Събудих се от непрестанното звънене на телефона.
Разбира се не се учудих като видях,че Джени ми звъни на пожар.
Вдигнах и тя пищеше буквално пищеше. След това просто ми затвори телефона.
Най-якото разсънване.
После тя ми написа,че се качва на самолета и не може да говорим.
Станах след 15 минутно въртене в леглото и слезнах да закусвам. Нито си бях измила зъбите не си бях сресала косата и бях по пижама. Приличах на ...на...и аз не знам какво.
Закусих и реших ,че прекалих с яденето и реших да потичам малко. Наблягам на думата "МАЛКО"😂...Облякох се измих се и излязох. Пуснах си музика и започнах да тичам минах покрай къщата на момчетата но реших да не ги притеснявам щях да мина после.
Отидох в парка и там....там беше страхотно. Направих 2 обиколки с 300 зора ама ги направих. Реших да ходя до вкъщи. Бях цялата потна и се отказах от посещението при момчетата но явно съдбата ми беше отредила да се срещнем.
Преди да се обърнат и да ме видят се скрих зад един храст с надеждата да не се видя но уви явно днес не беше щастливият ми ден.
Тъй като цялата бях потна реших да сваля тениската си и останах само по спортно бюстие. Развързах косата си и се изправих с фалшива усмивка.ГЛНТ-ДЖЪНГКУК
- Това момиче е лудо,секси и сладко наведнъж! Казах аз.
Всички отговориха с "ДА!" в един глас.
Аз ги погледнах на страни.ГЛНТ-ДЖЪНИ.
Мамка му всички ме зяпаха.
- Здравейте момчета после ще дойда да ви видя че сега съм малко заета до после😊
"Добре" казаха всички в един тон , пак се спогледаха.След това веднага се запътих към вкъщи усещайки как всички ме гледат.
Влязох и видях,че нашите ги няма. Качих се в стаята ми но преди да се изкъпа реших да оправя стаята на Джени.
Измих и изметох пода,след това сложих нови чаршафи и избърсах огледалата на гардероба и тоалетката. Звучи лесно но не е....
Както и да е свърших и отидох на спринт в банята. Побързах защото исках вече да се видя с момчетата е с Джени също но тя щеше да е тук чааак след около 5часа...мисля?Облякох се набързо с :
И изхвърчах като луда от нас. Стигнах до къщата им.
Тогава звъннах на звънеца и ми отвори Ви. Както винаги охилен до уши и ме покани да вляза вътре.
YOU ARE READING
~• Истина , лъжа или предизвикателство •~
RomanceНе мога да го обясня но ще разберете . Има неща които не се препоръчват за лица под 18 години , четете на ваша глава . Всичко е описано !