Chap 1

1.8K 112 12
                                    


"Woi babi ii sekalian !! dah ii laa gaduh tu !! tak malu ke junior semua tengok tu !!" jerit namjoon membuatkan pergaduahan mereka yg riuh rendah kini menjadi

KRIK KRIK KRIK

"Bodoh ke ? takleh beza manusia dgn babi ?" marah rose' selamba badak

"Perangai kau dgn babi lebih kurang je . baik panggil babi je sebab rupa pun ada iras babi ." celah jin sambil menjeling kearah rose' .

"Lahanot kau setan !" jerit rose' geram .

"Woi !! jual anak tekak ke ? berapa satu ? boleh laa aku bagi kat kak sajat ." kata tae selamba menyindir rose' .

"Eiii annoying betolla korang ni . kalau hensem takpelaa ! muka mcm loji tahik odo !" marah lisa yg lama berdiam diri .

"Kau laa loji tahik ! muka mcm koyong jepun ! tak sedar diri ! bahlul !" jawab jhope pula mempertahankan rakan ii nya .

"Hellow ! tak main laa loji…"

"Habis main tepuk amai ii ? camtu ?" jimin memintas kata ii jennie laju .

"Bahabi laa kau setan !" carut jennie geram .

"Gilalaa layan korang ni !!" jerit jiso sedikit nyaring .

"Bodohlaa kau melalak kat sini buat apa ? pegilaa melalak kat depan pengetua sana bongok !" marah suga yg lama mendiamkan diri .

"Sapa suruh layan kitorang gile ?" celah jhope pula .

"Aku malas nk gaduh sebab kalau aku gaduh semua tercekik kasut kang ." jawab jisoo selamba .

"Kau laa yg tercekik kasut ! tercekik semua yg ada atas muka bumi ni . bodoh !" celah tae selamba .

"Kau sape nk cakap aku bodoh setan ?!" jerit jisoo lagi .

"Woi jual anak tekak ? baling dgn stoking kang !" marah jimin pula .

"Elleh nk baling org . kalau dh pendek tu buatlaa cara pendek giler ! takyah nk acah kuat bongok !" jawab jennie menyindir jimin yg mendengus geram .

"Woi apa mention pendek ni ?! kau ingat kau tinggi sangat ! jahanam shit sial giler !" carut suga menahan geram .

"WOI BERHENTI GADUH LAA SETAN JIN LAHANATULLAH !!!" jerit namjoon kuat menyebabkan suasana mereka kembali

KRIK KRIK KRIK

"Balik kelas . dh sepuluh minit kelas bermula . korang masih lagi gaduh kat sini . aku perhati je korang ni . bongok !" marah namjoon perlahan lantas mengatur langkah menuju ke kelasnya .

Baru beberapa langkah kehadapan namjoon menoleh kebelakang .

BTS dan BLACKPINK masih teguh berdiri ditempat yg sama . (wuishh takut bebenor diorang kalau namjoon moha . xD)

"Tak gerak aku tulis nama korag hantar kat pengetua . takde pilih kasih . BTS kena jugak ." kata namjoon perlahan dan serta merta patung yg teguh berdiri tadi terus berlari menuju kearah kelas .

"Bila nk insaf bebudak ni ?" keluh namjoon lantas mengiringi mereka yg jauh dihadapan .

Sempat dilihatnya adegan tolak menolak antara kumpulan namja dan yeoja itu .

Kanak kanak ribena memang mcm tu .

------------------------

"Today we will study about…"

Serta merta langkah BTS dan BLACKPINK berhenti di balik pintu masuk kelas mereka .

"Weyy madam song dh masuk weyy ." bisik jennie cemas kepada rakan ii rakannya .

"Janganla bising bongok !" marah jimin sambil menarik rambut jennie .

"Lahanot kau jemeng!"

"Macam mane ni ?" soal jin cemas .

"Matilaa aku ! jatuh habis saham aku kalau kena hukum ni !" keluh suga lantas terduduk menyandar didinding kelasnya .

"Overlah hyung ni ." celah jungkook .

"Shut jangan bising . pikirkan cara nk masuk ke dalam kelas tu dgn selamat tanpa kena hukum now !" arah lisa sedikit perlahan takut didengar madam song .

"Bongoklaa kau . kau ingat kau sapa nk arah kitorang ?" marah tae yg berdiam diri sejak tadi .

"Aku penolong ketua kelas korang okay ! aku ada hak !" jawab lisa selamba badak .

"Wah wah wah ! bila senang bergaduh ! dah susah bersepakat ! apa punya bongok laa korang ni ?" celah namjoon yg baru sahaja sampai .

Dan tiba ii Sehun keluar dari kelas dan secara tidak sengaja terpijak tangan rose' yg berada tidak jauh dari pintu kelas .

"ARGHH !! SEHUN !!PABOYA ANGKAT KAKI KAU BODOH !!" jerit rose' nyaring menyebakan madam song keluar dari kelas dan alangkah terkejut beroknya dia melihat sebelas org pelajar nya sedang bertenggek dihadapan kelas yg hanya dipisahkan oleh dinding kelas . (ayat keling mana min guna ni ?)

"ASTAGHFIRULLAH !! LALISA ! JENNIE ! JIMIN ! TAEHYUNG ! SUGA ! NAMJOON ! JISOO ! JHOPE ! JUNGKOOK !! RO… uhuk uhuk ! " belum sempat madam song menghabiskan sesi menyebut nama anak muridnya dia terbatuk kecil . (haa amek kau ! mengucap mdm song kau kerjakan .)

Dia memandang anak ii muridnya itu .

"Harhhh ! apa ii laa !! apa kamu buat ni ?!" jerit madam song lagi.

"Mianhae madam …"

-tbc-

-how ? okay ? voment okay ? hambar tu memang memainkan peranan dalam chap 1 but sokay nanti min perah laa idea min lagi okay ?-
-annyeong !-

[SU] Gaduh || BTS & BLACKPINKWhere stories live. Discover now