{16}

2.2K 139 68
                                    

Ehehhehe bir uğrayayım dedim! İyi okumalar milletttt 💕💕

Jimin

Jungkook'a bir tane daha vurduktan sonra koltuktan kalktım. Salak çocuk gel beni döv diyor. Dövünce de hyunglar beni dövüyor. Ne saçma bir hırsızlarız biz arkadaş!

"Jimin koş bilgisayarı al gel! İşimiz var!"

Koşarak odama girdim. Laptobu (böyle mi yazılıyordu ne dhhudhd) alarak çocukların yanına gittim. Ortaya oturarak laptobun kapağını açtım. Namjoon hyung ilk olarak konuşmaya başladı.

"Jimin gruptan kızların bilgilerine ulaş!"

Tamam anlamın da başımı sallayarak google dan gruba girdim (o nasıl oluyor ben de bilmiyorum sorgulamayın sadece okuyun. Her şeyi kendim uyduracağım ve orjinal yapmaya çalışacağım!) İlk olarak kullanıcı adı lisa olan kızın isminin üzerine basılı tuttum. Üstünde çıkan kopyala yazısına bastım.

Google daki sekmeden çıkarak başka bir sekme açtım. "XoDrwŞK" yazarak arama butonuna tıkladım. Hiçbir sonuç bulunamadı yazısının üstüne tıkladım. Sırıtarak çıkan boşluğa basılı tutarak sürenin açılmasinı bekledim.

1 dakikayı görmemle gözlerim son derece açıldı. Hızla işeme geri döndüm. S tuşuna tıklayarak ekran da bazı virüslerin görünmesini sağladım. Yaptığımız virüs yok edici programı kullanarak virüsleri yok ettim.

Karşıma çıkan kopyala butonuyla rahatca arkama yaslandım. Kollarımı göğsüm de birleştirerek duvara havalı bir bakış attım. Ben her şeyi çözerim ehehhe.

"Aferim lan bir şeyi başardın!"

Göz devirerek yanımda oturan taehyung'un kafasına bir şaplak attım. Kafadını tutarak yenımdan biraz uzaklaştı. Gülerek biraz daha yayıldım yere. Birden jungkook aceleyle konuştu.

"Hyung burada bir şey çıktı!"

Aceleyle laptobun önüne geçtim. Ekran da gördüğüm bir başka virüsle şaşırmadan edemedim. İlk defa böyle bir düzenek görüyordum bu da neyin nesi böyle!

Virüs koruyucu programımızı aktifleştirerek beklemeye başladım. Fakat tekrar çıkan virüsle uğraşmam gerektiğini anladım. Bekle beni uykusuz geceler! Tanrım eski zamana geri dönüyoruz!

Jennie

"Lan napıyonuz iki gerizekalı orada?!?!"

Rose unni lisa unni ile beni göstererek sormuştu soruyu. Zaten jisoo unni yi gösterse 19 yerinden bıçaklanırdı. Nasıl jisoo unni den korkuyor anlamıyorum hala...

"Ayhhh virüsümüzü yenmeye çalışan bir bitch var! Onu izliyorum!"

Gülerek rose unni ye cevap verdim. O da sırıtarak yanımıza geldi. Şu virüse mal mal bakıp kahkaha atıyorduk. Bize normal diyen anarmoldir bence. Yani bize mal diye bilirsiniz he he.

Birden virüsü kırınca bilgisayarı ele aldım. Virüsü tekrar devreye soktum. Olumsuz cevap alınca göz devirerek ikinci virüsü devreye girdirdim. İki virüs birden çalışınca tekrar engel olmuştu. Kahkaha atarak sandalye de geriye yaslandım.

Orta parmağımı göstererek sandalyeden kalktım. Havalı havalı yürüyerek mutfağa gidecektim ki rose unni nin çelme takmasıyla yeri boyladım. Burnumu tutarak biraz yer de kıvrandım. Acı hafifleyince yerden kalktım. Rose unni ye en öldürücü bakışlarımı attıktan sonra mutfağa gittim.

4 tane kahve yapıp güzel bir kızlar gecesi yapmalıydık. Nedense keyfim çok yerindeydi bugün. Ehehehhehe güzel bir gün bizi beklemekte. O zaman günümüz başlasın!





















Rose & Jennie & Lisa

Ehehheheh 1500 yıldan sonra bölümle karşınızdayım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ehehheheh 1500 yıldan sonra bölümle karşınızdayım.

Ama napabilirim çok yoğunum hem de ben bir 8'im.

İşim çok zor yani uhuhu 😢😢😢

Her neyse bölüm de hacker ları öne sürdüm zaten baş roller ehehe

Neyse şimdi gidiyorum biraz daha yokum yine dnkbnidbjidbji

Ama arada yorumlara falan bakarım

Seviliyorsunuz 😘😘😘

Polisler VS HırsızlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin