01

617 58 11
                                    

Lehet menni a szabályok ellen. A világ bennem is történik, nem csak a térben és az időben. Túl rövid az élet, és néha attól félek,
hogy elszalad előttem, és hiába kérek
csak még egy percet a világtól,
mert talán nem láttam a szépet a hibáktól. Minden eltelt perccel múlik életünkből egy fontos momentum. Nem akarom! Nem és nem!

Az életem egy kész káosz mégis élvezem, szeretem. Olyan családba születtem, amit mondhatni mindenki ismer.

Zayn Malik lányaként egy napot sem unatkozok. Nagyon mázlistának érzem magam. Az apám tehetséges, megértő, szerető és támogató férfi. Oh igen, és nagyon kreatív illetve őszinte. Mellesleg ő tervezte meg az első tetoválásom. Az ő testét szinte takaróként borítják be a különbnél különb minták.

-Szívem, gyere mert elkésünk! -édesanyám hangját hallottam meg lentről.

-Jövök! -kiabáltam vissza magamban örömködve.

Édesanyám a szupermodell Gigi Hadid. A világ legjobb anyukája. Nekem ő olyan mint egy nővér vagy barátnő. Mindent megtudunk osztani egymással, nincs titkunk a másik előtt.

Abban a hitben neveltek, hogy vagy elmondod a véleményed vagy egy álszent alaknak tartanak majd az emberek. Ezért lettem az a tipus, akinek ami a szívén az a száján.

-Hányszor mondtam neked, hogy a lépcsőn ne fuss?! -egyenesen anya előtt fékeztem le.

-Nyugi anya! Jól vagyok. Megyünk? -türelmetlenül toporogtam egyhelyben.

Végre elmegyünk egy fotózásra, ahol rólunk is csinálnak közös képeket valamint ha esélyem van rá én is lőhetek pár fotót. A fotózás a nindenem, emelett szeretek még énekelni és modelkedni. De mondjuk jobban szeretem ha én állok kamera mögött. Az oda vezető úton végig a rádióval szórakoztam mivel nem találtam semmi normálisnak nevezhető zenét se. Mikor megérkeztünk biztos léptekkel indultunk meg az épület felé. Brandon a mi emberünk, történetesen csodálatos képeket készít. Ezért is hozta létre a GoldenPic nevezetű stúdiót.

-Gigi Hadid személyesen! Gyere kedves, kezdjünk is! -Brad seperc alatt állította a kamera elé anyát.

Háttérbe vonulva néztem, ahogy anya felszabadulva mosolygott a kamerának. Szerettem őt nézni mindig természetes és magát adja. Szívét, lelkét beleadja a munkába, ami meg is látszik. Gyönyörű képek készülnek róla.

-Angel! Gyere! -Bradhez mentem aki beállított a kamera mögé majd elmagyarázta mit-hogyan kell csinálnom.

Nem tűnt nehéznek. Így sikerülhetett az, hogy anyáról teljesen természetes képet lőttem. Boldogsága nem csak mosolyában rejlett hanem szemében is. Zöld íriszei vidáman csillantak meg. Megmutattam Brandonnak a fotókat.

-Gondolkoztál már azon, hogy fotós legyél? Mert ha nem én elsőként felveszlek és főállásba raklak. -nézett rám. Arca komolyságot tükrözött. Vagyis komolyan gondolta.

-Megtisztelő lenne! -mosolyodtam el félénken. Álmom válna ezzel valóra.

Brandon és anya megegyeztek annyiban, hogy jövő héttől megpróbálom a munkát. Addig még élvezem a nyarat. A studióból haza felé nem csináltam mást mint bámultam kifelé az ablakon. Itt nálunk Londonban megszokott az efféle szakadó eső. Most sem voltam túlzottan meglepve. Szemeimmel követtem a kövér esőcseppeket. Egymással versenyezve gurultak.

-Apa mikor ér haza? -kérdeztem ezzel együtt megtörve a nyugodt csendet.

-Estére itthon lesz. -fordította egy pillanatra felém fejét anya.

