15.chapter [Nightmare]

1.9K 176 7
                                    

Konečně se všichni hosté naší vítací akce pro Thea rozhodli,že půjdou domů.
"Sophie,a s tebou počítám zítra ano?" otočí se na mě ještě ve dveřích Perrie s andělským výrazem ve tváři.
"Dobře,dobře,ještě si napíšeme" kývnu na ní a společně s Niallem se s posledními hosty rozloučíme.
Jakmile Niall zavře dveře bytu,oddechnu si.
"Kolik je proboha hodin?" chytnu se za hlavu a zavřu oči.
"Půl jedenácté večer,zlato" obejme mě a přitiskne si mou hlavu na rameno.
"Dobře,Nialle,teď mě můžeš jít odnést do postele,usínám ve stoje" začnu se tiše smát,abych nevzbudila spícího Thea.
Ten spinká na pohovce,přikrytý darovanou dečkou od Harryho.
"Doopravdy si myslíš,že tě nechám spát?" přejede nosem po odhalené části mého krku,což mě neskutečně polehtá.
"Máš pravdu,musím to tu uklidit"
"Počká do rána" vezme mě do náruče a za malou chvilku se se mnou objeví v ložnici.
"Nialle-"
"Zlato,tiše" přeruší mě "Nechceme přece vzbudit Thea"
"Tomu se asi ani nevyhneme" zašeptám si sama pro sebe,to už ale Niall leží vedle mě a šmátrá rukama všude,kde může.
"Konečně.. konečně!" vítězoslavně mě políbí na tvář,pak na rty a pak na krk se zdviženou rukou ve vzduchu.
Jenže v tom začne plakat Theo a já se Niallovi vyškubnu z náručí.
"Panebožeee" smutně zasténá,když už stojím u dveří ložnice a smutně se na něj dívám.
"Dneska to asi nevýjde" zívnu a zmizím ve tmě chodby.
       Sen
Stojím zaraženě před dveřmi nějakého pokoje,ze kterého se ozývají sténající vzdechy.
"Teď nebo nikdy" rozhodně šeptnu a vrazím dovnitř.
Hned při prvním pohledu na chvějící se postel mi dojde,kdo v ní leží.
"Ty parchante!!" zařvu na něj a začnu brečet.
"Sophinko,ale to není tak jak to vypadá!" objeví se předemnou nahá Loren,moje "jakože matka".
"Moje máma?!!" zařvu znova a začnu brečet ještě víc.
Pohled,který po mě vrhá Niall z postele s fialovým sametovým povlečením,je nepřijatelný - Kouká na mě,jako by se vůbec nic nestalo.
Jako by ještě chtěl,abych se na něho dívala.
"Nechceš nás natočit? Nemáme kameramana,Louis nám odřekl" šeptne z postele a ukáže na kameru,která je položená na komodě naproti postele.
***
Vzbudím se celá spocená.
"Lásko,co ti je?" vyděšeně rozsvítí lampičku vedle mě a obejme mě.
"Nialle,jsi schopný mě podvést?" podívám se na něj ubrečenýma očima.
"Panebože,Sophie" chytne mě kolem pasu a vtáhne si mě na klín "Mám tebe a Thea,to bych ti nikdy neudělal,protože vím,že bych vás ztratil a těžko dostával zpátky.."
Položím mu hlavu na hruď a na chvíli poslouchám tlukot jeho srdce.
"Zdálo se mi,že si mě podvedl.. S Loren" začnu znovu brečet.
Najednou Niall nachvíli zatají dech.
"To se ti vážně jen muselo zdát,chceš donést něco k pití?" vyhrkne ze sebe.
"Ne,jen tu buď se mnou" odpovím a schoulím se mu do náručí.
Jeho teplé ruce mě hladí střídavě po zádech a po hlavě a já se konečně cítím v bezpečí.
         Je ráno,něco kolem půl 8mé a já se tiše kradu do Theodorova pokojíčku.
Vždycky jsem od maminek slýchávala,jak jsou novorozeňata hlučná,že nespí a podobné žvásty,za to náš Theo,ten prospal celý jeho uvítací večírek a celou noc.
Pomalu se přiblížím k postýlce.
"Zlatíčko,ty nespinkáš?" překvapeně šeptnu,když první,co uvidím,jsou Theovi modré očka,které na mě koukají.
Ručičkou máchne do vzduchu ve snaze se dotknout kolotoče s oblíbenou ukolébavkou.
Vezmu toho drobečka do náruče a pomalu ho nesu do obýváku.
"Jé,Theo už je taky vzhůru?" zívne mi do tváře přicházející Niall,který se cestou drbe ve vlasech a ještě si stihne spravit rozkrok.
Zakoulím očima při pohledu na to,jak si vytahuje tepláky do všech možných stran.
"Promiň" vlepí mi pusu na tvář a zamíří do koupelny.


× Čímvíc píšu o miminkách,tím víc na mě jdou mateřské pudy -.- :DDDDDDDDDD Minnie

Thunderstorm (Big Bad Boy 3) [CZ1DFF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat