"Lepaskanlah sial!!!! Kau fikir tak sakit ke!!!!"marah Sarah yang sedang kesakitan kerana rambutnya ditarik Sofea dan mengheretnya naik ke atas. Sofea masih lagi menarik rambut Sarah. Dia melepaskan Sarah di dalam biliknya.
"Sakit ke? Kau fikir aku kisah dengan rambut kau? Dah lah rambut berwarna..tak ada kerja lain ke kau nak buat?",sindir Sofea tanpa memandang si Sarah. Sarah bersandar di dinding kerana kesakitan rambutnya ditarik.
"Kau tak--",kata Sarah tidak habis kerana tiba-tiba satu dat singgah di sebelahnya yang dibaling Sofea. Terus senyap Sarah dekat situ.
"Razel..kau ambil si sundal ni letak dekat kerusi tu. Banyak cakap tapi takut. Baru baling dat dah senyap. Belum baling pisau lagi..",kata Sofea dan mengakhiri dengan tawannya. Razel yang membawa Putra,terus letakkan Putra di atas kerusi dan mengikat tangan dan kakinya. Mulutnya juga ditutup dengan kain. Sebilah pisau yang berdekatan dengan Sofea diambilnya dan diacukan di pipi Putra.
"Putra.. Putra.. kau ni memang bodoh lah.. kau tak terfikir ke kalau kau bawak perempuan lain balik dekat rumah aku. Ohh, kau sedap pergi Paris, lepastu balik sini bawak balik perempuan yang kurang ajar. Bukan kau tahu kan fikiran aku macam mana? Kau fikir aku tak tahu kau pernah masuk bilik ni masa aku dekat hospital dulu?"kata Sofea yang masih bermain dengan hujung pisau yang dipegangnya. Putra ingin bercakap tapi suarannya tidak kedengaran. Sofea terus mencabut kain yang diikatnya.
"A... apa yang sayang cakap ni? Bi.. bila masa abang masuk de.. dekat bi.. bilik ni", kata Putra gagap. Laki takut bini ahhahaha... Sofea terus menendang kerusi yang diikat Putra. Jatuh kebelakang dibuatnya. Putra hanya mengerang kesakitan.
Sofea bangun dan meminjak muka Putra.
"Kau tak payah nak ber-abang-sayang dekat sini ya! Aku geli dengar. Kau jangan fikir aku macam perempuan sial tu. Hey! You think I fucking stupid like her?! Putra! Fikir pakai otak sikit! Aku ada maruah bukan macam dia! Tayang situ tayang sini. Baik bogel je terus! Biar semua orang nampak!"marah Sofea. Muak Putra yang dipijaknya lagi kuat dia pijak.
"Ya!!! Memang aku pernah masuk dekat sini!!! Kau asyik masuk dekat bilik tu, anytime!! Sebab tu aku masuk. Aku ni suami kau lah!!! Bhka sesiapa!!" Jerit Putra. Sofea hanya tersenyum sinis. Dia mencangkung dan pisau yang dipegangnya diletakkan di bawah dagu Putra.
"Kau bukan sesiapa bagi aku. Kalau kau cakap sekali lagi aku isteri kau, aku tak teragak-agak nak bunuh kau, KAU FAHAM!!" Jerit Sofea. Putra hanya mengangguk ketakutan. Sofea masih tersenyum melihat reaksi Putra. Sofea bangun dan terus pergi ke Sarah. Sarah yang diikat di kerusi masih lagi berusaha untuk melepaskan diri.
"Razel.. kau angkat Putra. Kau letak dia dekat depan kerusi ni.. aku nak tengok macam mana muka derita dia", arah Sofea. Razel terus bangun dari duduknya dan mengangkat kerusi Putra dan meletakkan Putra di hadapan kerusi Sarah diikat. Sofea mengambil kerusi duduk yang lain dan duduk di belakang kerusi Sarah diikat. Pisau di tangan kananmya digengam kemas. Hujung pisau tersebut, berada tepat di tekak Sarah. Air mata Sarah sudah berlimpah seperti banjir. Matannya tidak berhenti melihat muka Sofea yang sedang tersenyum sinis.
