Am nevoie de ea!

28 0 0
                                    

Ajung însfârşit la Mall și mă întâlnesc cu prietenele mele.
A:Doamne, ajută! A dat Domnul de ai ajuns și tu!
B:Îmi cer scuze de întârziere dar chiar nu îmi pot da seama când a trecut atât de repede timpul! Am avut multă treabă!
D:Mda! Stai calmă că știm deja ce treabă ai avut tu! (Apoi încep toate să chicotească.)
B:Ce aveți?
Re:Păi, Bia, noi deja știm că ai întârziat pentru că ai avut treabă cu Romeo, nu? (Apoi continuă să chicotească.)
D:Și cine știe unde ați avut treabă, sunt mai mult posibilități! Ori în dormitor, ori în baie sau poate că dacă ați fost singuri acasă cine știe unde! (Chicotesc toate parcă în cor, iar eu când aud că ele cred că s-ar fi întâmplat ceva mă înroșesc toată.)
A:Bine, bine! Văd că te-ai rușinat așa că nu mai spunem nimic despre voi amorezilor! Acum hai o dată la cumpărături! (Apoi mă trage de mână și intrăm toate patru în Mall și timp de 3 ore străbatem toate colțurile Mall-ului până ne găsim ceva să ne placă. Eu îmi cumpăr un fel de salopetă în care spun fetele că arătam foarte sexy

și un plovăr care era ca un stil de rochie cu niște cizme și îmbrăcată așa cred că îl voi înnebuni pe Romeo

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

și un plovăr care era ca un stil de rochie cu niște cizme și îmbrăcată așa cred că îl voi înnebuni pe Romeo.

B:Mie m-i s-a făcut cam foame! Vreți să mergem la KFC să mâncăm?Fetele:Sigur! (Mergem mai întâi să lăsăm cumpărăturile în mașină și apoi mergem să ne comandăm ceva de la KFC

