Adevăr sau provocare

29 0 0
                                    

După ce am început să ne jucăm adevăr sau provocare spiritele încep să se cam încingă de când Aly spune să bem și câte un pahar de whisky fiind cu toții de acord. De la un singur pahar de whisky am început să bem fără măsură astfel că nu mai știam de noi. Eu cel puțin nu m-am mai îmbătat niciodată și mă simțeam și rău dar și bine. Nu îmi mai dădeam seama nici ce spun și fără să vreau încep să mă dau la Nick dar nici pe el și nici pe Romeo nu îi deranja lucrul ăsta. Mă apropii foarte mult de Nick, astfel el luându-mă de talie și lipindu-mă de el, iar eu încep să îl mângâi încet.
B:Ce faci, baby?
N:Încerc să te admir și uitându-mă la tine îmi dau seama că mă înnebunești de-a dreptul! (Apoi începe să mă sărute pe gât acest lucru făcându-mă să fiu pe culmile extazului.)
B:N...Nick...Ce vrei să f...faci? (Bâlbâindu-mă pentru că nu m-ai puteam nici respira dapoi să mai articulez și cuvinte atunci când el mă sărută.)
N:Vreau să vezi și tu cum e atunci când cineva te înnebunește! (Apoi mă mușcă de gât lăsându-mi un semn vizibil, apoi scot un geamăt mic de durere dar și de plăcere în același timp.)
N:Te-a durut? Acum vezi cât de tare mă doare și pe mine atunci când te văd în brațele lui Romeo? Și aș mai putea continua! (Fiind singuri în living mă întinde pe canapea și se așează peste mine sărutându-mă sălbatic și muşcându-mă din când în când de buze. Sărutările lui încep să coboare spre sânii mei. Începe să mă pipăie și îmi ridică puțin bluza pentru a mă putea săruta peste tot. Eu încep să scot gemete de plăcere iar el zâmbește încântat la ideea că mă poate face să mă simt atât de bine și continuă să mă sărute peste tot, dar la un moment dat mă mușcă pe anumite zone ale pielii și asta începe să îmi placă pentru că nu mă muşca atât de tare. Și plăcerea ar fi continuat dacă nu veneau Romeo și restul din bucătărie.)
Al:Ce faceți, mă aici. Știți că există dormitoare, nu? Deci dacă vreți să o faceți duceți-vă în cameră! (Apoi începe să râdă fiind foarte mândru de ceea ce a spus.)
N:Mie îmi convine! (Zâmbind fermecător și făcându-mi cu ochiul.)
R:Și mie îmi convine, dar să fac eu asta cu iubita mea! (Apoi mă trage cu forța de lângă Nick.)
B:Auch! Asta a durut!
R:Şi pe mine m-a durut când l-am văzut pe ăsta peste tine! (Privindu-mă puțin dezamăgit și sărutându-mă sălbatic.)
D:Hai mai lăsați perversitățile astea o dată și haideți să ne mai jucăm adevăr sau provocare! (Apoi ne așezăm toți pe covor formând un cerc și începem jocul.)
D:Încep eu, pentru că eu am fost cu ideea! (Bătând din palme și fiind fericită ca un copil. Toți comportându-ne ciudat din cauza alcoolului consumat.)
N:Ok!
D:Așa, Bianca! Adevăr sau provocare? (Tresărind atunci când îmi aud numele.)
B:Mmmmm...Provocare! (Apoi beau din paharul de whisky.)
D:Te provoc să o săruți pe Andreea! (Toți făcând fețe lungi de uimire să vadă dacă accept provocarea sau nu, dar la cât de beată eram nici nu mă mai interesa să refuz provocarea, eram dispusă la orice.)
B:Ok! (Nu am mai stat pe gânduri sau să evit provocarea și am sărutat-o pe Andreea toți privindu-ne mirați. Nu mă simțeam prea ciudat după ce am sărutat-o pe Andreea dar cred că mâine dacă îmi voi mai aminti ceva îmi va părea foarte rău că am făcut asta și mi se va părea super scârbos.)

)

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Dragoste InfinităUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum