanında kaldım. Bana süreklı gözyaşları içerisinde 'Alimi anlat bana Asmin' diyen hamile bir eşin destekcisi olmak nekadar zor. Ama en zor olanda karşimda gördüğüm can dostum silah arkadaşim Alinin burda olması yaşiyor olması.
"Asmin" diye bir fisilti duyduğumda gerçek dunyaya geçiş yaptim. Başımı ona taraf çevirdiğımde bana özür dilerçesine bakıyordu. Özür dilese bile o yaşananları geri getirebilçekmiydi. Karısını hamile haliyle birakirken kaç defa düşük tehlikesi geçirirken yaninda olmadiği günlere geri götürçekmiydi. Biliyorum emir demiri keser ama konduramiyor insan işte.
"Asmin dinle beni yeminle görev için herşey" dedi zaten göreve birşey demiyorum ama kendimi istedi böyle olması yoksa emir mi böyleydi?
"Aldiğin emirde Şehit gösterilmen gerekiyormuydu"
"Hayir onu ben istedim daha kol-"son cümlesini tamamlayamadan attiğim tokatla başi yana döndü.
"Beğinsiz salak lan kayıp olduğunu söyleseydin neden şehit olduğunu söylettirdin herkese. Ya Nazli ne hale geldi haberin varmı kızı hamile hamile biraktin lan" diye sinirle çikiştim
"Ha-Hami-le? Diye bir soru yönelti. Haberi yoktu kız herşeyi tek başina yüklenmiş
"Evet hamile sen şehit düstüğün gün öğrenmiş hamile olduğunu sana sevincini sunacakken belki telefonu alıp seni arıçakken senin Şehadet haberin geliyor. Kaç kez düşük tehlikesi geçirdi biliyormusun. O haber yerine kayıp haberi gelseydi en azından bir umudu olurdu yaşıyor derdi" konuşçukca akmaya hazırlanan göz yaşlarımı zor tuttuyordum ama ağlamıcaktim karşisinda bukadar kirginken olmazdı.
"Ben bilmiyordum. Asmin o- onlar iyimi doğruyu söyle iyiler dimi, bebeğim doğdu mu?" Keşke bir gün öncesinden öğrenseydide bu durumda olmasaydık.
"Iyiler merak etme görevin nezaman bittiyor bilmiyorum ama yakında doğum olur 8 aylik olması lazım. Eyer doğumdan önce görevin bitterse yada Allah korusun birşey olmasa sana, git doğumda yaninda ol. Çok acı çekti bunu hak ediyor en azından. Merak etme Nazliyla sürekli irtibatayim en azından uludereye gelmeden önce öyleydı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vatan Aşkı Bitmez / DÜZENLEMEDE
Espiritual22 Yaşın da Kara Harp Okulundan mezun olan bir genç kız. İsmi Asmin Gökyıldız, babası görev yaptığı sınır bölgesinden teröristler tarafından kaçırılmış ve yıllarca haber alınamamıştı. Yozgat da doğup büyüyen Asmin babasını bulmak derdindeydi. her ke...