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

B:Mie m-i s-a făcut cam foame! Vreți să mergem la KFC să mâncăm?
Fetele:Sigur! (Mergem mai întâi să lăsăm cumpărăturile în mașină și apoi mergem să ne comandăm ceva de la KFC.)
Perspectiva lui Nick.
După ce am plecat de la sală azi numai la Bianca m-am gândit! A început să fie ca un drog pentru mine iar faptul că nu o am lângă mine mă înnebunește la culme. Pe zi ce trece simt că sunt din ce în ce mai dispus să o cunosc mai bine și să o fac să aibă încredere în mine dar asta nu va mai fi atât de ușor de când am văzut că are un iubit pe care îl iubește foarte mult. Dar pe mine lucrul ăsta nu mă va împiedica. Eu vreau ca ea să fie a mea și așa va fi, chiar dacă va trebui să fac și imposibilul. Am decis să merg în Mall pentru am pierde timpul pe acolo. Mă plimbam liniștit sub privirile tuturor domnișoarelor care mă sorbeau din priviri și asta într-un fel este plăcut, dar în același timp și deranjant. Dintr-o dată îmi apare dinnou fata visurilor mele în gând și devin neatent astfel împiedicându-mă de un picior al unui scaun lăsat la întâmplare și cad peste o fată micuță și firavă, mă uit și mai bine și observ că este Bianca. Aoleu, Doamne! Nu dinnou! Dacă cel puțin o dată voi mai da peste ea va crede că fac asta intenționat. Dar totuși nu îmi displace ideea că sunt deasupra ei în momentul ăsta! Mă uit mai bine la ea și observ că încontinuare arată la fel de bine cum arăta și la sală chiar dacă nu pot să văd asta pentru că de data asta are niște haine largi dar îi pot simți formele apetisante.
N:Bianca, îmi cer mii de scuze! Dinnou! Nu știu ce naiba tot e în capul meu de reușesc să dau mereu peste tine! (Mă ridic de pe ea deși mi-aş fi dorit să rămânem așa pentru că tare bine era și apoi o ajut să se ridice.)
B:Nu e nici o problemă! Stai liniștit! A fost doar un accident, dinnou! (Apoi îmi zâmbește timid.)
N:Mda! Și acum că tot ne-am întâlnit ce faci pe aici?
B:Păi am venit la cumpărături cu prietenele mele apoi am mers să mâncăm și acum mergem înapoi acasă pentru că suntem de ceva timp la Mall.
A:Mda, când vine vorba de cumpărături ne cam uită sfinții!
N:Ok! Atunci eu vă las pentru că văd că ați venit împreună pentru că dacă veneai singură poate te-aş fi condus până acasă! (Și îi zâmbesc cuceritor Biancăi.)
B:Dacă vrei poți veni la noi acasă mai târziu!
N:Cum...Cum adică la voi acasă?
B:Păi m-am mutat cu Romeo și acum stăm amândoi singuri în aceeași casă! (când aud asta parcă respirația m-i se taie și încerc să vorbesc cu greu.)
N:Bine! Atunci voi veni! Ne vedem mai târziu atunci! Pa, fetelor!
Sfârșitul perspectivei.
Re:Bianca, doar n-i s-a părut nouă sau tu cumva îi făceai ochii dulci neatentului ăla?
B:Nu! Doar vi se pare pentru că voi tot timpul vedeți doar ce vreți să vedeți! Acum putem merge, vă rog, o dată acasă? Sunt obosită!
Fetele:Ok! (Ne-am luat rămas bun apoi fiecare a plecat acasă. Intru în casă și las pungile cu ceea ce am cumpărat și mă așez pe canapea extenuată. Apoi îmi scot telefonul din geantă și observ că am 15 apeluri pierdute de la Romeo. Nu mai stau pe gânduri și îl sun imediat.)
B:Iubitule, scuze că nu ți-am răspuns dar nu am auzit telefonul!
R:Nu e nimic! Doar că îmi făcusem griji pentru tine!
B:Nu ai de ce să îți faci griji! Sunt bine! Acum am ajuns acasă! Tu unde ești?
R:Am fost la birou tatei, acum vin înapoi acasă!
B:Bine! Atunci ne vedem acasă, iubitule!
R:Bine, iubito! (Apoi las telefonul pe canapea și mă duc în camera mea și a lui Romeo și mă așez în pat pentru a mă relaxa, pentru că eram foarte obosită.)
Perspectiva lui Nick.
Îmi pare atât de bine că m-am întâlnit cu Bianca, chiar aveam nevoie să o văd pentru că îmi era dor de ea. Cred că nu voi mai putea trăi fără ea! Simt că am mare nevoie de atingerea ei chiar și de sărutarea ei. Trebuie neapărat să o fac și pe ea să simtă același lucru pentru mine deși nu îmi va fi ușor pentru că ea e îndrăgostită de Romeo ăla. Numai gândul că o are altcineva îmi oferă coșmaruri. Prefer să nu mă mai gândesc la asta și încerc să găsesc o cale de a o face pe Bianca să se îndrăgostească de mine și voi putea începe chiar din seara asta pentru că m-a invitat la ei și îmi voi etala talentele de cuceritor.
Sfârșitul perspectivei.
Stăteam și mă uitam la televizor și dintr-o dată aud ușa de la intrare și știind că e Romeo decid să mă prefac că dorm ca să văd ce face. Îl simt pe Romeo că intră în camera și observă că "dorm" așa că se apropie de pat și se așează lângă mine, cred că mă privește cu iubirea și blândețea cu care mă privește de obicei apoi îmi sărută delicat fruntea după care mă i-a în brațe, iar eu bufnesc în râs.
R:Ce?! Deci nu dormeai?
B:Nu! Doar am vrut să mă prefac pentru că vroiam să văd ce faci! (Încă râzând.)
R:Păi ce ai fi crezut că fac decât să dorm cu tine!
B:Mda, păi nu avem timp de somn pentru că încurând ne vor sosi musafirii!
R:Ce musafiri?! (Fiind foarte confuz.)
B:Vor veni Rebeca, Andreea, Dalina care cred că va veni cu Aly și Nick!
R:Ce?! L-ai invitat și pe Nick la noi?!
B:Da! Ce are? Adică, nu ai spus tu că acum e prietenul nostru?
R:Ba da, dar nici chiar atât de repede nu trebuia să îl inviți acasă!
B:Aoleu! Te comporți cu el de parcă ar fi un tip care a făcut 5 ani se pușcărie și a ieșit tocmai acum!
R:Păi, de unde ești tu sigură că nu a ieșit din pușcărie? (Aproape râzând.)
B:Hai, nu îți mai bate atâta joc și hai în bucătărie să vedem ce le vom putea pregăti!
R:Ce le-am putea pregăti înafară de suc? Bine, și asta în cazul în care nu bem câte un pahar de whisky! (Având o față încântată.)
B:I-ați gândul de la whisky pentru că nu va bea nimeni nimic înafară de suc!
R:Bine! Cum spui tu! Și asta pentru că ai noroc că sunt mai multe fete și deasta! (Îmi dau ochii peste cap, apoi îi zâmbesc amuzată și îl sărut dulce.

Dragoste InfinităUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum