Autoarea:VlogSarah
Titlul: Tânără cu Vloggeri (f.f. Vlad Munteanu)
Copertă:
Cum dracu să strângi la o poveste de tot căcatul 10.5 mii de vizitatori și aproape 1000 de voturi? Să îmi explice și mi-e cineva.Descriere:
Dă-mă dracu, nu am mai văzut o descriere atâta de mare,ce dracu,nu este roman.
Și putem să ne dăm imediat seama cât de cringe o să fie,apare Andra Gogan.
Normal,la fiecare poveste este câte o prezentare,dar asta este mai importantă, se dă și mare că are 3.500.000 abonați.Pe dracu,bine că visezi cu ochii deschiși, în România este imposibila să ajungi la suma asta de abonați,doar în cinci ani. Dar poate tu ești un fel de "MIMI" cu țâțe mai mari,atunci este posibil.
Să fac spume, în toate poveștile/ cărțile personajul principal merge în tabără și acolo își găsește prințul.
(ÎMI VINE SĂ BORĂSC)Când m-am gândit că, povestea nu poate să fie mai cringe dacât este, m-am înșelat.Apare și Iuliana Beregoi și Andra Gogan,mai trebuia să vină și sora Andrei Gogan.
Am uitat,apare și Magda în poveste, după ce termin de publicat capitolul ăsta, mă duc să beau Clorox.Povestea este o porcărie.Cara "personajul principal" este atât de specială încât este răpită săracă de nenumărate ori și dacă prieteni ei sunt în pericol se transformă într-un fel de Hulk și îi bate pe toți.
Vlad o înșeală de nenumărate ori cu Lara și c-am asta este toată povestea.
NU ÎNȚELEG DE CE O ASEMENA POVESTE ESTE PE #6 ÎN F.F. NU MERITĂ.