_17. bölüm_

219 22 2
                                    

Herkes  bölgelerine dağıldı. Sonra 'o' springtrap'ı  aradı . 

"Bodruma gidiyorlar"

Dedi ve telefon kapandı. Sprintrap arkasını dönerek;

"Hazırlayın " dedi.

Ondan sonra tuzakları hazırlamaya başladılar.

***

Foxy , Mangle ve Sevior yürürken bi anda durdu Sevior , havlamaya başladı  ve koşa koşa bir koridora saptı. Mangle ve Foxy ona anlamsız bir şekilde bakarken arkadan bir ağırlık hissettiler  sonrası karanlık.... ( acaba ne oldu ?) 


Mangle gözünü açtığında bir yere bağlı olduğunu fark etti . Ne kadar çabalasada bir işe yaramamıştı . En sonunda pes etti , bu iplerden kurtulmak imkansızdı ve etrafına bakındı yanında foxy yoktu , etrafı biraz daha süzdükten sonra bodrumda olduğunu fark etti. 

foxy gözlerini açtığında karşısında gri gözler beklemediği kesindi çünkü  kedi götünü görmüşte yara sanmış gibi bakmasının başka anlamı olamazdı sonuçta ..... dimi ? 

şoku atlattıktan sonra  ona  sinirle bakmaya başlamıştı . O ise sırıtıyordu. bir kaç dakika derin bi sessizlik oluştu ve bunu bozan kişi grili oldu.

" Uzun zaman oldu " 

dedi, üzgünce . senki suçlu olan genç oğlanmış gibi . 

" Bırak beni " 

DİYE tısladı sinirle genç oğlan. grili ise sadece sırıttı .

" Ooo... bakıyorumda kızmışsın " 

Dedi. alaylı bir şekilde . genç oğlan sinirlenmişti, şuanda alaya küfür edebilirdi ama edemiyordu.Bu yüzden dahada sinirleniyordu. Lanet olsun sanki ağazı birbirine dikilmişti.

Grili alayına güldü. ve gözünü kısıp konuştu ...

" seninle daha sonra ilgileneceğim" 

diyip saçını karıştı genç oğlanın ve kapıya ilerledi çıkmadan önce son sözlei bu olmuştu ;

" hayla çok safsın " 


dıdndın acaba foxyle sprintrapın arasında neler ldu :3 :3 :3:3

herneyse gizemli bir bölümdü bu arada yorum gelmeden yb atmıyorum bu sadece size bikerelik kıyakım tamam mı !?!? 

okur-chanlar ^^ yazarınız sizi seviyor bay bay 



Kalbimdeki Parça - FANGLEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin