"Nevím, co mám dělat, Tae. Jsem na mizině. Tohle byl třetí úplatek v řadě já- já mám strach."
"Půjčil bych ti, ale nemám nic. Z brigád mi zbyly peníze sotva na učebnice a naši mi nic nedají. V žádným případě 72 litrů..." Taehyung se podrbal na hlavě a podíval se na nejlepšího kamaráda ze základní školy.
"Kolik už z tebe Suga vytáhl?"
"S touhle částkou-...."
"Kolik? Kookie tak mluv!"
"Skoro 250..."
"250 tisíc wonů?!"
"Nekřič tolik! Bože Tae, tohle nesmí nikdo vědět!"
"Jungkookie, jak ses mohl dostat do takovýho průseru?"
"Neříkej mi Jungkookie, víš že to nemám rád."
"Na základce ti to nevadilo." Odvrátil se Taehyung s červenými tvářemi a začal čmárat do sešitu.
"Tady nejsme na základce, do háje. Změnilo se spoustu věcí, Tae."
"Nejvíc ses ale změnil ty, Kookie." Kim Taehyung se zvedl ze židle. Jungkook se na něj nevěřícně podíval a cítil jak se mu do očí derou slzy. Jeho kamarád si to namířil ven ze třídy. U dveří se zarazil, ale uchopil kliku se vyklouzl z místnosti.
V tom ho to trklo. A spolu s tou myšlenkou mu do hlavy vběhlo jakési varování, že tohle v žádném případě není dobrý nápad. Pokud ale nechtěl chodit o berlích, s ostudou po celé škole a znepřátelit si celou rodinu, neměl jinou možnost.
Okamžitě se zvedl a vystřelil ze třídy a namířil si to rovnou na školní dvůr. Doufal, že tam Namjoon bude. Stála tam jenom skupinka třeťáků s několika dívkami a kouřili cigarety u pingpongového stolu.
S těžkým srdcem a slzejícíma očima se dobelhal na toalety. Záda ho pořád trochu bolela, jak jej Suga hrubě natlačil na skříňku.
Opláchl si v umyvadle obličej studenou vodou a nepřítomně sledoval, jak odtéká.
Dveře se rozlétly a dovnitř vešel Namjoon. Spolu s ním i zápach cigaretového kouře.
ČTEŠ
bags || •JiKook•
Fanfic,,To, že jsem tě potkal byl osud. To, že jsme se stali přáteli byla volba. Ale to, že jsem se do tebe zamiloval se vymykalo mojí kontrole." ~JiKook texting~