Nem sokkal később meg is érkeztünk Bill lakásához. A külvárosban lakott, egy hatalmas két emeletes házban melyet egy kis pázsitfüves elő kert övezett. Az egész alsó szintet üveg fedte, de nem lehetett rajta belátni. Le parkolt az autóval a ház előtt bár gyanítottam, hogy van garázs is a házhoz. Egy gyönyörű kocka kővel kirakott járda vezetett a bejárathoz, az ajtó pedig kártyával nyílt. Amikor beléptünk, egy hatalmas nagy tér fogadott, közepén egy kanapéval és egy kis üveg dohányzóasztallal. Minden olyan modern volt, és lélegzetelállítóan szép. Basszus ennek a pasinak van ám pénze.
- Foglalj helyet. - mutatott a kanapéra.
- Köszönöm. - leültem ő pedig egy kis távolsággal mellém.
- Szóval miről szeretnél beszélni? - mosolygott rám, miközben térdére könyökölt és tenyerével a fejét támasztotta.
- Tulajdonképpen szeretném tudni mire megy ki a játék. - néztem rá komolyan.
- Ezt hogy érted?
- Mit akarsz tőlem Bill? Mert elég nyilvánvaló hogy hiába küldelek el te akkor sem adod fel és annál jobban próbálkozol.
- Kitartó vagyok. - forgatta a szemeit közben nevetett.
- Ez nem vicc Bill. Tudom hogy szinte az összes lánnyal lefeküdtél a cégnél.
- De az nem most volt. Az még azelőtt történt hogy te megjelentél. - csúszott közelebb hozzám.
- Lényegtelen mikor volt, meg történt. Honnan tudjam hogy velem komolyan gondolod ha a lányoknak folyik a nyáluk ha meg látnak?
- Mert ők nem számítanak. Amióta beléptél az irodám ajtaján abban a kis mini szoknyában, azzal az ártatlan viselkedéseddel azóta csak arra tudok gondolni hogy meg akarlak ismerni és minden percemet veled szeretném tölteni. - hadarta el.
- De mégis azzal indítottál hogy bele markoltál a fenekembe. - néztem rá szigorúan, erre ő csak felnevetett.
- Egyszerűen nem bírtam vissza fogni magam, de bocsánatot kértem utána, nem igaz? - emelte fel egyik szemöldökét.
- És a csók?
- Azt nem tagadhatod hogy tetszett. - mosolygott, olyan ellenállhatatlan volt.
- Az valóban tetszett. - hajtottam le a fejem hogy ne lássa az én apró mosolyomat.
Még közelebb csúszott hozzám és felemelte az államat az ujjával. Mélyen a szemébe néztem.
- Esküszöm neked, hogy soha senkit nem fogok közel engedni magamhoz többet rajtad kívül. Mert tudom hogy akarod, te is szeretnéd ezt. A puszta tekinteted ezt sugallja. - suttogta.
Ajkai csak pár centire voltak az enyémtől, én pedig végre leküzdöttem magamban a tiltakozást és megcsókoltam. Ez most nem olyan csók volt mint az irodában. Lassú és finom volt. Közben egyik kezemmel bele túrtam a puha hajába és egy picit beleharaptam az alsó ajkába amitől halkan fel nyögött, majd elhúzódott.
- Ez most egy igen a próbálkozásaimra? - kérdezte.
- Igen, de remélem be tartod a szavad.
YOU ARE READING
Ártatlan - Bill Skarsgård fanfiction [HUN]
FanfictionAz ártatlan Annette Robinson és nőcsábász főnöke Bill Skarsgård története... [Eleje kicsit a Szürke ötven árnyalata c. filmre hasonlít de teljesen más a történet] Figyelmeztetés: +18-as jelenetek, trágár szavak