Sonsuzluğun Sonuna Kadar

373 5 1
                                    

Yıllarca oturduğumuz evden en sonunda küçük bir köye taşınmıştık. Köy havası çok güzeldi. Alışıla geldik bir köy değildi. İçinde eşyalarımızın bulunduğu kamyon nihayetinde köydeki evimize gelmişti. Yeni birisinin taşınacağından haberleri olan köy halkı eşyalarımızı taşımamız için yardım etmeye çoktan gelmişlerdi bile.

Kamyondan indiğim gibi direk hoşgeldinler havada uçuşmuştu. Yaşlı bir kadın gülerek yardım etmeye geldiğini en ağır eşyaları bile taşıyabileceğinden bahsediyordu. Sanırım köy halkının artı yönü buydu,saf ve yardım severlerdi. Annem,ben ve komşularla birlikte eşyaları eve doğru taşıdık. Arada bir mola veriyorduk. Su içip 5 dakika dinlenip eşyaları taşımaya devam ediyorduk. Nihayetinde tüm eşyaları eve yerleştirmiştik. Havada kararmıştı. Komşular evlerine gitmek üzere dağıldılar. Henüz 20li yaşlarında duran genç bir kız geceleri burada yaban domuzu ve kurt sesleri duyabileceğimizi dikkat etmemiz gerektiğini söyleyip evine gitmişti. 

Babamı yıllar önce trafik kazasında kaybetmiştim. 18 yaşında genç bir kızım. Geçirdiğim kazadan dolayı okulumu dondurmak zorunda kaldım. Bu yüzden üniversite sınavına giremedim. Şimdi evde üniversite sınavı için tek başıma çalışıyorum. Annem ve 9 yaşında küçük bir kız kardeşim var. 

Annem yemek hazırlamak üzere mutfağa gitti.

-Bende yardım edeyim sana anne.

-Sağol kızım.

Beraber yemeği ve sofrayı hazırladık. Üçümüz yemek yemeyi bitirdikten sonra bulaşıkları yıkayıp uyumak için yatak odasına gittik. Evde az oda olduğu için kardeşimle beraber uyumam gerekiyordu. Yataklarımızı hazırladım. Ve uyumak için uzandık. Annem kapıyı açıp;

-Köyde doğalgaz varmış,yarın bağlatacağım.Ev soğuk,idare edin,üzerinizi sıkıca örtün.İyi geceler.

-İyi geceler anne dedik kardeşimle beraber.

Uykuya dalmak için biraz kitap okudum. Tam uyuyordum ki gözüme kardeşimin titremesi çarptı. Kendi yorganımıda alıp üzerine örttüm ve yanına uzanıp arkasından sarıldım.

-Teşekkür ederim abla,çok üşüyordum.

-Rica ederim birtanem hadi uyu diyip saçından öptüm.

Bir saat uyuduktan sonra tuvaletim geldiği için yataktan kalktım. Dışarıdan bir takırtı geliyordu. Merakıma yenilip dışarı çıktım ve bağırdım;

-Kim var orada?

Sonuna Kadar,Sonsuza KadarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin