Just Smile To Me

49 1 1
                                    

Merhabaaa! Biliyorum bu hikayede batcak ama 3. Hikayemle karsinizdayimmm ^~^ Neyse hikaye icin az cok aklimda bisiler var. Suan mobil oldugum icin yazim hatalari bol olacaktir bu yuzden ozur dilerim... İyi okumalar!! ^~^ (Bolum Sarkisi Best Song Ever)

«TANITIM»

Merhaba ben Bella! Yani Belemir ama ismimi sevmedigimden Bella derler. Turkiyede yasiyorum. 2010'dan beri Directionerim. Tamam kabul ilk zamanlar fandim ama simdi degilim. Acikcasi size pek ailemden bahsetmek istemem. İleriki zamablarda belki ama simdi kisaca bahsedeyim size. Annem Filiz, Babam Erol ve Uvey Annem Serpil. Abim vardi Alperen ama 1 sene kadar once öldü... Neyse bu kadar iste. 18 yasindayim. Eskisehirde yasiyorum. Anadolu Üniverstesine gidiyorum. İlk sinif. En yakin arkadasim Merve yani Deniz :)) Kendisi Lovatic ama 1D'yi de sever. Hatta caktirmayin Liamdan azicik hoslaniyor ;) :)

««1. Bölüm»»

"Bi-Bi-Bi dakika sen ne dedin?!?!" dedim cayimi disari puskurturken telefonda bana bu haberi verip olmemi saglayan arkadasa. "Dogru duydun kizim! One Direction Turkiyeye GELİYOR!! Veee sectigi sansli il Eskisehir . Seni sansli kedicik İstanbul,Ankara falan degil ESKİSEHİR!!" Tekrardan kalbim tekeledi ve bi yumru takildi bogazima. Sonra gozlerim doldu. "Hayallerim gerceklesiyor ama ben istesemde gidemicem ki o konsere" "Olsun sende gizlice gorursun onlari. Hem sokakta dolanirlar, sende karsilasirsin birisiyle" "Umarim..." "Neyse bebek benim kapamam lazim unutma 8 gun sonra" "Tamam bebek bay!". Son kez yumru yuttum. Sonra 1D koseme gecip 'Midnight Memories' albumumu alip dinlemeye basladim. Albumden sonra kendimi uykunu kollarina biraktim.

«1 Hafta Sonra»

Kapi caldiginda gittim ve kapiyi actim. Merve hala telefonda bisiler sayikliyordu ama telefonu elimden dusurdugumden bisi duymuyordum. Cunku sadece karsimda korku ve endiseyle bakan bir cift yesil gozle karsilastim.

"OMG! Harry?!?!"...

Just Smile To MeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin