Mustafa kan otunu arıtıp hemen simya kazanına attı. Daha sonra eline beyaz renkte küçük bir meyve aldı. Bu meyve kaplan gözü olarak biliniyordu.
Kaplan gözü meyvesinin arıtma işlemi kan otundan çok daha zordu. Çünkü etrafını saran beyaz bir zırh gibi saran kabuğu vardı.
Kabuk zorla kırılmaya çalışılırsa içinde ki öze zarar vere bilirdi. Mustafa 5 dakika boyunca kabuğu kırmaya çalıştı. Ama bedeninde ki ruh gücü sınırına gelmiş tükenmek üzereydi.
Mustafa kaplan gözünü arıtamadan yorgun düştü. Bu yorgunluk bedeninden değil ruhundan kaynaklanıyordu.
Daha fazla yorgunluğu dayanamayan Mustafa gözlerini kapatıp uyudu. Ruhsal gücü geri kazanmanın en iyi yolu uyumaktı.
" Bu çok yumuşak ve rahat " Mustafa yavaşça uyanırken başının altında bir şey olduğunu hissetti.
Mustafa yorgun düşüp uyuduğunda Deniz gelmişti. Mustafa' nın yerde uyuduğunu görünce ilk başta ne yapacağını bilememişti.
Sonra aklına gördüğü bir çift geldi. Erkek yerde uzanmış uyurken kız erkeğin başını dizlerinin üzerine katıp daha rahat uyumasını sağlıyordu.
Deniz birçok kez Mustafa tarafından kurtarılmıştı. Deniz yere oturup yavaşça Mustafa' yı rahatsız etmeden başını dizlerinin üzerine kattı. Böyle yaparak küçükte olsa geri ödeme yapa bileceğini düşünüyordu.
" Herşey için çok teşekkür ederim. "
Deniz uyuyan Mustafa' nın yüzüne bakarak konuştu. Mustafa olmasaydı
şu an tüm hayatı kabus gibi olacaktı.Bir kaç saat sonra kendine geldi. Deniz' in pamuk gibi yumuşak dizlerinde uyuduğunu görünce kalbinde biraz dalgalanma hissetti.
" Günaydın " Deniz, Mustafa' nın uyandığını gördüğünde yüzünde biraz kızarıklık oluştu.
" Günaydın "
Mustafa, Deniz' in dizlerinde halen yatıyordu. Kalkmaya hiç niyeti yok gibiydi. Kim böyle bir yeri bırakmak isterdi ki.
" Kalkmayacak mısın ? "
" Hayır. Burası çok rahat biraz daha böyle kalmak istiyorum. "
" Hımm"
Deniz' in yüzü şu an tatlı küçük bir domates gibiydi. Mustafa' nın uyandığında kendisine kıza bileceğini düşünüyordu. Ama tam tersi oldu Mustafa tarafından övülmüştü.
Mustafa Deniz' in yumuşak ve rahat dizleri üzerinde belli bir süre daha yattı.
" Teşekkür ederim. Dizlerinde uyumak çok iyi geldi."
" Bir şey değil. Ne zaman istersen uyuya bilirsin."
" Bunu bir söz olarak kabul ediyorum. "
Mustafa, Deniz' ile bir süre konuştuktan sonra arıtma işlemine devam etti.
Tüm gün boyunca uğraştıktan sonra Mustafa sonunda tüm bitki ve meyveleri arıtmayı bitirdi.
Arıtma yaparken Ruhsal gücü bir kaç defa tükenmiş ve uyku durumuna geçmişti.
" Sonunda tüm arıtma işlemi bitti. Şimdi bunları birleştirmek kalıyor. Bundan önce tüm Ruhsal gücümü toplamam gerekiyor. "
Mustafa yaklaşık 1 saat dinlendikten sonra tüm Ruhsal gücünü tekrar kazandığını hissetti.
Ruh gücünü kullanarak ateşe dönüştürmeli ve simya kazanında ki saf özleri bitleştirmeliydi.
Mustafa tüm dikkatini simya kazanına odakladı ve Ruhsal gücünü ateşe dönüştürmeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gökyüzü İmparatoru
Fantasía03.06.2018 #fantastik 1 Teknolojinin gelişmesiyle. İnsanlık nano robotlar ile isteği herşeyi yapabilme imkanına kavuştu. Bu çağ doğmuş kahramanımız dokuz yıldırım çarpması sonucu başka bir dünyada tekrar hayat buldu. Gökyüzü uzanan macerasına tanık...