Шинэ ажил *1 хэсэг*

534 27 0
                                    


**I хэсэг**
**Их сургуулийн төгсөлт дээр**
Багш: За хүүхдүүд ээ. Автобус руугаа явцгаах уу? Бүгд бн уу?
Сэвон: Минжи бхгүй бн.
Багш: Ирсэн юм уу?
Сэвон: Үгүй бха. Харагдахгүй бсн шд.
Багш: Наби???
Наби: За багш аа.
Багш: Гэр лүү нь залга.
Наби: Ээжид нь сая хэлчихлээ.
Багш: Диплом аа ч авахгүй сонин хүүхэд шүү. За бүгдээрээ хүлээцгээе.

**Гэрт**
Ээж: Ким Минжи!!!!!! "хаалга хүчтэй онгойлгох"
Минжи: Ээж би дуу сонсож бн шүү дээ.
Ээж: Дуу гнэ??? Өнөөдөр төгсөлтийн баяр чинь бхад очихчгүй, диплом оо ч авахгүй. Чи ер нь яах гсн хүн бэ??? Айн??
Минжи: Тэгж бгад хүн багасхаар очоод авчихна аа. Санаа зоволтгүй.
Ээж: Чи хэзээ авч бсн юм??? Би л дандаа очиж авдаг биз дээ!!! Бүхэл бүтэн 3 сургууль төгсчихлөө. Ганц ч диплом өөрийнхөө гараар барьж ирээгүй юм бж.
Минжи: Тэгээд намайг яаа гээд бга юм?? Тэрийг чинь авчихаад дуу шуугиантай газар очиж, архи дарс ууж, согт гэх гээд бга юм уу??? Тэнд очлоо ч өөдтэй юм болохгүй.
Ээж: Тэгвэл битгий ингээд гэртээ суугаад бай. Ажил хай.
Минжи: Ээжээ???
Ээж: Яриа дууссан.
**Минжигийн талаас**
Энэ гэрт бж суух үнэхээр хэцүү. Ээж маань намайг олон нийттэй цуг бай. Гадуур гар, хүнтэй болз гэж л загнидаг. Одоо бүр сүүлдээ сохор болзоонд явуулдаг болсон. Солиорхоно ээ!!!! Би эрэгтэй хүнээс харшилтай. Хархыг ч хүсдэггүй. Учир нь би 7 жилийн өмнө нэг залуутай үерхэж бсн. Үерхэл ч гэж дээ. Миний сурлагт л болж үерхсэн. Шалгалт гэнгүүт л хайраа гэж хажууд ирж суучихаад өөр зүйлс дээр болохоор надаас холдоод явчихдаг бсн.Гэтэл нэг удаа тэр номын санд нэг охинтой үнсэлцээд сууж бхыг нь би харчихсан. Тэрний надад хэлсэн үг гэвэл: "Чи хэнд ч хэрэггүй. Чамайг хэн ч тоохгүй. Учир нь чи бол хэн ч биш, эндээс арил"гэж хэлсэн юм даа.Тэр үед л би өөрийгөө бүрэн өөрчлөх болжээ гэж бодсон. Амьдрал ийм л бн.
Сокжа: Минжи эгч ээ, юугаа бодоод суучихав аа???
Минжи: Өө ми дүү ирчихсэн үү??
Сокжа: Мхн. Эгч ээ, дүүдээ тэр даашинз аа өгчих тэгэх үү??
Минжи: Тэг ээ тэг. Би ямар өмсөх биш.
Сокжа: Нээрээ ээж таныг ажлаа гарч хай гээд хэлчих гээд бсн.
Минжи: Галзуурах нь ээ. "Ор луугаа унах"
Сокжа: За гарч хай хай.
Минжи: Чи хүртэл үү??? Ойлголоо доо гарлаа." Гарах"
Минжи: Заа явцгаая. "Гүйх"

**Хүнд гэмт хэрэгтэй тэмцэх хэлтэс**
Минжи: Сн бнуу?? Би энэ шалгуурын дагуу???
Мөрдөгч1: Дагаад яв. "Морг т орж ирэх"
Мөрдөгч2: За энэ цогцосыг хараад яаж үхсэн?? Гадных уу? Амиа хорлолт уу?? Үхээд хэр удаж бн?? Бүгдийг нь хэлээдэх.
Минжи: Толгойндоо буудуулсан. Хүнд шархтай. Амиа хорлолт. Хажуу талаасаа баруун гараараа барьж бгад буудсан. Тархины цооролт нэлээн гүн. Гэвч цусыг нь хараад бхад удаагүй цогцос бн. Ойролцоогоор өглөө ирсэн цогцос бх.
Мөрдөгч2: Болсоон. Баярлалаа. Танд маргааш хариуг тань хэлье.
Минжи: Ийм хурдан уу??
Мөрдөгч1: Бидэнд нэмэлт хүч маш их хэрэгтэй бга. Тийм болохоор одоогоор шалгуур дууссан.
Минжи: Аан за "гарах" Дахиад өөр газар шалгуур өгдөг ч юм билүү???
"Гэнэт бороо орох"
Минжи: Ааашш. Би бороонд ямар их дургүй гээч. Азаар шүхэртэй явж бга юм бн. "Шүхрээ дэлгээд алхах"
*Зохиолчийн талаас*
Минжи дуу сонсон уйтгарлан алхасаар л. Энэ ширүүн бороонд түүнээс өөр хүн ганцаараа алхаагүй мэт харагдана. Бүгд л хостой. Гэтэл гэнэт түүний шүхэр лүү нэгэн залуу ороод ирэх нь тэр.
- Яаая. Уучлаарай. Бороонд норохыг хүсээгүй юм аа. Чи ганцаараа явж бхар нь л...
Минжи: Чи чи хэн бэ???
- Аан чи намайг танихгүй ээ. Гэхдээ одоо танилцчихая. Ким Тэхён. "гараа өгөх"
Минжи: Хэрэггүй ээ. Май энэ шүхрийг аваад яв.
Тэхён: Чи яах юм???
Минжи: Зүгээр ээ.
Тэхён: Цуг явж байя аа. "Гарт нь хүрэх"
Минжи: Хөөе. Надаас хол яваарай. Би эр хүнд дургүй.
Тэхён: Өө тийм үү?? Уучлаарай. За тгүл би ингээд нороод явж байя аа.
Минжи: Хүүе. Галзуураа юу? Хатгай авчихна ш дээ. "Шүхэр лүү татаж оруулах"
Тэхён: Чи сая надад хүрчихсэн дээ. "Инээх"
Минжи: Би ямар чамайг бодож хэлсэн юм уу?? Хүмүүс харвал намайг юу гэж бодох юм??
Тэхён: Хммм "толгойгоо сэгсэрэх"
Минжи: Тэхён гуай. Та хажууд чимээгүй л яв заюу. Бас би энд дуу сонсож бн.
Тэхён: Уучлаарай үл мэдэх бүсгүй. Хоёулаа нас чацуу юм шиг л харагдаад бх юм. Намайг хүндлэх хэрэггүй ээ. Бас дахиад уучлаарай. Одоо би чимээгүй явна аа.
Минжи: Зза болохгүй юм бн. Би орлоо. Чи наад шүхрээ аваад яв.
Тэхён: За баярлалаа. Дараа нь заавал өгнө өө.
Минжи: Хэрэггүй ээ. Уулзахгүй бвал сн бн.
Тэхён: Хөөе. Нэр чинь????
Минжи: Шүхэр.
Тэхён: Ай????
Минжи: Баяртай.
Тэхён: Баяртай шүхэр ээ. "Гараа даллах"
Минжи: Мангар "инээх"
Тэхён: Шүхэр гэнэ шүү. "Инээх"

#Нууцлагдмал #залуу (ДУУССАН)Where stories live. Discover now