10.rèsz

11.8K 358 4
                                    

... megfogja a fenekem. Àtkarolom a nyakàt. Egyre jobban közeledik a szàja az enyèmhez..ès majdnem összeèr.. De ekkor Olivia ront be a szobàba.
-Lassan kellene menjük. - mondja jó hangosan. - Hupsz megzavartam valmit? - kèrdezi mèg majd kimegy.
-À dehogyis nyugi! - morgok magamba mire Adam kacagni kezd azon a mèly sexi hangjàn.
-Bepótoljuk. - mondja, puszit ad a fejemre ès kimegy a szobàból.
Kb 10 perc alatt magamra kaptam a cuccaimat.

 Màr a moziban vagyunk ès Oliviàval sorban àllunk jegyèrt

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

... Màr a moziban vagyunk ès Oliviàval sorban àllunk jegyèrt. A fiúk popcornt ès üdítőket hoznak.
-Most hogy egyedül maradtunk nem szeretnèd elmesèlni, hogy mit is zavartam meg? - kèrdezi Olivia vigyorral az arcàn.
-Na igen.. Csak majdnem megcsókolt de te bejöttèl...
-Nem akartam zavarni dee nyitva volt az ajtó. Ès mièrt voltàl bugyiba meg melltartóba?
-

Ha nem lett volna nyitva az ajtó nem làtott volna meg. Ès ha nem lettem volna csak alsónemübe akkor meg nem jött volna be. Szóval kènytelen voltam... - mondom mosolyogva.
-Te kis sunyi!!! - kacag- Ez az èn baràtnőm!

Megvettük a jegyeket a Red 2 re ès addígra a fiúk is megèrkeztek. Amikor bementünk Olivia ült belül Scott mellette èm meg Scott ès Adam között.
A film első rèszènèl minden rendben volt aztàn kb a közepènèl Adam megogta a kezem. Onnantól kezdve csak bàmulom a vàszont de nem èrtek semmit a filmből csak a kezemre íródó köröcskèkre figyelek.
Egyszer odanèzek Adamre ès meglepődve làtom, hogy engem nèz.
Odahajolok hozzà:-Te meg mióta bàmulsz?
-Elêg ideje ahhoz hogy èszrevegyem hogy csak nèzed a filmet de nem figyelsz rà. - mondja hamisan mosolyogva
-

Valaki elvonja a figyelmem.-suttogom a fülèbe
Ezt mèg visszakapja.
Egy kis idő múlva a kezemet a combjàra teszem ès simogatom.
Magamban kacagok mert làttam az arcàn hogy màr ő sem koncentràl a filmre. Odahajolok ès megkèdezem:-Mi törtènt? Te csak nèzed a filmet de nem figyelsz rà! Valami mintha elvonnà a figyelmed.
Fèlmosolyra huzza a szàjàt majd mègjobban felèm fordul. A tarkómra tette a kezèt ès megcsókolt. Most az ő keze van az én combomon. Olyan puhàk az ajkai. Kicsit megharapom mire morog egyet aztàn megszakítja a csókot ès felàll. Nem tudtam mit csinàl. Megfogja a kezem ès felhuz engem is majd kifelé irányít.
-Mit csinàlsz? - kèrdezem amikor kimegyunk a teremből.
-Tudok èrdekesebb elfoglaltsàgot mint a film.
-Igen? Ès mègis hol? - kèrdezem mikor egy ajtó mellè èrünk.
-Itt. - mutat a belèpni tilos feliratú ajtora majd benyit ès húz magàval a sötètbe.

Love on the ice..❤️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora