Kerem’e böyle bir yola gireceğimiz aklımın ucundan bile geçmezdi. O bana göre kas hayvanından başka bir şey değildi. Ego yığını kas hayvanı. Ama şimdi onu her gün her saat her dakika yanımda görmek istiyordum. Sanırım buna AŞK deniliyordu. Ve ben o yasak meyveye Aşka ulaşmıştım.
Aklıma eski anılarımız geliyordu da Gaye’ye GAY bile demiştim. Ama haklıydım orada sülük gibi yapışmıştı ayol kas yığınıma.. Kırmızı bir şey giyip çıkıyordu karşımıza. Bide kıçını kapatabilse. Sanırım ona bu konuda ders vermem gerekecek. Aman banane yaw.
Sonra Levent iyi çocuktu da ulan her dakika mesaj mı atılır ya. Adam resmen tuvalete gitse Tuvaletteyim cazır cazır sıkıyorum yazacak. O derece yani.
Sonra oteldeki anılarımız geldi para bulamayıp aynı otelde kalmıştık. Hey yavrum be ne günlerdi onlar. Bora ve Renda. İkisi aslında birbirine çok yakışıyor ve Hssktr.
Bora:benim Rendoşuma tabiki dimi aşkım
Bora ne dedin gülüm sen? Ölüm fermanını mı imzaladın? Ve son dakika haberleri kafamda canlanmaya başladı..
1- Ünlü playboy Kerem Sayer kardeşinin sevgilisini bir arabaya kilitleyip havaya uçurdu.
2- B.Y. adlı 1 haftadır kayıp şahısın dün gece bacakları Beyoğlu’ndaki çöp kontenyırında bulundu.
3- Yakışıklı taş ve süper herif kas yığını Kerem Sayer, paraları sayarken kız kardeşinin sevgilisinide para gibi saydı sövdü dövdü yani o derece siz anlayın.
Ve Kerem’ bakıyorum. Bakmaz olaydım. O nasıl bi sinirdir o nasıl bi damardır ya. Aklımda yine deli sorular?
Kerem böyle sinirlenmeyi nasıl başarıyor?
Bora bu kadar aptal olmak için ne içti?
Renda sevgilisinin ölümünden sonra düzelecek mi?
Acaba Kerem Bora’yı da Amerika’ya kadar kovalayacak mı?
Bora yolda düşüp ölecek mi?
Annem böyle pasta yapmayı nereden öğrendi? Diyecektim ki demiyorum. Tabi alıştınız annelerin pasta yapmasına misafirliğe çağırsınlarda yiyelim diyorsunuz. Pışıkkkk bende o göz var mı ha var mı?
Bütün pasta benim.
Neyse konumuza dönelim. Evet Bora yaptığı gerizekalılığın yeni farkına varmış gibi bir anda Renda’yı öperken dondu kaldı. Vahh garibanım o nasıl hal öyle ha?
Kerem Bora’ya doğru ilerlemye başladı.
Ben gözlerimi kapatıp duaları okumaya başladım.
Renda Bora’yı iterek şaşkın ve korkak ve daha çok tırsak hareketlerle Kerem’e bakmaya başladı.
Bora’da apışık kaldı.
Kerem yaklaştı yaklaştı yaklaştı ve sarıldıı.. Ha? Sarıldı mı? Bir dakika yazar-cım sarıldı. Dimi. Oha lan! Cidden sarıldı. Yuhh deve. Ayy şimdi anladım sarılarak kemiklerini kıracak. Ouww feci acır lan. Ama bir dakika öyle bişey değil bu? Renda’yada sarıldı. Sonra bana döndü:
-Hele şükür be sonunda biriniz öttünüz. Bende daha ne kadar bekleyecektim diyordum
Af buyur gülüm!?!
-Zeynep bakma öyle katil değilim ben. Hatta biliyordum. Ve piç smile.
-Se-sen ne-erden biliyodun?
-Uyurken fazla konuşuyorsun bebeğim. :D ve bir piç smile daha.
Sonra gelip yanağımı öptü ve hooop geri yerine döndü.
-Ne bakıyorsunuz öyle be? Öldürmeyeceğim Bora’yı korkmayın. Hem bizim kız kurusu evde kalacaktı. Başımdan kurtardı bir belayı. Zaten var bende.. Renda’yla birlikte cırlamamız bir oldu:.
-Keeeeerreemmm!!!
-Aaabiiiiiii!!
Ve diğerlerinin Kerem’de dahil kulaklarını kapatmaları..
-Tamam kızlar sakin.. ve bir piç smile daha..
Ve heyy ışıkları kim kapattı. Başım ağıryo olum açın şunnlarıı<!! Ben niye çığlık sesi duyuyorum? Başım dönüyor. Aghh karnıım.. Lan bu ne? Kim bıçakladı mk beni? Elim karnıma gitti bir an. Orada öylece kaldı. Arkamı döndüm ve Oha lan
BİZİM GAY DEĞİL Mİ BU??
Elimi karnımdan çekip tam burda olduğu için tokatı basacaktım ki olduğum yere oturdum. Bacaklarım beni taşımıyordu.. Ellerime baktığımda gördüğüm kırmızı sıvı sanırım kan’dı.
-Se-sen naptın diyen bir Kerem vardı arkamda.
Şaşkınca açılan ağızlar vardı karşımda. Şimdi eğer daha iyi bir durumda olsaydım derdim Ağzınızı kapatın sinek kaçacak aha bora kaçtı bile diye anırırarak gülerdim ama şuan bu imkansız görünüyordu. Karnıma bir sancı daha girdi. Artık dayanamadım Kerem’in kaslı kollarında gözlerimi kapatacağım sırada Gay’ın cırlamasıyla kapatamadım.
-Be-ben naaaaptım yaa?
-Zey-zeynep aç güzelim gözlerini Zeynep aç hadi gözlerini bebeğim Zeynep lütfen aç artık gözlerini. Yalvarırım.
Heyy. Benimkoca kas yığınım ağlıyor muydu ya? Ouw sana bunu ödeteceğim sürtük gay!!
-Ke-kerem
-Şistt. Dinlen güzelim. Ama sakın uyuma yorma kendini..
Yine saçmalıyordu koca bebek..
-Eğer bişey olursa bebeğim kurtulsun ve her yer karardı…
Not: Bu sefer korkulacak olaylar fazla ve sürpriz haber finali ertelemeye kara verdim J
Not 2: Zeynep’e sizce ne olacak??
Not 3: Özür dilerim sizlere bu bölüm düğün olacak demiştim ama işler karıştı..
Not 4: Sizi çoook özledim yaa
Dipnot: Hepinizi seviyorum. Bu kadar okucuyu olması beni çok mutlu etti oreolarım.. <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dikkat Öküz Var!
HumorKural belli. ''Her erkek öküzdür. Kimisi daha az, kimisi daha fazla.'' İkisi de bu kuralı kabullenerek aşık oluyor. Gülerek, ağlayarak yollarına devam ediyor. Ve sevmekten asla vazgeçmiyorlar.