"So... Sofea!! Apa kau nak buat dekat Sarah!!! Kalau kau nak seksa, kau seksalah aku!!! Jangan seksa dia!!!"jerit Putra. Air matannya mulut bertumpahan. Sofea yang melihat terus ketawa kelakar.
"Ahhahahah!!! Dah macam drama Melayu aku tengok!! Putra, jangan lah kau bazirkan air mata dan badan kau untuk perempuan macam ni. Ouh.. kau tak tahu pasal dia kan? Wey Razel!! Ambil kertas maklumat tentang si setan ni", kata Sofea sambil menunjuk ke arah mejannya. Razrl mengambil dua atau tiga helaian kertas yang dikepit dengan pengepit kertas.
"Hah... kau fikir aku tak tahu ke kau pergi sana nak jumpa dia Putra? Sebelum kau pergi pun, aku dah baca fikiran kau. Kau pun bodoh! Bagitahu dekat mak kau nak pergi Paris nak kahwin dengan sundal ni. Kalau kau bagitahu dekat mak kau, memang bulat-bulat lah dia bagitahu mak aku! Okay sekarang kita cerita tentang perempuan ni. Nama Sarah Camelia. Anak kacukan Perancis-Malaysia. Hubungan... part ni paling aku suka. Pernah menjadi seorang teman wanita kepada seorang lelaki yang bernama Azrel Zafren sehingga sekarang. Pernah melakukan hubungan seks dengannya sehingga mengandungkan bayi iaitu bapannya ialah Azrel Zafren. Tapi sayang, kandungan yang berumur dua bulan itu digugur olehnya dan Azrel Zafren mengambil keputusan untuk tinggalkan dia. Biasalah, siapa nak kalau perempuan dah bolos macam dia kan?"terang Sofea. Dia tersenyum sinis membaca kenyataan yang dicarinnya. Putra hanya menundukkan mukannya selepas mendengar kenyataan tersebut.
"Sayang... please jangan dengar cakap si perempuan gila ni!! I tak buat semua tu!!" Rayu Sarah. Putra hanya menggeleng.
"I percayakan you", kata Putra sambil tersenyum. Sofea terus ketawa dan menepuk tangannya.
"Hebat betul permainan korang", kata Sofea. Dia bangun dari duduknya dan menarik kerusi itu ke Putra dan duduk di sebelahnya. Pisau yang dipegangnya masih dimainnya lagi.
"Putra.... sanggup kau berkorban untuk perempuan yang macam tu", kata Sofea sambil menunjuk ke arah Sofea. Putra ketawa perlahan. Dia terus melihat muka Sofea.
"Aku tak cakap aku percaya dia. Aku cakap, aku percaya kau", terang Putra. Sofea terus ketawa terbahak-bahak mendengar keterangan Putra. Muka Sarah yang sebentar tadi tersenyum lega terus bertukar pedih.
"Hah??"
A/n:hahahahHhHHahHh!!!!! Sarah kena fakehope dengan Putra!!!!!! Hahahahahhahahahahahahahhahaha kelakar aku tengok!!!!
YOU ARE READING
𝐈𝐬𝐭𝐞𝐫𝐢 𝐊𝐮 𝐏𝐬𝐲𝐜𝐡𝐨[𝐎𝐆]
Misterio / Suspenso| S L O W U P D A T E | 🔄 Seorang perempuan yang bernama Nurul Sofea. Seorang perempuan yang pernah membunuh seseorang dan dimasukkan ke pusat pemulihan. Ibu bapanya menjaga dia sehingga betul-betul pulih dan baru membenarkan dia duduk seorang di...