Okunma sayımız gittikçe artıyo arkadaşlar ama biraz vote verirseniz çok sevinirim çokta zor değil lütfen. :)))
MULTİMEDİA DAĞ EVİ.
Sabah yine alarm sesiyle yerimden sıçradım. Kim yaptı bu alarm sesini böyle !?!?!!!?
Okulun son günü şükür . Rahatlamak için kendimi zorla duşa attım. İki adım gidicek halim yoktu. Duştan bile sürünerek çıktım diyebiliriz. Şu an ki ruh halim tamda yağmurdan sonra yerde olan solucanlar.
Üstüme ne bulduysam geçirip merdivenlere ilerledim. Aşağıya indigimde Azranın koltukta oturduğunu gördüm. Telefonuna bakıp gülüyodu salak. Onada seslendim ve evden çıktık. Okula varınca geçip hemen sırama oturdum. Yanıma Buğra gelip oturdu. Ömürde gelip çaprazıma oturunca belalı tayfa tamamlandı. Dersleri sıkıntıyla dinlerken son zil çalıp beni kendime getirdi. Sınıfın kapısından çıkarken yine kolumu biri tuttu. Tahmin edin kim acaba kim bi bulun. Neyse Ömür işte klasik olarak.
-"Benimle geliyorsun, zaten günlerdir o piç kurusuyla birliktesin artık yeter. "
- " Bana malınmışım gibi davranma bana karışamazsın, bugün Buğrayla falan olmıycam. "
- " Nasıl? "
- " Başka planlarım var, belkide bara giderim." diyip sınıftan çıktım. Hızlıca merdivenlerden indim ve kendimi dışarıya attım. Bakmayın öyle tabiki gitmiycem bara falan. Ama bıktım artık bu çocuktan sınırlarımı zorluyor. İstemiyorum ben. Yani istemiyorum heralde. Yada fazla ilgi ters tepki yaptı.
Eve geldiğimde Azra aynı yerinde oturuyodu. Birden dejavu yaşadım sanki. Töbe yarebbim. Bence ne olduğunu öğrenmem lazımdı. Tam konuşmaya hazırlanıyodum ki Azra benden önce davrandı.
-"Gel otur Rüya konuşmamız lazım. " dedi düz bir sesle. Oturup 'evet dinliyorum' der gibi baktım.
-"Biliyorum buraya birlikte olmaya geldik ama ben Emreyle çıkıyorum ve o benim yanımda kalmasın diyo napıcağımı bilmiyorum kac gündür bunu düşünüy...
Sözünü bitirmesine izin vermeden ona sarıldım. Gitmesini istemiyordum ama seneler sonra ilk defa tekrar birini seviyordu. Ona engel olamazdım tabiki.
-"Demek günlerdir bunu düşünüyodun hee seni salak. Tabiki gidiceksin zaten okulda birlikteyiz. Hadi git ve hazırlan bebeğim." dedim . Hiç bir şey söylemedi ama gözlerinde minnettar olduğunu belirten bişeyler vardı. Gördüm.
Cevap vermeden odasına çıktı. Bende peşinden gidip kapıya yaslandım ve onu izlemeye başladım. Bi çırpıda eşyalarını toplayıp Emreye haber verdi. Emre geldiğini belli etmek için kornaya tecavüz etti resmen. Azrayla vedalaşma zamanıydı. Azraya sıkıca sarılıp onu yolcu ettim. Aslında fazla bişey yapmamama rağmen fazla zaman geçmişti.
Gidip kahve almalıyım. Mutfağa inince kahveyi hazırlarken camdan dışarıya baktım. Bakmaz olaydım. Napıyo bu çocuk şimdi sen sabır ver Allah'ım dinimiz Amin. Umursamayıp odama yöneldim. Kahvemi bitirip kendimi yatağa attım. Iyi geceler yapmadığım proje ödevleri, iyi geceler yaklaşan sınavlar sizede iyi geceler mervelerde kalan arkadaşlar.
Gözlerimi açtığımda hala her yer karanlıktı saate baktığımda saat 03:46'ydı. Kendime engel olamadım yine. Gidip camdan bakınca hala oradaydı. Bütün ihtişamıyla, geceye kattığı siyahlıkla kusursuz görünüyordu. Zaten o hep öyleydi. Arabadan bahsediyorum. Yanlış olmasın. Mutfağa su içmeye gidiyim en iyisi. Bardağa su koyup dudaklarımı araladım ve suyun içimde gittiği yeri hissetmeye çalıştım. Camdan tekrar arabaya baktım. Bi dakika.. Nasıl yani ?? Arabanın camını açık unutmuş salak bu çocuk ya . Aman banane. Off iyi be . Gidip koltuğun kenarındaki pikeyi elime aldım ve dışarıya çıktım. Arabayı bile kitlememiş. Benimle uğraşcağı zamanı şu bebeğe harcasa keşke. Arabaya girip camları kapattım pikeyide üstüne örtüp eve döndüm. Yoruldum. Sıcacık yatağıma girip kendimi tekrar uykunun kollarına bıraktım.
Sabah uyandığımda saat erkendi. Gidip camdan baktım ve hala ordaydı. Banyoya gidip yüzümü yıkadım. Kafamı kaldırıp aynaya baktığımda tipimi görüp kendimden korktum. Ama yüzümde bi gülümseme vardı. Yok yok Ömürle alakası yok soğuk su iyi geldi . Saçlarımı hafif düzeltip aşağıya indim, gitsin artk.
Arabanın camına vurarak uyandırdım. Sabahları yüzü nasıl böyle olur ki. Fazla masum. Arabanın benden taraftaki kapısını açıp beni içeriye soktu. Allah'ım sen çarpma böyle güzel bişeyin içinde Mickey Mouse pijamalarımla olmak.... Nereye gidiyoruz ??
-"Kapıyı açar mısın lütfen" sesim titrek çıkmıştı. Ona bakınca ilk defa korktum.
-"Kapa çeneni." dedi olağan gücüyle bağırarak. Direksiyonu yumrukluyordu. Naptım şimdi.
Yine o dağ evi yine. İlk önce kendisi idni ve kapımı açıp beni çekiştirmeye başladı. İçeriye girip siyah odaya sürükledi tekrar beni.
-"Bu odadan çıkmak yok, soru sorma bu kadar yeter.''
Cevabımı beklemeden odadan çıkıp kapıyı kitledi. Oha ya ne bu dağ başımı burası. Evet dağ başı ama dediğim o değildi.
-''Tamam bari kapıyı aç çıkmıycam dedim ya psikopat mısın Ömürr.''
Yine ses yoktu ama kapının kilidinin açılma sesini duyunca derin bi oh çektim. Yatağın üstüne oturup elimi saçlarıma geçirdim. O ses ne öyle ? Yuh ev mi yıkılıyo böyle ? Sesler kırılma sesiydi. Aşağıda napıyodu bu ? Ben boşuna psikopat demiyorum. Korkuyorum ama gidip bakmam lazım onuda biliyorum. Odadan çıkıp merdivenlere yürüdüm. Sesler kesilmiş ama şimdi napıyo acaba. Adımlarımı sıklaştırdım. Merdivenlerin başına gelip görüş açımı genişlettiğimde koltukta oturduğunu gördüm. Elinde bişey vardı. Biraz daha ilerlediğimde olduğum yerde kaldım. Ne gidebildim nede geri dönebildim. Elindeki şey bi iğne ve onunla hayır olamaz. Bi bağımlıyla aynı evdeyim.
-''Ömür napıyosun ?'' diyebildim güçlükle.
-''Sana odadan çıkma dedim demi ben yine ne sürtüklük yapmaya geldin buraya''
Sürtüklük.. Sadece Buğrayla aynı eve girdim diye biraz onunla zaman geçirip sana yüz vermedim diye sürtük mü oldum Ömür bey..
-''Kes sesini, sen.. sen bi bağımlısın bırak beni gitmek istiyorum. Senden nefret ediyorum, tiksiniyorum senden. Seninle ben asla biz olmıycaz duydun mu beni vazgeç benden yeter çık hayatımdan.''
Evet belki ağır ama gerçekler bunlar ondan fazlasıyla korkuyorum çok fazla.Ben bunları düşünürken yanağımda bi sıcaklık hissettim ve birden kendimi yerde buldum. Bu acıyla dolu bi sıcaklıktı bana tokat atmıştı. Bana tokat atmıştı. Başımı hızla yere çarpınca ağrım acı dahada arttı ve ben gözlerimin kapanmasına yardımcı olup kendimi bıraktım.
İnş beğenirsiniz :)))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAH VE BEYAZ (ASKIDA)
ChickLit18 yaşına kadar yetimhanede yetişen bir kız ve 3 sene boyunca her adımını izleyen bir erkek.. Aldatılan bir kız başka bir erkeğe tekrar nasıl güvenebilir ?