Începutul...

566 21 1
                                    

24.dec.2002

,,Lia esti gata?!...eu ies sa duc ce a mai ramas în masina,sa nu uiti cadourile pentru copil"
spune în şoapta.

Îmi arunca un pupic dulce pe nasul cârn în timp ce trece pe langa mine.
Stateam în dreptul usii pregatita de plecare.

,,Hei tu unde crezi ca iesi asa dezbracata...treci aici sa îti iei hainuta si sa îti pun caciula"
îmi zice mama zâmbind.

Protestez un pic dar ma las purtata de bratele ei spre living.
Ma îmbraca cu grija cu hainuta rosie si imi aseaza frumos caciula pe cap cu fluturasul într-o parte apoi îmi saruta fruntea blând.

,,Te poti duce la masina acum."

Imi ridic ghiozdanelul de jos si fug repede sa ma instalez în scaunul meu comod.Abea asteptam sa ajungem la bunica.

,,Nik totul este gata,am verificat pentru ultima data încaperea,sper ca nu am uitat nimic."

,,Sa pornim,ne asteapta o noua aventura frumoasa de Craciun...nu e asa iepuras?!"

,,Daaaa"
spun țopaind de fericire.

O îmbratisare si un sarut apasat pe buze,apoi se despart pentru a porni la drum.
Îi priveam mereu cât de mult se iubesc si eram mândra de asta...si eu îi iubeam enorm.

.....

,,Tati,tati uite,uite..."

,,Nu ma pot uita acum scumpo..."

,,Tati dar te rog,uite ce am desenat..."

Chiar vroiam sa îi arat desenul facut de mine cu noi trei...am insistat dar el era ocupat.Eram trista iar lacrimile nu conteneau sa îmi curga pe obraji.
Am început sa plang în hohote iar suspinele nu îmi dadeau pace,nu vroiam decat sa se uite pentru o secunda la ceea ce facusem pentru el cu drag.

,,Vom ajunge în curând scumpo,nu vreau decat sa te linistesti.Te iubesc."

Ma uit în ochii lui si la manile întinse ale mamei mele.
Totul în jurul meu începe sa se învarta.O izbitura puternica ma face sa sar din scaunul meu.
Ne rostogolim în aer,iar noi paream a fi niste papusi de carpa.Disperarea din ochii mamei ma sperie.
Nu mai auzeam nimic,urechile îmi tiuiau.Cand masina cade în apa,mama îmi desface cu ultimele puteri centura.Tatal meu nu mai misca iar mâinile îi erau pline de sânge.
Simt cum apa rece îmi atinge picioarele,încerc sa ma ridic dar din cauza hainei ude si grele nu reusesc.
Eram îngrozita,iar apoi totul devine neclar si rece...

.....

Lacrimi sângeri îmi curgeau din ochii tristi.Sufletul îmi era sfâsiat de durere simteam pentru a mia oara acest sentiment.
Daca as mai fi avut o inima cu siguranta ar fi fost bucati...
Priveam trupul moale din bratele mele...nu as fi putut sa o las acolo sa moara.Îmi parea rau ca el era deja mort...acum ramasese doar ea si era singura a carei sânge mostenit îi mai curgea prin vene.Era singura care îl putea duce mai departe.

O priveam cum se stinge...nu puteam sa permit asta,asa ca îmi strapung încheietura si i-o lipesc de buzele reci si vinete.
Lichidul cald i se scurge în gura mica.Îmi dezbrac mantia si o învelesc.
În scurt timp pielea ei începe sa prinda culoare.
Era frumoasa si semana atât de mult cu el.
Ramân blocata când vad capruiul limpede din ochii micuti ce ma priveau.
De generatii întregi aveam grija ca aceasti ochi frumosi sa nu dispara,privirea care ma alina si dupa care jinduiam cu atâta dor.

Aud în departare sirene apropiindu-se asa ca o asez usor pe pamânt si ma îndepartez.

,,Ne vom regasi oriunde destinul te va duce pentru ca sângele nostru s-a împletit si s-a regasit din nou."

Eva ~Întoarcerea~ VOL II (Între Dragoste Si Razboi)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum