Bar

1K 20 19
                                    

Medya Poyraz ❤❤❤❤❤
Yeni bölüm
Iyi okumalar....

Poyraz bana bakıp göz kırpınca bir an içim sıcacık oldu. Ama hemen bu histen kurtuldum. Poyraz'ın beni zorla öptüğünü hiç unutmayacaktım. Onun yüzünden ilk öpücüğümü kaybetmiştim. Sevgi beni takmadan hemen Poyraz'ın yanındaki çocuğun yanına gitti. Sanırım bu Anıl olmalıydı. Bende mecbur yanlarına gidince Anıl konuşmaya başladı.
"Oooo yenge hanım da gelmiş."
"Ne yengesi bee!" diye çirkefleştiğimde Poyraz ise bana ölümcül bakışlarını attı. Beni kolumdan tutup kenara bir köşeye götürttü. Ama kolumu fazla sıkıyordu ve kolum acımaya başladı. "Ya bırak kolum acıyor" diye bağırınca kolumu daha da çok sıktı. Istemsiz olarak gözlerim doldu. Poyraz beni sert bir şekilde bırakıp bağırmaya başladı. "SEN BENİMSİN ona göre davran hem ayrıca bu elbisenin boyu niye bu kadar kısa??? Bir daha bu kadar kısa giyinirsen çok fena olur söyleyim"
Bu söylediklerine çok sinirlendim ve bir hışımla beni sıkıştırdığı köşeden çıktım. "Ben senin değilim ve bunu sana ispatlayacağım Poyraz!!!!!!" diye bağırdım. Ve hızla kalabalıkta dans eden insanların arasına girdim. Her taraf sigara ve içki kokuyordu ve benim yaşımdaki kızlar hep yiyişiyordu. Bir anda sarışın bir çocuk bana bakıp göz kırptı. Bende Poyraz'ı çıldırtmak için sarışın çocuğa gülümsedim. Çocuk bundan memnun olmuşcasına hemen yanıma geldi ve birlikte dans etmeye başladık. Sarışın çocuk arada kalçamı elliyordu. Her ne kadar rahatsız olsamda sırf Poyraz çıldırsın diye sesimi çıkarmadım. Çocuk tam beni öpmek için dudaklarıma yaklaştığında. Birden çocuktan uzaklaştığımı hissettim. Poyraz beni ittirmiş. Sarışın çocuğa ardı ardına yumruklarını savunuyordu. Onları ayırmak için Poyraz'ı kolundan dürtüklüyordum. Ama nafile. Poyraz'ın çok kasları vardı ve onun dikkatini çekmek imkansızdı. Bende o an bana en mantıklı gelen şeyi yapıp Poyraz'ın dudaklarına yapıştım. Bir an afallasada hemen karşılık verdi ve alt dudağımı emmeye başladı. Ben ise oldukça tahrik olmuştum. Ama bu durmalıydı. Nefes nefese birbirimizden ayrıldık ve bir an Poyraz beni kucağına aldı. "Güzelim beni sinirlendirdigin gibi sakinleştirmesini de biliyorsun. Şimdi daha fazla bu elbiseyle dolaşmadan bana adresini söylede seni eve bırakayım."
Içimden bu dediklerine çok sevinmek gelsede bunu dışıma vurmadım. Sadece Poyraz'ın koynuna dahada sokuldum.
💛💛💛💛💛💛💛

Alarmımın sesine küfür ederek yeni bir güne gözümü açtım. Bugün okul vardı ve ben hala barın yorgunluğunu  atamamıştım. Akşam ise Poyraz'a evimi tarif edip birkaç kısa atışma yapmıştık bunun dışında önemli bir şey olmamıştı. Okul için bir mini etek ve askılı bir badi giyindim altıma babetlerimi giyindim. Makyaj olarakta sadece çilekli parlatıcımı ve rimelimi sürdüm.
Sınıfa girdiğimde iki sandalye görünce sevindim. Umarım Poyraz bu sandalyayide camdan fırlamazdı. Ben dersin başlamasını beklerken Poyraz sınıfa geldi ve bana "Kalk" diye bağırdı. Bağırmasından her ne kadar korsamda hayır anlamında başımı salladım. O ise bana çarpık bir gülüş attı ve bir tane inek erkek öğrenciyi camdan aşağıya sallandırdı. "Ya birazdan bu camdan sandalye düşer ya bu çocuk seçim senin" deyince hemen ayağa kalktım. "Tamam dur!" diye bağırınca çocuğu hızla sınıfa ittirdi. Benim yanımda duran sandalyeyi aldı ve camdan fırlattı. Kucağını işaret edince mecbur kucağına oturdum. Sanırım bir sırada oturmak istiyorsam okulumu değiştirmem gerekecekti.

Evettt bir bölümün daha sonuna geldik. Beğendiyseniz voteleyin yada yorum yazın lütfen. Hayalet okuyucu olmayın 💗💗💗💗

Psikopatıma AşığımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin