11. Noční můry

46 3 0
                                    


Taky nesnášíte ten pocit, kdy se probudíte se strachem, tečou vám slzy a vy nedokážete rozeznat realitu od snu? Já osobně se snů bojím, jelikož nikdy nevím, jak sen skončí a co se v něm bude dít a já mám ráda kontrolu nad sebou a nad vším okolo mě. Také vím, že se nočních můr zbavuje těžko...víte, jak vlastně vznikne taková noční můra? Úplně jednoduše...jak jsem říkala, jsou špatný a dobrý období a v těch špatných se v nás stane takový zkrat a my nedokážeme myslet na hezké věci. No a naše podvědomí to samozřejmě vnímá, a tak nás donutí se bát, i když spíme.

Já žila dva měsíce jenom v nočních můrách. Bála jsem se spát, bála jsem se lidí a bála jsem se dokonce i být vzhůru. Já si totiž myslím, že nakonec se z toho špatného snu může stát realita a to je to co mě strašně děsí. Stále dokola, se mi zdál ten samí sen, jenom každým dnem mi přišel delší a delší. Nemohla jsem se z něj probudit, každý den byl horší, a tak jsem radši přestala spát úplně. Tak nějak tuším, proč jsem měla takové sny.

Všechno je to jenom o naší hlavě. To my nesmíme přijímat jenom to špatný...positivita je totiž to nejúžasnější na lidech. Klidný spánek je důležitý! Ale s nočními můrami může být těžko klidný. Pokud se z noční můry proberete, nebojte se znovu usnout. V klidu si sedněte a nadechněte se, klidně si rozsviťte lampičku a chvilku počkejte.

Vy jste pány své mysli. A to vy si můžete určit, jaký sen se vám bude zdát. Nenechte se svazovat zlými sny! Každá noční můra vás chce na něco upozornit, nebo vám něco sdělit tak to neignorujte a nenechejte to zajít daleko!

Otázky :

Zdají se ti noční můry často?

Teď už naštěstí tolik ne. Ale opravdu byla doba, kdy jsem měla jenom je a nebyla jsem schopná, se jich zbavit. Nakonec nějak odešli sami, ale byla to dlouhá doba. Dost vám pomůže, když si na internetu najdete, co znamená nějaký sen nebo noční můra.

Co je pro tebe nejhorší na nočních můrách?

Pokaždé, když mám noční můru, tak můj den je černobílí. Já jsem chodící kostra bez duše a celý den se z toho nemůžu vzpamatovat. Stále nad ním přemýšlím a mám strach, že se mi to bude zdát znova. snažím se přijít na to, proč se mi takový sen zdál a jestli se může stát skutečností. Možná, že bych nad tím vůbec přemýšlet neměla, ale taková už já jsem...


________________________________________________________________________________

A máte vy často noční můry? Jaká je vaše nejhorší noční můra? A co děláte, když se z ní probudíte?

Čas je teď pro mě hodně vzácný, ale snažím se ho najít aspoň trochu pro to psaní. Jinak mi nezapomeňte napsat vaše názory do komentáře a nějaké otázky, na téma stresové situace!

Nebojte se mi napsat i do osobního chatu, ať už kvůli nějakému problému, nebo jen tak pokecat...moc ráda vložím svůj volný čas do povídání si s vámi :)

Zatím... :)))

Život plný problémůWhere stories live. Discover now