KAZADAN 1 AY SONRA
***
ÖYKÜDEN
Sabah oğuzun yanında uyandım.Hastaneden çıktığımdan beri olduğu gibi.Oğuzla bir süredir ,dağ evinde kalıyorduk.Oğuz artık beni gözünün önünden ayırmak istemediğini söyleyip burda kalmayı teklif etmişti.Annemler de kazayı öğrenmiş ve yanıma gelmek istemişlerdi.Oğuz onlara ne dediyse artık ikna olmuşlardı.Şimdi ise yanımda yatan sevgilimin saçıyla oynuyordum.Uyandırmadan kalkıp banyoda işlerimi yapıp aşağı inip hızlıca kahvaltı hazırladım ve yukarı çıkıp oğuzun yanına gittim.
ÖYKÜ:Aşkımm,kahvaltı hazırladım hadi kalk. dedim yanağını öperken.
OĞUZ:Tamam sevgilim.Giyineyim de gelim. dedi
ÖYKÜ:Bende giyineyim de öyle inelim.
Ben kırmızı şeritleri olan bir gömlek ve siyah şort giyinmiştim.Oğuzda simsiyah giyinmişti.Birlikte hazırlanıp aşağı indik.Masaya oturduk.
OĞUZ:Güzelim,ben sana bir şey diyeceğim.
ÖYKÜ:De sevgilim.
OĞUZ:Ben ikimiz için bir tatil planladım.deyince şaşkınca baktım.
ÖYKÜ:Sevgilim ama çalışıyoruz.dedim itiraz etmek istemesemde
OĞUZ:Onu da hallettim. dedi.
ÖYKÜ:Hangi ara.
OĞUZ:İşte sen hastaneden çıktığından beri düşünüyorum.Çok yoruluyoruz.Tatili hakediyoruz.dedi.
ÖYKÜ:Sen harikasın,nereye gidicez ? dedim heyecanla.
OĞUZ:Mykonos a haftaya. deyince ağzım açık kaldı.Yunan adalarına hep gitmek istemiştik.Ayağa kalkıp oğuzun yanına gittim ve sarıldım.
ÖYKÜ:Aşkım sen birtanesin.deyince gülümsedi.
OĞUZ:Sende aşkım.dedi.