*Teljes rész Messi szemszögéből van*
De előbb akárhogy is, de vissza kell szereznem.Edzés után a napom már gyorsan telt.Megvalósítható álmokkal a fejemben hunytam le a szemem.Sokáig forgolodtam mire végre sikerült elaludnom.
Reggel már 6 órakor fent voltam.Gondoltam felhívok valakit a csapatból különben belebolondulnék a gondolataimba.Sokáig tanakodtam mire sikerült eldöntenem kit is hívjak.Végül nem csak egy, hanem három embert is áthívtam.Igen, reggel hatkor.Egyikőjük se volt elragadtatva az ötlettől,de nem akarták, hogy begolyózzak egyedül.Míg vártam rájuk gyorsan ittam egy pohár tejet és ettem valami müzlit.Délután be szeretnék menni Laurához.Előtte viszont fel kell hívnom a nővérét.Nem akarok úgy odamenni, hogy ébren van.Talán alszik a fájdalomcsillapítók hatására.Mindegy,ezt majd később lerendezem.Addig is várom a barátaim.Egyesével érkeztek meg.Leültünk fifázni.Megvitattuk,hogy teljesen igazságtalan dolog az,hogy azért, mert nem vagyok az EA-hez szerződve kisebb értékelésű kártyát kaptam mint főriválisom.Persze ő is csak a pályán az.A való életben haverok vagyunk teljes mértékben.
-Leo!Laura nővére dögös?-kérdezte a kis zöldfülü Denis.
-Nem rossz.De kicsit idős hozzád szerintem.
-Na és mi van abba Papikám?Idősebb nő,több tapasztalat.Ha érted mire gondolok.-vigyorgott huncutul.
-Értem én.Na Stegen és a te csaj ügyeiddel mi van?
-Semmi.Csajok jönnek-mennek de egyiknél se tudok megmaradni.Mindegyikbe van valami taszító.Vagy igazából nem is tudom mi.De érted.Ismeritek ezt az érzést nem?
-Őszintén?Én nem.-szólt a beszélgetésbe a támadótársam,Suarez.
-Jó neked.Sose találom meg életem párját.-szomorodott el Stegen.
-Egyszer biztos megtalálod.Majd mikor nem számítasz rá betoppan az életedbe.És nem fogod tudni elengedni se.Ragaszkodni fogsz hozzá életed végéig.Küzdeni fogsz érte.Nem számít mit csinál.Milyen hülyeségeket tesz.Te akkor is szeretni fogod.Sőt még jobban,mint az előtt.Igen azt hiszem ha ezeket tudod és érzed, rájössz, hogy ő az aki kell neked.Feleségül veszed családot alapítasz vele.Boldogan éltek.-értem a szónoklatom végére.
-Te ezt érzed?Mármint bocsi, hogy szóba hozom, de tudod kire gondolok.
-Teljes mértékben ezt érzem vele.Rohadtul hiányzik.Nem bírom nélküle.Tudom mit csinált tegnap,de nem birom elengedni.Értitek ugye?Megbolondít ez a nő.Ennek ellenére énn imádom.
-Wow,Papi te tényleg szerelmes vagy.
-Igen,azt hiszem.
-Na,csajok ne csak beszéljünk,játszunk is kicsit.-Denis már indult volna egy tockost adni neki,de Stegen még időben visszarántotta.
Két csapatra oszlodtunk.Én Suarezzel voltam.Mivel mindkét csapat a saját klubbjával akart lenni,ezért azt a szabályt hoztuk, hogy akivel egy csapatba vagy azt a játékost nem használhatjuk.Szóval nálunk így a támadósor egy nagyon nagyon picit legyengült.Az ellenfeleink pedig nem használhattak ugye a Denis és a Stegen kártyát.Így kezdtük el a meccset egymás ellen.Nem sikerült senkinek se győzni.Hiába játszottunk visszavágokat egyik csapat se tudott a másikon felül kerekedni.Már dél múlt mikor úgy döntöttünk rendelünk valami kaját, mert már nagyon éhesek voltunk.Pizza mellett tettük le a voksunkat.Denis önként vállalkozott a rendelés feladatára.Én addig a közösségi oldalaimat böngésztem.Pörgettem végig az Instagramm oldalam amikor Laura oldalán elég érdekes képet pillantottam meg...
YOU ARE READING
Hiába a távolság [Lionel Messi FF.]- BEFEJEZETT
FanfictionIgeen megint egy újabb focis sztorival érkeztem.Viszont ez már előre meg van írva.Főszerepet itt most a világ legjobb focistája azaz,Lionel Messi kap. *Egy olyan világba képzeljétek magatokat, ahol Messi és Antonella soha sem találkoztak.* A történe...