Marsel care rânjea.
-Tu parcă aveai iubită. (Eu)
-Vroiam doar să te ridici ca să pot trece și eu. Spune sprijininduse de banca sa.
Tob se așează în banca lui lângă Sof, iar Tom se pune pe scaunul lui Rozi ținând-o pe ea în poală. Marsel sta sprijinit de banca lui, iar eu mă sprijin de el rămânând în picioare.
-Și cine era bordul ăla bun de care spunea tu? Spune Tom retoric.
-Stai liniștit iubire, este iubitul Izei și chiar ... Nu apuca să termine pentru că Tom începe să o sarute foarte apăsat.
-Deci tu, Izi, ai iubit? Întreabă Tob.
-Nu suntem împreună am ieșit doar de 2 ori. Spune ea roșie la față.
-Nu îmi vine să cred că nu mi-ai spus. (Sof )
-Nu e nimic serios momentan. Spune ea rușinată.
-Măcar arată bine? Începe Începe Sof interoagatioirioul.
-Îhm.
-Îl cunosc măcar? Întreabă știind că nu va putea să smulgă prea multe informații de la ea. Cu capul în jos aprobă încet.
-Îl cunosc! Exclamă mirată. Cum îl cheamă?
Telefonul meu de pe banca Rozei se aprinde pentru că am primit un mesaj. Pe ecran apare o poză cu frate-meo strâmbânduse mai rău ca un copil mic. Pe ecran scrie ,,Stef😜💗💗"
-Ăsta e băiatul cu care a ieșit Izi, spune Rozi. Alexandra de ce îți dă ție mesaje iubitul Izei.
-Izabela tu ieși cu fratele meu? Întreb eu.
-Da... spune ea incet.
-Îl omor pe tembelul ăla dacă îți face ceva. Dacă o sa îmi spună că ieșiți atunci să fi sigură că e ceva serios. Dacă nu atunci ești doar o distracție pentru el, iar tu nu meriți asta.
Spun iar pe față Izei se poate citi dezamăgire.
-Ști, eu chiar îl plac.
Îmi iau telefonul de pe masă și îl deblochez.
-Uite ce mesaj drăguț de la Stefan:
,,Sper sa nu te superi pe mine că îți spun așa doar ca îmi era teama de cum vei reacționa dacă ți-aş spune în persoana, de fapt îmi era frica sa nu mă bați. Sincer mie chiar îmi place de o prietenă de-ale tale. Îmi place rău de tot de ea și nu știu dacă ea chiar mă place dar merita să încerc, cred! Vroiam sa ști și tu pentru că cu ea sincer chiar am intenți serioase, ea nu e o joacă. Știu că e prima fată pe care ți-o prezint și știu și ca nu e frumos sa o prezint așa dar na. Eu genul ăla de fată care i-ar plăcea bunicului să o aduc acasă și să o prezint ca iubita mea și sincer și ție aș vrea să ți-o pprezint așa dar nu am avut curajul să o întreb dacă vrea sa fie iubita mea. Nici măcar nu am putut să o sarut. Te rog ai grijă de ea la școală. Te pupa frățiorul tău mai mare și spunei te rog că o salut.
Ps:În caz ca nu te-ai prins fata de care îți povesti atât este Izabela." Ce repede l-am vrvrăjit tu pe frățiorul meu. Bravo fată. Spun iar Iza radiază de fericire. Dacă te supără cu ceva cumnațico sunt la un telefon distanță.
CITEȘTI
Împreună (Povestea unei fete I)
ActionEa: o fata cu un trecut complicat. El: un baiat dintr-o familie perfectă. Ea: în fata porților spre o noua viață. El: cu toata lumea la picioare. Ea: suferind din dragoste. El: un suflet de gheață. Ea: cu multe secrete. El: știe sa citească oameni...