Apa jelenleg is énekel, most épp a studióban van. Legújabb albumán dolgozik. Jó par éve egyedül, önálló dalokat ad ki keze közül. Nincs mellette négy másik srác mint egykor...
Emlékeztek még a One Direction fiúbandára? Nos' a fiúkkal a híresztelések ellenére is remek a kapcsolata. Sokat találkozok velük, évek során sem változtak semmit. Ugyan olyan őrültek és viccesek mint anno. Mindegyikük családot alapított, megházasodott de az idő múltával egyikük sem tudta elengedni zenét életükből. Mai napig benne vannak művészek között. Horan és Styles gyereke is csatlakozott ehhez a sorhoz.
Pozitívum Emma Horan, negatívum Benjamin Styles.
Emma történetesen az én legjobb barátnőm már kezdetek óta. Nem kényszerítettek minket barátkozásra, egyszerűen egymásra találtunk.
Na ennek szöges ellentéte Benjamin Styles. Ez igazi pöcs. Míg az apja egy úriember addig Ben egy bunkó senki.
Én nem szoktam embereket utálni, de ő mégis megérdemli utálatom.
Sajnálom, hogy apának és Harrynek végig kell néznie veszekedéseinket de hát ez van.
Megszoksz vagy megszöksz. Választhatsz!

-Szívem! Apa 10 perc és itthon lesz. -ült le mellém a nappaliba anya.
Ennyire elgondolkodtam volna, hogy észre sem vettem merre vagyok?
Jó ég, utálom Benjamin Stylest.

-Végre! -jókedvemben megöleltem anyát. El is felejtettem minden gondolatomat mi lefoglalta agyam.

Anya ajánlatára a konyhába mentünk össze dobni valamit, legalább lefoglaljuk magunkat. Zöldségek sokasága hevert előttem míg anya a deszkán fekvő hússal bibelődött.

-Hahó! Megjöttem! -hangosan csapódott a bejárati ajtó majd apa jelent meg a konyhában.

-Milyen napod volt? -anya kérdésével megelőzött. Kíváncsian figyeltem a krumplit mit meg kellett pucolnom eközben fél füllel apa szavait hallgattam.

-Enyhén szólva fárasztó. Nektek? -sóhajtott majd kérdés nélkül beállt mellém segíteni.

-Fotózhattam. Anyáról is csináltam képeket. -magyaráztam vigyorogva.

-Brandon munkát ajánlott neki a Goldenben. -szólt anya közbe.

-Tehát semmiképp nem akarsz a nyomdokaimba lépni? -meglepődtem apa kérdésén.

-Hobbiként még mindig folytatnám. -mondtam halkan.

-Pedig kaptál ma egy remek ajánlatot. A menedzserem kért meg, hogy szóljak neked. Duettet kéne énekelned Styles fiával. -mondta vidáman.

Abban a pillanatban lefagyott a mosoly arcomról. Kezemből kiesett minden, szemeim kétszeresére tágultak. Mérgesen sőt dühösen néztem apára.

-Soha nem fogok énekelni Benjaminnal. Soha! -emeltem feljebb hangomat.

Mit sem törödve szüleimmel, ott hagytam csapot-papot majd felrohantam a szobámba. Hangosan csaptam be magam után az ajtót.
Egy olyan fiúval kéne énekelnem akit szívemből megvetek. Neki semmi sem szent. Önfejű és makacs. Sokszor hozta már ez vesztét. Elhamarkodottan dönt és szarik mások érzéseire. Csak magával törödik. Nem is értem, Harry és Amelia csodálatos szülők. Mindketten tiszta lelkűek. De a fiúk. A legidősebb Styles maga az ördög.

Minden változása akkor történt, amikor Jane, Amelia anyukája eltávozott közölünk.
Rideg és elutasító lett. Eltaszította magától azokat kik szerették.
Engem is.

Hey Girls!
Itt Réka, az első történetem ez, amit olvashattok. Már egy ideje gondolkoztam rajta, hogy érdemes-e papírra ez esetben képernyőre vetnem gondolataim.
Mindegy is, ha tetszett kérlek csillagozz! ☆
Ha nyomot hagyott bennetek akkor szólj hozzá, és én még válaszolok is rá! 💭

Millió csók!

NOBODY LIKE YOU  (z.m)Where stories live. Discover now