- Szóval Ő az új Byun Baekhyun - mondom hangosan. - Vége az eddigi életemnek, egy új fejezet kezdődik mostantól - mondom majd lenézek felsőmre, ami tele van vérfoltokkal. Átöltöztem, majd a tévé elé kucorodtam, miben éppen a hírek mentek.
- Na basszus, ezt is meg kell várnom - mondtam, majd felálltam a kanapéról és a közeli konyhába vettem az irányomat, hogy csináljak valami enni valót. Teendőm közben tisztán hallottam amit mondtak és hallgattam a napi hülyeségeket, mint "Fennakadt egy macska egy fán" vagy " XY beszorult a WCbe". Szóval ilyen értelmetlen híreket. De az egyik megütötte a fülem sarkát.
- Világszerte elterjedt játék veszélyezteti a fiatalokat az internet világában. Több, mint 300 áldozata van e játéknak - hallgattam és visszamentem a konyhaajtóba nézni a hírt. - A játék tartalmáról semmit nem tudni, csak, hogy ez a játék öngyilkosságba kergeti az embereket - mondta a nő a tévéből, én meg csak hallgattam. Hirtelen csörrent meg a telefonom, és először igenis megijedtem. Megnéztem, és csak egy üzenetet kaptam. Megnyitottam, és elkezdtem olvasni:
"A bántalmazásoknak, egyedüllétnek ezzennel vége. Mi segítünk rajtad."
- Nem unják még küldeni a linket? Már másodjára kapom meg - dobom el újra telefonom a kanapéra és váltogatni kezdem a csatornákat.
A továbbiban magamba voltam, így otthon is nyugodtan szívhattam a káros anyagot.
Estefelé kimentem a sötét utcára. Üdvözöltem a barátomat, és nyugodtan sétálgattam. Alig volt már ember, néha, néha elment mögöttem egy kocsi.
Egy sikátor bejáratánál női visításokat és kiabálásokat hallottam. Nem vagyok kíváncsi, de nem tűnt normálisnak ez a dolog, így kíváncsiságom mégis eluralkodott rajtam. Megindultam befelé, de megbántam tettem.Na itt is vagyok a résszel. Igaz nagyon rövid, de hát én itt szerettem volna abbahagyni. Remélem azért tetszik ez a gagyi rész is.
Bye ~😘🐲
ESTÁS LEYENDO
Blue whale ( ChanBaek ff)
RomanceFigyelmeztetés BxB !! Az emberiség többsége ismeri az "Öngyilkosok játékát". Hogy mi kelle ennek a játéknak az elkezdéséhez? Szörnyű múlt, szakadozot, bándalmazásokkal teli jelen, és a sötétnek kébzelő jövő.