MULTI DENIZ fotoğraftaki kişiyi kim olduğunu bulan olursa yoruma yasin.
(Kaanin agzindan devam )
Arayan Deniz di telefonu açıp
" efendim " dedim" alo Kaan benden istediğin şeyi yaptım okul müdürünün fotoğraflarını çektim "
Deniz benim en iyi arkadaşlarımın arasında Umut öldüğünde bile oda aglamisti. Yurt dışından bir mal gelecekti ama okul müdürü yüzünden isler iptal olmuştu. Bende ona bir daha işimize karışmamısi için kucuk bir ceza vericem.o orusbu çocuğu karısını aldatıyor bende onun metresi ile fotoğraflarını çektirdim ona bu gun jantas yapicam ki görsün a.m. koydugumun çocuğu
" tamam bana gönder o fotoğrafları"
" abi nerdesin sen eskişehir e gittiğinde birşey yapmadınız değilmi "
Benim için endişeleniyordu seviyorum bu çocuğu. Aman ne sevgisi ben iyice kafayı yedim.
" hihi kıza tecavüz etim abisinide bicakladim geldim."
" NEEEEEEEE NE YAPTİN SEN KİZA TECAVÜZ EDIP ABISINIMI BICAKLADIN HEMEN GELIYORUM "
Ne kadar aptal. Telefonu kulağımdan çekmiştim yoksa kulağımin zarı patlamak üzereydi telefondan ses gelmeyince tekrar kulağıma götürüp telefonu .
" salakmisin sen tabiki oyle birşey yapmadım "
O bizim cete deki en saf kişi onu hep biz koruyoruz yoksa etraftaki herkez onu döver. yemekleri cok lezetli yapıyor.
Eski sevgilisi yani 1 buçuk sene önce bir kizi görüp aşık olmuştu kız ona yemek yapmayı öğretmişti habere " ilk görüste ask falan diyordu"ama kız sonradan orusbu çıktı öylesine söylemiyorum harbiden orusbu çıktı. Onu yolda o şekilde gördüm ve hakında araştırma yaptım kız 20 yaşında çıktı ve orusbuymuş. O-rus-bu." tamam kaan bu gün okula gelmiyormusun "
Aslında bu gün gitmesem iyi olurdu." yok kardeşim ya bu gün gelmesem en iyisi"
"Tm o zaman gelmesin aşkım bebeğim "
Ey allahım sen bana sabır şu çocuğa akıl ver." bani dinle burda olsan ağzına sicardim ama telefonla konuşuyoruz. 1.si bundan sonra bir daha bana aşkım bebeğim gibi kelimeler etme 2.si kısaltma kullanarak beni delirtme anladımi ve salak gibi karsimdasin gibi salak salak yukarı aşağı kafa salama. "
" of of bir kız bulsanda senden kurtulsak sekerimmmmmmm "
" bana ba- " sözümü bitirmeden telefonu kapati.
Sinirle bir küfür mırıldanıp dolaba doğru ilerledim tam kapağını acmistimki tekrar telefonum çaldı. Telefonda arayan kişiyi görünce cinler tepeme geldi çünkü arayan Alp ti.
" ne var lan "
" paranın yarısını gonderdinmi bak göndermesen gider Neşe ye her şeyi anlatırım "
" tamam gönderdim lan beni ararsan bir daha senin gelir ağzına sicarim anladın mi "
" anladık be bir daha aramam "
Telefonu kapatıp yatağın üstüne atım. Alp in babası iflas etmek üzereydi bende ona para verip Neşe yi uzmesini istedim oda gidip aldatma rolü oynadı.artık geri dönüş yoktu neyse. Paranın yarısını buraya gelmeden önce göndermiştir.
Bu gün okula gitmeyeceğim için hazırlanıp aşağı indim. Yakında kendi evime gidecektim o yüzden eğlenmeye gidiyordum bu evden iyice yıkılmıştır çünkü.
" kaaaaaaaaaan aşkım nereye "
Iyi bu bizim hizmetçinin kızı Erva. benimle aynı yaşta kız benimle yatmak için elinden geleni yapıyor ama asla öyle birşey yapmayacagim başka kızlarla yatarım ama onunla asla yatmam.
" sanan ortalıkta böyle konuşma biri duyacak sesiz ol ben."
" merak etme aşkım evde kimsecikler yok ."
" bir daha bana aşkım deme sakin ben seni yatağıma bile almam anladın mi beni "
Erva daha yaklaştı ve iki elini boynuma doladi ama ben o çirkin yüzüne bakmamaya çalışıyordum.
" öyle söyleme birtanem kiriliyoryum yoksa "
" eeee banane kalbin Kırılıyorsa "
Umursamaz şekilde onu itip arkama bile bakmadan yürümeye başladım arkamdan
" offff offff "
Arabama binip geceye başladım.-------------------------------------------
Bara gelip içtikce içtim ve gözüme bir kızı kestirdim gözlerimiz kesisince yanıma gelip bacağını bacağıma surtduBende onu kucağıma alıp öpmeye başladım beş dakika sonra kız kendini barın odaların birinde buldu kendini.
--------------------------------------------
Sabah uyandığımda yanımda bir sürtük vardı. Ona çaktırmadan kalkıp her zamanki üstümü giyinip çıktım zaten akşam biraz para vermiştim ona . Eve gidip kimseye görünmeden odama çıktım bir düş alıp çantamı kaptığım gibi odadan çıktım.
----------------------------&/@*@^&@^@^
Bu gün yeniler gelecekmiş iki kardeş küçük kız bizim sıniftaymis beğenmesek bananeyse müdürün odasına çıkıp onu tehdit ettim. Tam odadan çıkarken kıza göz kırptım ama sonradan anladım kime göz kirptigimimi.
♥♡♥♡♥♡♥♡♥
Beğenen herkeze gerçekten çok teşekkür ederim fazla kişi olmasada ama desteğiniz beni çok mutlu ediyor.:):):):)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Tutsagimsin
ChickLitkaan neseyi elde etmisti. neşe güzel sevecen bir kızdı.kaanin ona niye böyle davrandığını bilmiyordu. neşe hayatında ne kadar üzülüp mutlu olacağından habersiz masum biriydi