Άλεκ
"Έι, εσύ!!"
"Σε μένα μιλάς;"
"Νομίζω δεν είμαι αλήθωρη! Εσένα κοιτάω!"
"Τί θες μωρέ νιάναρο;"
"Να ζητήσεις συγνώμη!"
"Τί είπες; Άκουσα καλά; Είπες να ζητήσω συγνώμη;"
"Ναι, πολύ καλά άκουσες!"
"Και γιατί να σου ζητήσω συγνώμη; Ούτε που σε ξέρω! Τί τάξη πας; Α' Δημοτικού; Άντε πάνε να παίξεις κουτσό.."
"Πρώτον, δεν είμαι Α' Δημοτικού, αλλά Γ' Δημοτικού! Και δεύτερον δεν θα ζητήσεις συγνώμη από μένα, αλλά από τη φίλη μου!"
"Χαχαχα, είσαι πολύ αστεία το ξέρεις; Άντε φύγε από δω που θα ζητήσω συγνώμη και από τη φίλη σου! Τί της έκανα;"
"Την έκανες να κλάψει ηλίθιε, ενώ αυτή το μόνο που σου είπε είναι ότι της αρέσεις!"
"Άκου εδώ νιάνιαρο! Πρώτον, δεν ζητάω συγνώμη από κανέναν! Δεύτερον, ας πρόσεχε η φίλη σου κι ας μη μου μιλούσε!
Τρίτον, δε συναναστρέφομαι με μωρά και κυρίως με κοριτσάκια! Τέταρτον άδειασέ μου τη γωνιά γιατί έχω καλύτερα πράγματα να κάνω από το να χαζολογάω μαζί σου!""Επειδή πας Έκτη νομίζεις ότι θα μας κάνεις κουμάντο ή θα μιλάς όπως γουστάρεις;"
"Σ' αρέσει, δε σ' αρέσει είμαι ο μεγαλύτερός μικρό κι ανόητο και ναι, θα μιλάω όπως γουστάρω και τώρα άδειασέ μου τη γωνιά, αρκετά μίλησα μαζί σου, τί είσαι ο δικηγόρος της φίλης σου;"
"Μικρό είναι το μάτι σου βλάκα και κάτι ακόμα μέσα στο παντελόνι σου!"
..."Άουτς!!!"
"Και τώρα μίλα αν μπορείς!"
"Ηλίθια! Τί έκανες; Τόλμησες να μου ρίξεις μπουνιά;"
"Είσαι τυχερός που δεν σου έδωσα κλωτσιά στα αχαμνά! Αν και...δεν θα είχες μεγάλο πρόβλημα...Τί με κοιτάς έτσι; Νομίζεις θα σε φοβηθώ;"
"Φύγε από εδώ να μη σε βλέπω γιατί θα ξεχάσω ότι είσαι κορίτσι! Θα μετανοιώσεις την ώρα και τη στιγμή που με άγγιξες!"
"Ουουου! Φοβήθηκα τώρα!!!"
"Θα 'πρεπε!"
"Άσε με! Άφησέ με!Νομίζεις ότι μπορείς να με κάνεις "ντα" ;"
"Είπα φύγε γιατί και εγώ δεν ξέρω τί θα γίνει!"
"Εεπ!! Τί γίνεται εδώ; Τί συμβαίνει; Άλεκ, δεν πιστεύω στα μάτια μου! Αρπάζεσαι με κορίτσι Γ' Δημοτικού; Απαράδεκτο! Είσαι καλά κορίτσι μου; Σ' έριξε κάτω! Χτύπησες;"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GAME OF Lies, Book 1: "Covered Lies" (Ολοκληρωμένη)
Romantizm🔞 Είναι το πρώτο βιβλίο της σειράς "Game of Lies", με βασικούς χαρακτήρες τη Λίζυ και τον Άλεκ, ο οποίος εμφανίζεται στο βιβλίο "Silk & Chain 1" και είναι αυτός που βοήθησε τον Τσέην. *** "Αυτόν θα πάρεις! Τελεία...