Ah Savaş

174 17 1
                                    

Lenanın ağzından
Gözlerimi açtığımda odada hiç kimse yoktu. Bu anı fırsata çevirmek için bir plan kurmaya çalıştım. GERİZEKALI KIZ BU BAĞLI ELLERLE NASIL BİR PLAN UYGULAYACAKSIN MERAK EDİYORUM. ah iç ses benden çok zeki olduğunu biliyorum ama denemekte fayda var.  Bir kaç dakika yere bakmaya başladım sonra yerdeki camı fark etmemle sinsice gülümseyip yerdeki camı nasıl alabilirim diye düşündüm. Bu düşünme sırasında aklıma lias ve kader geldi. Üff ya bunlar şimdi sevgililermi. Hem banane ya hiç umrumda değil istediği kişi ile çıksın alışmıştır o bir günde 2,3 Kız yürütmeye. Neyse biraz saçmaladım. Aradan saniyeler geçmeden polis siren sesi duyuldu. Bu sesi duyunca çok sevindim ve bağırmaya başladım " hey ben burdayım, burdayım, sesimi duyun" kapının vurulması ile sustum. Bir kaç vuruşta sonra kapı açıldı. İçeri giren polise bakarken yanında lasın ve bütün evin burada olduğunu gördüm. Lias beni görünce. Koşarak yanıma geldi ve bir daha hiç bırakmaycak şekilde sarılmaya başladı. Bende bu durumu şaşkınlıkla izlemekle kaldım. Lias kendini geri çekti ve bana bakarak " İyi misin?" bende o heyecanla sadece kafamı sallamakla yetindim. Polisler ellerimi çözdüler ve etrafı aramaya başladılar. Lias bana döndü ve " savaşı bulursam anasından doğduğuna pişman edecem" dedi ve yumruğunu masaya vurdu.  Ben otururken polislerin bitmez soruları işte  onlara cevap verdim ve  evimize gittik. Ha bide savaş bulundu ve hapis cezası aldı ben her nekadar üzülsemde bana yaptığını unutamazdım.   Eve gitmemle yatağıma kendimi attım ve güzel bir uyku çektim.

Arkadaşlar eğer yorum yaparsanız beni mutlu edersiniz ve ben daha istekli kitabımı yazabilirim. Sizi çok seviyorum 😘😘

TATLI BELAM METEOR  (1.sezon bitti)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin