Charakter ask - odpovede

742 30 3
                                    

Lauren:

                    

                    

1.    Ak by si mohla vrátiť čas a zmeniť jednu jedinú vec vo svojom živote, čo by to bolo?

-         Je to naozaj zaujímavá otázka. Ale rozhodne by som sa snažila zabojovať o Harryho skôr. Ešte na strednej škole. Všetko by bolo inak.

2.    Ak by sa Harrymu stalo niečo vážne, dokázala by si mu všetko odpustiť a vrátiť sa k nemu?

-         Keď som dala Harrymu podpísať papiere na rozvod, vedela som, že po čase si to rozmyslím. Odpustila by som mu po čase, ale či by som s ním dokázala fungovať ako kedysi... neviem. Nedôverovala by som mu tak ako na začiatku.

3.    Ako vnímaš tvoj život v priebehu toľkých rokov?

-         Za tých pár rokov sa toho zmenilo veľa. Ja ako človek som sa zmenila a mám všetko čo k šťastnému životu potrebujem. To je moja rodina a zdravie. Milujem svoj život taký aký je a príjmam všetky výzvy, ale podvod ma zranil najviac. Avšak stále viem, že tu mám svoju rodinu a priateľov, ktorí sú tu so mnou.

4.    Ako si sa cítila pri tvojom prvom bozku od Harryho?

-         Ako? Jednoducho úžasne. Na strednej som bola ešte bojko, ale všetko sa to zmenilo. Spoznala som Harryho a zamilovala som sa do neho. Náš prvý bozk nebol od lásky, ale cítila som najmä vzrušenie.

5. Si si istá, že to chceš s Harrym ukončiť aj napriek tej bolesti, čo ti spôsobil?

-         Neviem sama čo chcem. Ale bolí ma pohľad na neho.

6.    Bola by si schopná podviesť Harryho?

-         Rozhodne nie.

7.    Uprimne mi ťa je ľúto. Keď to nechceš rozoberať tak nemusíš, ale aké boli tvoje prvé pocity, keď si ho videla s tou kurvou?

-Ďakujem za podporu. Rozhodne môžem rozobrať moje pocity.

Cítila som sa, akoby sa mi svet rozpadal pod nohami. Akoby moje srdce puklo na polovicu a všetko okolo mňa zmizlo. Najhorší pocit na svete. Vidieť ho s ňou.

Harry:

                    

1.    Ak by si mohol zmeniť jednu jedinú vec vo svojom živote, ktorá by to bola?

-         Nikdy by som nepodviedol Lauren.

2.    Ako by vyzeral tvoj vysnívaný deň?

-         Veľmi jednoduchá otázka. Určite by som sedel na pláži na Fidži. Popíjal chladený drink vedľa svojej ženy, ktorá by sa opalovala a ja by som jej držal ruku. Pred nami by sa deti hrali vo vode a my by sme sa na ne s hrdosťou prizerali. Šťastní, kde sme to spolu dotiahli.

3.    Ako by si zareagoval keby boli deti priradené do Laurinej staroslivosti v prípade že by ste sa rozviedli?

-         Rozhodne by som súhlasil. Lauren ich porodila a ona je skvelou matkou. Nemohol som si priať lepšiu ženu, ktorá by vychovávala moje deti.

4.    Na čo si k***a myslel, keď si podviedol Lauren? Ty to akože absolútne nelutuješ?

-Ja... ľutujem to a tak strašne moc. Mal som obdobie, kedy som vôbec nerozmýšľal. Nemal som záujem o nič a o nikoho. Bol to skrat, ktorý sa už nikdy nestane.

Styles Mania - Our life, our way 2 (FF-H.S.)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz